Seiten

piątek, 20 lipca 2012

Illamasqua Powder Fundation... z bliska :)


 Kolejny produkt z moich wyprzedazowych zakupow na stronie Illamasqua. Tym razem jest to podklad w pudrze, produkt do ktorego podchodzilam troche jak do jeza, bo nie mam zaufania to innych podkladow jak plynnych ale jak sie okazalo, czasami dobrze jest sprobowac cos innego. 

Typowe czarne opakowanie, puderniczka ma lusterko.

A w srodku mamy 10 g produktu. Nakladac mozna go zarowno na mokro jak i na sucho. Aczkolwiek ja mam troche obawy co do tego nakladania na mokro :P ale to takie moje osobiste obawy, bo podjerzewam, ze podklad sobie swietnie poradzi.


Kolor mam takie sam jak korektora, czyli 210. Dla przypomnienia jest on dla sredniakow i ma neutralne podtony, wiec nie idzie ani w roz ani w zolc. Jest po prostu bezowy. Na skorze wypada troszeczke jasniej jak w opakowaniu.


Na razie nakladalam go pedzlem Hakuro H50 i wydaje mi sie, ze taki pedzel najlepiej sie do tego nadaje. Jest gesty ale miekki, nabiera odpowiednia ilosci produktu i latwo mozna rozprowadzic po skorze. 


 Tak to sie prezentuje na pyszczku i prawde mowiac jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i gdyby nie ta wyprzedaz nigdy bym po tem produkt nie siegnela. Tym bardziej, ze kiedys juz robilam jakies podejscie do podkladu w pudrze i bylam srednio zadowolona. Co prawda to byla inna firma ale mimo wszystko jakos mi to nie pasowalo. Tu efekt podoba mi sie i to bardzo. Tym bardziej, ze nakladalam na sucho, co ma dawac bardziej subtelny efekt i mniejsze krycie.


Swietna jest tez jego trwalosc. Trzyma sie na mnie jak zwykly podklad... nie sciera sie, nie znika i nie zbiera w zalamaniach. Musze jeszcze przetestowac jak bedzie wygladal potraktowany woda termalna i sprayem fixujacym makijaz. Wydaje mi sie to swietnym rozwiazaniem na lato... na urlop, przez to ze daje satynowe wykonczenie, nie potrzebuje tez pudru. Moge sie ewentualnie pomyziac kulkami :)

39 komentarzy:

  1. ja nawet podczas wyprzedazy nie skusilam sie na ten produkt, ze wzgledu na kiepskie opinie....a tu prosze....fajnie, ze wedlug Ciebie jest ok - JEST DOBRZE :)(masz mozliwosc porownac go do mineralize skinfinish z MACa?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego tez nie opieram sie na innych opiniach :P podklad Skin Base jest ogolnie chwalony a dla mnie to byla kastastrofa... macowego pudru nie mam, wiec nie moge porownac :)

      Usuń
    2. no czasem dobrze jest sprawdzic, co mysla inni (w tym celu zerkam takze do Ciebie), a ze cos czasem okazuje sie inne niz twierdzi wiekszosc-tym lepiej dla mnie :)

      Usuń
    3. ja lubie czytac o tym co innym pasuje i co nowego dziewczyny odkryly ale potem sama musze stwierdzic czy mi to pasuje czy nie i nie sugeruje sie tym, czy komus pasowalo :) ... bo to widac najlepiej na przykladzie mnie i Urbi... przewaznie jak mi pasuje to jej nie i na odwrot, dzieki temu przetestowalysmy wiele fajnych kosmetykow...

      Usuń
  2. rzeczywiście na buźce bardzo ładnie wygląda, naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ze swoja sucha skora na sama mysl o nalozeniu pudrowego podkladu mam gesia skorke ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak... to niekoniecznie cos dla sucharkow ;)

      Usuń
  4. Ładnie wygląda na Twojej twarzy, kryje co ma kryć i nie daje efektu maski:)jak dla mnie daje super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę , że firma na wysokości zadania staje .
    Efekt na zdjęciu faktycznie jak z płynnym podkładem .
    Ja jakoś nie przepadam za sypkimi formami podkładów .To samo wszelkie minerały jako podkłady ..., ale tylko krowa ponoć nie zmienia poglądów , więc kto wie ..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sypkich podkladow, korektorow i cieni tez nie lubie ale takie sprasowane jest przyjemne... na urlop :) ... bo jednak mimo wszystko wole plynne produkty :)

      Usuń
  6. A w promocji to ile to cacko kosztowało?

    OdpowiedzUsuń
  7. Z daleka myślałam, że to jakiś gadżet elektroniczny na przykład dysk zewnętrzny :D Super wygląda na buźce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... no tak... ksztalt ma taki specyficzny ale tez typowy dla tej firmy :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie jestem przekonana do tej formy. Jakoś tak czegoś by mi brakowało myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez wole plynne ale chcialam przetestowac... ewentualnie mozna go uzywac jako dobrze kryjacy puder :D

      Usuń
  10. Całkiem ładnie wyglada na twojej twarzy, ale wg mnie efekt ten nie jest wart 200zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skad Ci sie 200 zl wzielo, to jest ponad 37,00£ :] ... pomijajac, ze na wyprzedazy kosztowal 10,00£ ... to jego reguralna cena wynosi 21.50£ :) ... choc prawde mowiac tej regularnej ceny tez bym za niego nie dala :P ... ja mimo wszystko wole plynne podklady :D

      Usuń
  11. zaskoczenie! ja tez nie mialabym zaufania dla takiego produktu

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolorek, wydaje się "mięciutki"

    OdpowiedzUsuń
  13. na lato wydaje sie swietnym rozwiazaniem :) tez sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Illamasqua kurcze pełno tych kosmetyków na zagranicznych blogach i tutorialach kurcze kuszą mnie te kosmetyk... trzeba chyba coś zamówić ;)
    P.S pomocna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie skusilam bo mieli wyprzedaz... regularne ceny sa zdecydowanie mniej kuszace ;D

      Usuń
  15. Bardzo ładny efekt, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa i mam jeszcze pytanie :) Używasz kulek codziennie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie nie... bo moj makijaz na codzien jest tak minimalistyczny, ze bylo by to bez sensu ;)

      Usuń
  17. wygląda super :) myślałam o nim (o czym ja wtedy nie myślałam, jak oszalała wpadłam na stronę i zobaczyłam te ceny :P), ale bałam się wysuszania.. i rozsądek znów wziął górę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni sa okropni... ostatnio dodali nowe rzeczy i kurcze znowu mi sie cos kliklo :D ... ale ze sucha skora masz racje, ryzykowne w przypadku takiego podkladu :)

      Usuń
  18. Nigdy nie miałam pokładu w tej formie:-) narazie testuje kremy bb;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam raz z Kiko, nawet o nim pisalam ale nie spodobal mi sie ze bardzo na mojej buzi :)

      Usuń
  19. Ładnie się prezentuje. Ja wzięłam sobie z I. podkład w płynie soft i zobaczymy czy powali mnie na kolana ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze wystarczy jak bedzie Ci sluzyl, w koncu nikt nie obiecuje powalania ;D

      Usuń
  20. Ładnie wygląda =] Aczkolwiek ja bym na mokro go kładła, razem z wodą by pewnie wniknął głębiej i mógłby mieć lepszą przyczepność =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak ale ja bede go na sucho uzywac... na mokro mam moje zwykle podklady ;D

      Usuń