Seiten

czwartek, 12 lipca 2012

nieskonczona biel... czyli kolejny kremowy tattoo :)


Nad tym cieniem Maybelline Color Tattoo 24h dumalam juz od jakiegos czasu ale nie do konca moglam sie do niego przekonac i jak widac moja intuicja jak zwykle zadzialala. Z tym, ze w koncu go oczywiscie kupilam ale z tej mojej trojki to ten mi sie najmniej podoba. 


 45 Infinite White w opakowaniu wyglada... i tu bedzie odkrycie stulecia... wyglada bialo ;)


Tu za to mamy zdjecie z fleszem i dopiero wtedy widac, ze jest to biala perla. A ja prawde mowiac wolalabym zeby to byla matowa biel i o ile na swatchu ponizej wyglada calkiem w porzadku, to jest to grubsza warstwa cienia. Bo ten niestety przez ta perlowosc nie jest prosty w obsludze i naklada sie nierowno. Nawet gdy potem rozetrzemy to widac przeswity, ktore moga tez wynikac z roznego odbicia swiatla. Efekt ten jest lekko irytujacy, bo to dyskwalifikuje ten cien w przypadku noszenia solo. Ja co prawda i tak uzwam tego typu cienie glownie jako kolorowe bazy po makijaz ale w takim razie na co mi perla, skoro i tak ja przykryje czym innym. Dzis sobie machnelam oko na tym cieniu i prawde mowiac na koncu nikt by na to nie wpadl, ze mam jakas taka baze pod spodem. 


 A przy okazji, porownanie wszystkich trzech kolorow ktore posiadam.


Przez przypadek na palcach mam dobra kolejnosc cieni... tak wyglada moj ranking. Fiolet jest zdecydowanym faworytem, mimo ze tez ma w sobie perlowa poswiate to jest po prostu boski, ten kolor mi sie podoba i podbija cienie jakie na nim poloze. Pozniej jest szaraczek, swietna baza pod zwyklaki, sam w sobie matowy... wiec jak najbardziej w matowych makijazach moge go uzywac. I na koncu na razie nieszczesna biel. Zobaczymy jak to z nia dalej bedzie i czy sie polubimy. 


Mimo wszystko bardzo te cienie polubilam. Uzyte jako baza bardzo dobrze sobie radza i makijaze sie na nich swietnie trzymaja, wiec na pewno z czasem moja kolekcja powiekszy sie o koloejne odcienie :)
 

41 komentarzy:

  1. strasznie podoba mi się turkus z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten fiolet jest oszałamiający :) Biel podobałaby mi się, gdyby była matowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie tez bylabym bardziej szczesliwa gdyby to byl mat...

      Usuń
  3. mam te kolory, niedawno był w Warszawie Zombie walk, czyli przemarsz stada zombie przez centrum miasta. Mój młodszy zombie miał zrobioną twarz tym białym cienie i wyglądał bardzo zombiowato:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten fiolet, sama mam tylko kolor Bad To The Bronze, chyba się skuszę na więcej, bo jak narazie dobrze sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam matową biel z limitowanki essence ballerina backstage, ale w sumie jakoś specjalnie często jej nie używam ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te sa zupelnie inne i lepsze jakosciowo, do Essence nie ma co porownywac :)

      Usuń
  6. Ten fiolecik taki mocny, a biały też bardzo sympatyczny ;) Mam taką białą perłę z Bell i nawet dobrze się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja testuje teraz taki kremowy cień, ale z innej firmy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolory:) Widzę ,że nie możesz im się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano nie moge :D ale co zrobic jak sa fajne ;)

      Usuń
  9. Wszystkie trzy są piękne:)najładniejszy jednak fiolecik:)))a ja szukam takiego cienia w kremie w kolorze szampana ale coś znaleść nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas biel w ogole nie jest dostepna (i nie wiadomo czy bedzie), jesli kupie to na pewno szaraczka "podbite oko"(permanent taupe), bo spodobal mi sie ze hej ho :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile kolorow jest w ogole dostepnych w pl ??

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak wlasnie myslalam jeszcze nad srebrnym i grafitowym :)

      Usuń
  13. Ja mam zloto i musze sie niezle namachac zeby je dobrze rozprowadzic bo te cienie jakos szybko zastygaja. Napewno kupie szaraczka i turkusik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy tym bialym tez trzeba sie streszczac :] bo jak sie bedzie grzebac, to sie nie zdazy rowno nalozyc, zanim zastygnie :P

      Usuń
  14. bardzo mi się podobają! ja mam w takiej formie z catrice i tez jestem bardzo zadowolona(made to stay)

    OdpowiedzUsuń
  15. jako baza moz ebyc super:) kurcze chyba musze zapolowac na jakis ten tatoo!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewczyny, czy one są dostępne w Polsce? Ja jakaś zacofana jestem chyba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co dziewczyny pisaly to powoli sie pojawiaja :)

      Usuń
    2. Tak, są w Polsce, widziałam w wielu Rossmannach.

      Usuń
  17. fiolet i błękit są obłędne, ale tak biel jest z drobinami... ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. tez go mam i ubolewam nad tym, ze tak nierownomiernie sie naklada!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam fiolet i złoty brąz, ale nie mogę przeboleć że nie ma w Europie wersji bordowej (w Ameryce jest!) A na ten kolor miałam największą ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieje, ze przyjdzie w paczce... bo tez sie na niego czailam :)

      Usuń
  20. ja właśnie szukam takiej bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  21. W bieli wyglądam tragicznie, ale u Ciebie czuję że spisze się fakin amejzin jako roświetlacz innych, ciemniejszych! :) Bo solo to fakt, raczej nie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak sie znam, to i tak go przykryje potem czyms ciemnym i nic nie bedzie widac ale mam nadzieje, ze troche rozjasni/rozswietli ciemniejszy makijaz :D

      Usuń
  22. Mocno kusisz kremowymi cieniami, a ja już ledwie się opieram ;) Cały czas mam wrażenie (z dawnych doświadczeń), że "niesucha" konsystencja nie utrzyma się na moich powiekach, ale jestem już coraz bliższa kolejnej szansy dla kolorków w kremie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. *Muszę* je mieć, a nigdzie nie mogę ich dorwać. Ta biel mi się widzi do rozświetlenia wewnętrznego kącika, ale ja lubię mocny blask. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny ten fiolet;) Już widzę go na moich powiekach:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie, mógłby być mniej perłowy...

    OdpowiedzUsuń