Seiten

sobota, 7 lipca 2012

Katy Perry Lashes "Oh, Honey!" leca do...


 Bez zbednego rozciagania tematu w czasie i przestrzeni,
zdecydowalam, ze rzesy otrzyma...

Jestes ze mna praktycznie od poczatku istnienia tego bloga... takie czytelniczki bardzo cenie.
To jest takie male podziekowanie, za to ze tu ze mna jestes :)

Tego typu "rozdania" sa wlasnie dla takich osob i ja mam bardzo dobra pamiec... dlatego nie musze sie opierac tylko na top - spamerkach... wiem doskonale, kto, od kiedy i jak czesto sie pojawia.

***
Gratuluje i czekam na maila z danymi gdzie mam rzesiska wyslac :)


22 komentarze:

  1. bedzie mamusia z rzesami do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i ja!

    PS. Piękne jest to Twoje nowe zdjęciacho w avatarze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamoooooooo prawię spadłam z fotela i szukam szczeki :DDDDD
    Dziękuję bardzo, dobrze, że gorąco nie musze się tłumaczyć dlaczego przyjęłam buraka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i mega zazdroszczę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje;)
    zapraszam http://coscokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje i miłego przyklejania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i przyjemnego noszenia
    ja wczoraj założyłam połówki ardelli trochę sie nagimnastkowałam ale się udało i było całkiem nieźle...

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję niech służą jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń