niedziela, 5 sierpnia 2012

look... z matalicznym polyskiem ;)

 Pod koniec lipca pisalam o kremowym cieniu Illamasqua Liquid Metal, zobaczyc go mozna tutaj. Wtedy tez zrobilam makijaz przy uzyciu tego cienia i w dlaszym ciagu uwazam, ze nie jest to katwy cien we wspolpracy i trzeba uwazac, bo z wielona pudrowymi cieniami sie nie lubi i wtedy bardzo szybko zbiera sie w zalamaniu, sciagajac przy okazji cien z powieki. Zdecydowanie lepiej radzi sobie jako metaliczna srebrna baza pod makijaz a przy nakladaniu na inne cienie, trzeba uwazac zeby byla to naprawde cienka i dobrze roztarta warstwa, wtedy nie powinno byc problemu. Bo efekt sam w sobie bardzo mi sie podoba, choc wiadomo jest to look na imprezy a nie na codzien, chyba ze sie taki bardzo lubi i nosi, to nikgo nie powinno zdziwic ;)

cienie od gory: Orbit, Thunder, Noir

Zeby nie bylo za bardzo blink blink to reszte makijazu wykonalam korzystajac z paletki Sleek Ultra Mattes V2 Darks, ktora naprawde bardzo polubilam i siegam po nia dosc czesto... w niektorych cieniach mam juz spore wglebienia Ö.ö ... 

Rzesiska jak prawie zawsze Ardell i o ile dobrze pamietam sa to Wispies. Plynny metal nalozylam tylko na powieke ruchoma i staralam sie pominac zalamanie, tak na wszelki wypadek... bo cienie Sleek nie za bardzo wspolpracuja z Illasasqua. Pozniej tylko lekko roztarlam do gory.


Bonusik ;)


Podklad Guerlain Lingerie, roz Sleek w kolorze Flushed, blyszczyk Illamasqua w kolorze Tantrum (jedyne co moge mu zarzucic, to to ze czasami osadza mi sie na ktoryms zebie... to jest dosc irytujace) ... na szmince Catrice "Elisabeth" z LE Urban Baroque. Twarz omieciona krysztalkiem Chanel.

62 komentarze:

  1. niiiice, jak zwykle. Nie mam odwagi do takiego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam wszelkie morskie odcienie :D

      Usuń
  2. Co robisz, że masz taką wspaniałą cerę, po prostu nieskazitelna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzywam dobrych korektorow ;) ... pozatym w rzeczywistosci nie wyglada to tak idealnie jak na zdjeciach, do ktorych robie taki makijaz, zeby porzadnie sie prezentowalo :) ... z tym, ze ja mam problem glownie z przebarwieniami a te w miare latwo ukryc :)

      tu o tym pisalam i pokazalam jak to wyglada -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/02/od-brzydkiego-kaczatka-do-brzydkiego.html

      Usuń
  3. wow chce takie oczyska na moją wrześniową imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic tylko takie sobie namalowac :P

      Usuń
    2. No nie mogę się napatrzeć idealnie pasuje Ci do tęczówki!

      Usuń
  4. Uwielbiam taka zieleń na oku:)pięknie wyszło!:)w sumie to bardziej morska zieleń:)))mam ostatnimi czasy bzika na punkcie tego koloru i wszystko mi sie podoba co jest w tym kolorze:)ta matowa paletka ze Sleeka musi byc naprawdę super do smokey eyes:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolory, a dzięki Tobie przestaję się ich bać do niebieskich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie do niebieskich slepi to wszystko pasuje, choc zdecydowanie latwiej maja sie ciemnowlose... bo blondynki to jednak nie we weszystkich kolorach beda wygladac...

      Usuń
    2. no blond upierdliwy jest :/

      Usuń
  6. Łaa, pięknie! Niesamowicie podoba mi się ten odcień Orbit, żałuję, że nie mogę dostać tej paletki jeszcze ;/ A sam makijaż dla mnie niesamowity i... dzienniaczek ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie się prezentuje ♡

    http://imaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fakt, rzęsiska robią wrażenie. A w tych kolorach podobasz mi się chyba nawet bardziej, niż w fioletach, pięknie podkreślają Ci tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciezko cokolwiek napisac, by nie zabrzmialo plasko i nijako.... jedyne dwa slowa, ktore mi sie od razu nasunely to makijaz "magnetic eyes"

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze co się rzuca w oczy to Twoje oczy =p no dobra... pięknie podkreśla tęczówkę, o to mi chodziło =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny makijaz i naprawde bardzo Ci pasuje:) Oczyska niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne masz oczy sroczko :)
    Ja z wielka checia nosilabym taki makijaz kazdego dnia, oczywiscie gdybym potrafila taki zrobic i miala ladne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje... ale tak prawde mowiac, to bez makijazu moje slepia wygladaja calkiem przecietnie :)

      Usuń
  13. Protestuję, zdecydowanie wyglądasz za pięknie! A Twoje oczy po prostu, ech, no za duże, za błękitne, za wyraziste i ogólnie jest cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... dziekuje :* ... dlatego wlasnie do niebieskich oczu, dobrze sie ciemne wlosy prezentuja ;)

      Usuń
  14. Hipnotyzujące spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, bardzo lubię zielenie w takiej przydymionej wersji. Twoja jest perfekcyjna i bardzo Ci w niej do twarzy :)

    ...+ po raz kolejny zastanawiam się nad zakupem matów Sleeka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to je dosc trudno dostac, bo rozeszly sie jak cieple buleczki :)

      Usuń
    2. Uuu, zmartwiłaś mnie :( Idę zatem szukać!

      Usuń
    3. Napisałam do sprawdzonego sprzedawcy na All. i będzie ją miał we wrześniu! Poczekam :D

      Usuń
  16. fantastiko :> czyli standard :] lubię tak sobie spozerknąć na Cię

    OdpowiedzUsuń
  17. Orbit - ten zielony(?) wygląda genialnie! =]

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle ładnie, nic nowego w tej kwestii nie napiszę:)
    Zjawiskowy makijaż zjawiskowej kobiety. Cienie z Illa kuszą, mimo, że problematyczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienia w kremie jeszcze nie probowalam ale pigmenty i metal w kremie sa dosc problematyczne :]

      Usuń
  19. niesamowity makijaż. świetnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny, mi się jednak te cienie Illa liquid nie sprawdzają zupełnie:/Nie mam juz do nich cierpliwości, wolę Maybelline i na to Sleeka:)
    Ale u Ciebie wygląda piknie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ale Maybelline to zupelnie inna bajka, ten metal daje dosc specyficzny efekt ale faktycznie nie jest prosty w uzyciu :]

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. o ja cież ...cienie piękne ,ale co tam cienie !!! oczy jakie !!! Kolejne piekne oko na bloga sie nadaje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srocze oka sa teraz tylko u gory a reszta w postach ;D

      Usuń
    2. Ha ! no to powinny być jakies "oka miesiąca" ! i wymiana raz na czas !:D

      Usuń
  23. baaardzo fajny makijaz! ładnie podkreśla oko brunetkom :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I te Twoje oczy <3 Ładnie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny efekt! Nie można oderwać wzroku od oczu!

    OdpowiedzUsuń
  26. dziekuje dziewczyny :* ... i jak zawsze bardzo sie ciesze, ze sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam oglądać twoje oczy i makijaże oczywiście też :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Uszlachetnia Cię ten szmaragd :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo do Ciebie pasuje :) Ja niestety źle czuję się w takich odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  30. cudne te oczy!!

    a u mnie nowy post ;D zapraszam i pozdrawiam http://paradise-women.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeeej, jaki piękny! Gdybym ja umiała się tak malować, mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sroko to chyba jeden z najbardziej podziwianych przeze mnie Twoich makijazy odstatniego czasu! dal niesamowicie kobiecy efekt! :) :) to chyba te rzesiska i w ogole

    OdpowiedzUsuń