Seiten

wtorek, 12 czerwca 2012

look... chcialy to maja, czyli mechaniczna pomarancza ;)

Tak tak... o was mowa... droga Mami i Digg... Obsession tez chciala, to prosze bardzo. Mialo byc pomaranczowo to jest, tylko z tym brzydko chyba nie wyszlo :P


 Nie mam cieni w takim kolorze, wiec ponownie siegnelam bo rewelacyjne kredki Illamsasqua. Ciagle mnie to zadziwia jak swietnie sie te kredki rozciera i jak rewelacyjnie sie trzymaja na powiece. Mija 8 godzina a makijaz ani drgnal. Najlepszy do rozcierania tej kredki jest prosty i tani jak barszcz pedzelek z serii profesional z e.l.f. ... wzielam kiedys przy okazji jakis zakupow i musze przyznac, ze swietnie sobie radzi. Nie drapie, wlosie z niego nie wylazi, nie rozpadl sie... trafil mi sie calkiem porzadny egzemplarz :]


Kredka, ktora uzylam jest w kolorze Thrash. Oprocz tego uzylam paletki Sleek Ultra Mattes V2 Darks a dokladnie kolorow: Flesh, Thunder, Noir.


 Kreska zrobiona linerem Maybelline Lasting Drama w kolorze 01 Black. Do tego rzesiska bo nie moglo ich zabraknac. Tym razem MAC nr 2.


 Musze przyznac, ze odkad je skrocilam, to o wiele przyjemniej sie je nosi ale sa to rzesy na impreze i do mocnych makijazy albo do zdjec, bo jednak na zywo to je mocno widac... tzn. mocno podkreslaja oko ale wiadomo, ze posiadanie takich rzes jest niemozliwe.


A tak sie to prezentuje na slepiach.


Bonusik :)


I prawde mowiac ja nie wiem co wy chcecie od pomaranczki... 
calkiem przyjemny kolor hehe...

97 komentarzy:

  1. Ojj sroczko ! Nie wiem czy Ci już o tym wspominałam ale te twoje oczęta są twoją najpiękniejsza ozdobą :)A w tym makijażu wyglądasz jak modelka :) Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje... imienniczko :D ... dlatego tez staram sie podkreslac wlasnie oczy :D

      Usuń
  2. A ja Ci powiem,ze sa dwa pedzle ELF za marnego dolca,ktora naprawde sie spisuja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ten jest calkiem fajny, taka porzadna gruba kulka a zaplacilam jakos niecale euro za nia :) ale widzialam, ze jak sie trafi felerny egzemplarz, to sie rozpadaja w rekach :]

      Usuń
    2. Ja jeszcze lubie zwykly do nakladania cieni i skosnie sciety,ale trzeba trafic na dobra sztuke- inne,tak jak mowisz lamaly sie doslownie (tak jak Essence)

      Usuń
    3. czyli albo sie ma szczescie albo nie :D ale za taka cene, to nawet jak sie rozwali to mozna machnac reka...

      Usuń
  3. co jak co , ale pomarancze niesamowicie podbiaja niebieski teczowki
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musze przyznac Ci racje *_* ... a baby marudzily, ze pomaranczka nietwarzowa ;D

      Usuń
    2. Bo baby już tak mają, że marudzą.

      Usuń
    3. bo jaki swiat bylby nudny, gdyby nie te marudzace baby :D

      Usuń
    4. :D
      I pewnie nie zmalowałabyś tego pięknego makijażu.

      Usuń
  4. ty przestan sie malowac bo sie zakocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak juz ostatnio pisalam... mam paskudny charakter i trudno ze mna wytrzymac, wiec by Ci szybko przeszlo ;D

      Usuń
    2. niegadaj tu glupot :P co mecza nie ogladasz ???

      Usuń
    3. nö :) ... nie lubie pilki noznej/ogolnie sportu w tv... wiec jest mi to egal kto z kim i gdzie :P

      Usuń
    4. ja ci dam egal :D ja kobieta wielostronna, ogladam, zamawiam, czytam, telefoniere, jem i pije :D

      Usuń
    5. wiele rzeczy na raz tez moge robic ale ogladanie meczu sie do tego nie zalicza :P

      Usuń
  5. Nie mechaniczna tylko Urodziwa Pomarańcza! Pięknie wyczarowałaś, kurczę, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawde mowiac, nawet nie myslalam, ze mi sie tak spodoba :D

      Usuń
  6. Ok, Trash dopisany do listy Ilamasqowo-zakupowej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, ze coraz bardziej nabieram ochoty na kolejne kredki... najchetniej wszystkie :D

      Usuń
  7. śliczny makijaż sroczko !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu, świetnie podkreśla Twoją tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędny makijaż - wygladasz przepięknie :) ! Czy cienie Sleeka nakładałaś właśnie na ową pomarańczkę :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) pomaranczka poazla na cala ruchoma powieke, potem ja roztarlam i na nia nalozylam cienie Sleeka :)

      Usuń
  10. masz takie piekne oczeta ze we wszystkich kolorach bedzie ci ladnie ..
    ale to polaczenie z czarnym jest super...

    OdpowiedzUsuń
  11. łeee bez sensu, miało być na brzydko :P nie liczy się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kiedys sie nie da... to co mam zrobic... miala byc pomaranczka to jest o! ... naprawde sie staralam hehe...

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. te rzesiska sa swietnie... delikatne ale przy tym drapiezne :D

      Usuń
  13. pięknie Ci w tej brzoskwince :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz oczy piękne, jak wchodzę na Twój profil to nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez makijazu wygladaja calkiem zwyczajnie :)

      Usuń
    2. Ale i kolor masz ładny, taki intensywny :)

      Usuń
    3. a tak... kolor mi sie trafil ;) ... i jak go odpowiednio podkreslic, to wyglada calkiem fajnie ;D

      Usuń
  16. Sorki za spóźnienie ,ale telepkę zaliczam przy meczu :D

    eee..nooooo nie bawię się -jesteś gorsza jak te ruski !!!
    Raz by Wam cos nie wyszło !!!

    Super Sroczi zmiksowałaś te kolory .I tez sie podpisuje pod tym , że masz niesamowicie piekne oczy ,a jak je podrasujesz to ... ech !

    I dzięki za dedykację :* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja meczu nie ogladam... nie mam stresu... nie robia mi sie zmarszczki hehe...

      prawde mowiac gdyby nie Ty i pozostale marudy to nigdy bym nie wpadla na to, jak ladnie niebieskie wyglada w pomaranczowej oprawce :D

      a nie ma za co :*

      Usuń
    2. No ja przez nich siwa jutro wstanę i pomarszczona jak suszona sliwka !

      Oj Sroczi Ty nawet w złocie byś jasniala !

      Usuń
    3. w zlocie to raczej trudno nie jasniec ;D aczkolwiek nie przepadam :P

      Usuń
  17. Ty chyba nie rozumiesz pojęcia 'brzydki makijaż', droga Pani!! to miało być brzydkie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz babo placek... ile razy mam powtarzac, ze sie nie da :D ... nie mozna tak wbrew naturze :P

      Usuń
    2. co za uparte babsko :D

      Usuń
    3. Nö :D ale brzydko malowac to sie sama mozesz, ja pozostane przy tym co mi wychodzi ;D

      Usuń
  18. uwielbiam Twoje niebieskie oczy:D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie :D Lubię takie kolory, chociaż same a tu proszę zgrabnie i spokojnie :D Spróbuję prawdopodobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. czy jest w ogóle jakikolwiek kolor, który przy tych Twoich cudnych oczach będzie wyglądać źle ja się pytam?:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszlo super! I te rzesy - MRAUUU

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdrosc mnie zezarla i pakuje mnie w papierek :P

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny makijaż, uwielbiam oglądać Twoje make upy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie śliczne oczka na ostatnim zdjęciu! Pięknie Ci w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. merci :) az sama bylam zaskoczona, ze tak fajnie sie w pomaranczy wyglada ;)

      Usuń
  25. Piękny ten makijaż :) A czym pstrykasz fotki, że Ci tak wyraźnie wychodzą?

    Wrócę na chwilkę do jajecznej maseczki z Skinfood. Tak sobie myszkuję po Ebay'u, ale widzę tylko pochodzące z Korei. Tak ma być? Bo mam wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 500D z kit-owym obiektywem 18-55 mm :)

      tak tak... z Korei, ja azjatyckie kosmetyki glownie z Korei kupuje :D

      Usuń
  26. Super zestawienie kolorków i super makijaż :)ja ostatnio lubię pomarańczkę z granatem- kolorystycznie, nie że owoce wcinać :P

    OdpowiedzUsuń
  27. niebieskosc Twoich oczu mnie zabija, sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kredzia ma piekny kolor,a Ty Sroczko no coz perfekcja w kazdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejny rewelacyjny makijaż! jesteś miszczem

    OdpowiedzUsuń
  30. Patrzę i nie wiem, co napisać. Masz śliczną buzię. Obęłdnie błękiten oczy. Masz niesamowicty, dziewczęcy kształt twarzy. I makijaż... makijaż też bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  31. No tak,ładnemu we wszystkim ładnie,a jak jeszcze się ma taka mistrzowską rękę jak ty sroczko to nie może wyjść brzydki makijaż:-)Normalnie gdybyś bliżej mieszkała to bym na jakieś warsztaty się do Ciebie zapisała:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. ależ ty jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bosko, cudne oczy piękny makijaż i bardzo ładny odcień pomarańczowego (tak na marginesie kocham ten kolor i zółty). A wymaluj coś z żółtym, proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nielotchen :*... hmmmm z zoltym... zolta kredke chyba tez mam :P ... pomysle :D

      Usuń
  34. Ale Ty jesteś zdolna, z takiej mocnej pomarańczy zrobiłaś bardzo spokojny, codzienny makijaż. Gratuluję! A rzęsy z MACa muszę wreszcie wypróbować, wyglądasz w nich rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzesy z MAC trzeba sobie przyciac, bo one czesto sa za dlugie ale jak juz sie je przytnie do takiej dlugosci jak sie chce to wygladaja super i dobrze sie trzymaja :)

      Usuń
  35. Ja uwielbiam się malować pomarańczką, dokładając do tego miedź, czasami zieleń... wychodzi to super!

    OdpowiedzUsuń
  36. wiesz co, pomarańcz srarańcz, ja chcę iść do Twojej szkoły makijażu:)!!!
    Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) z uporem maniaka od dwoch lat maluje i kombinuje... w koncu cos zaczelo z tego wychodzic ;D

      Usuń
  37. przepiękny makijaż! też chcę tak umieć :(

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo, bardzo ślicznie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładny makijaz i te Twoje piekne oczy!ach:D!

    OdpowiedzUsuń
  40. oj pomarańczka do niebieskich oczu jest super ;) moje bardziej szare ładnie wyciąga w niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba bede musiala sie rozgladnac za cieniami w tych kolorach :P

      Usuń
  41. Jaki makijaż byś nie wykonała to zawsze perfekcyjny i piękny!:)a w pomarańczu Ci bardzo do twarzy:)ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. genialny makijaży,a te rzeski bardzo fajene ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. CUDOWNY MAKIJAŻ!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny makijaż:D Pomarańcza ładnie wygląda na powiekach, ale wiadomo-z umiarem :P

    OdpowiedzUsuń
  45. super Ci to wyszło!!! też tak chcę umieć dobierać i łączyć kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest Pani bardzo piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) i spokojnie mozesz mi mowic na ty ;D ... pani to tak strasznie oficjalnie ;)

      Usuń
  47. Pięknie :) Nam - niebieskookim pasują pomarańczki i żółcie, bo podbijają kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Najbardziej lubię te bonusiki ;) Mechaniczna pomarańcza - jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny! Jutro też sobie taki zafunduję!
    No może w wersji light bo na dzień do szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie rzęsy chciałabym na Studniówkę! Ale nie mogę nigdzie znajdź ich odpowiednika...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Red Cherry ma cos w tym rodzaju, tylko bardziej delikatne... i mysle, ze u Ardell tez by sie cos takiego znalazlo :)

      Usuń