Seiten

środa, 20 czerwca 2012

pandorkowo... nie tylko sroka lubi swiecidelka ;)

Oczywiscie futerkowe musza byc jak zawsze obecne. Nie zlicze ile razy musze je przy kazdej "sesji" usuwac z wizji, na ktora sie namietnie pchaja a interesujace jest wszystko co fotografuje i wszystko trzeba przetestowac pod katem przydatnosci do zabawy.


 Pandorkowa pilka, ktora pokazywalam ostatnio, przypomniala mi, ze dawno juz nic nie kupilam do mojej kolekcji. Ciagle chodza po mnie kolczyki i pare elementow w bikolorze ale jakos ciagle odkladam to na pozniej. Ostatnio poszalalam kosmetycznie, wiec pandorkowa wishlista czeka na swoja kolej.

Kliknelam sobie za to malenstwo, element dzielacy (790206) ... mam juz pare takich na jednej z bansoletek i jakis jeszcze do kolekcji tez byl na mojej liscie. Ten mi wpadl w oko i nie pozostalo mi nic innego jak kliknac ;)


Bardzo ladnie sie prezentuje.


 Bonusik ;)

 Po tym jak przyszedl Wikko, zainteresowany tym co robie i moze przez przypadek mam cos do jedzenia, to natychmiast nastapila Wilbusiowa teleportacja, czasami mnie to zadziwia w jakim tempie koty potrafia sie przemieszczac, do tego kompletnie bezszelestnie. Chwile wczesniej spal jak hrabia wyciagniety na lozku ale wiadomo, nic nie moze sie dziac bez nacznego lobuza vel sprzataczki. Bo oczywiscie natychmiast zabral sie za "przywlaszczanie sobie" mojej pandorki i pewnie jakbym sie na chwile odwrocila, zaraz by ja schowal pod kanape ツ


Zakonczylam rozkrecajaca sie impreze chowajac moje skarby, ku wielkiemu niezadowoleniu futerkowego... no coz... miedzy nami srokami... w koncu to moje blyskotki :P

76 komentarzy:

  1. nie lubię bransoletek, ale ta jest bardzo ładna ;)
    kociaki masz piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te twoje kociaki to łobuziaki są :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłaś świecidełko sobie, ale Koty też mają z niego radochę - to świadczy o tym, że zakup jak najbardziej trafiony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze kupić sobie łańcuszek, bo już sie boje nosic:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie tez zastanawiam nad lancuszkiem i chyba taki tez bedzie moj kolejny zakup, przynjamniej na razie do jednej... a potem bede musiala do drugiej tez kupic, najlepiej w bikolorze :]

      Usuń
    2. tylko niestety łańcuszek nie zawsze zabezpiecza właściwie...niekeidy kończy się tragicznie....

      Usuń
  5. no no prześlicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też wczoraj kupiłam charmsa do Pandorki :) z tym, że moja jest na razie bardzo skromniutka (3 charmsy) i pewnie minie jeszcze dużo czasu zanim będzie mieć tyle elementów co Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że masz wiele zabawy z Kociakami :DD mój Miku nie rusza takich błyskotek, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilbi sprzata wszystko... zaczynajac od papierkow, szminki, rozne inne male opakowania bez wzgledu na zawartosc... wiec bizu tez sie nie oprze ;D

      Usuń
  8. No proszę Wikko to ma zadatki na kocicę niedługo będzie chadzał w Twoich Pandorkach:D swoją drogą z Wikko i Wilbiego są niezłe sroki:)razem stanowicie fajne trio:)))a element dzielący ładnie wkomponowuje się w bransoletkę:)

    to Wikko bawi się bransoletką tak?:):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) Wilbi :D ... Wikko jest po lewej stronie i na gornym zdjeciu... stracil zainteresowanie po tym jak stwierdzil, ze to nic do jedzenia :]

      Usuń
    2. Nie dziwię sie...:Dale zawsze mozna sobie poturlać bransoletkę:D

      Usuń
    3. a to juz dzial Wilbiego... on jest od turlania ;D

      Usuń
  9. n i co się dziwić - takie przystojniaki wiedzą co w trawie piszczy i co jest ładne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem wielka fanka Twoich futer, sa cuuuudne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje futro też kocha biżuterię, im bardziej błyszcząca tym lepiej :D A już jak miałam taką mini smycz z cyrkoniami to był szał ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja pandorkowa kolekcja wraz z każdym nowym elementem staje się coraz piękniejsza :) o futrach nie będę pisać, bo myślę że wiesz iż je uwielbiam :)) zazdroszczę, że są takie śmiałe względem aparatu, bo moje bardzo nie lubią być obiektem fotografowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robilam im zdjecia od pierwszego dnia jak je kupilam i czasami sie na mnie spojrza jak na intruza ale ogolnie to sa przyzwyczajone, ze personel lata w kolko i przeszkadza ;D

      Usuń
  13. Uwielbiam Twoje koty! Oczyma wyobraźni widzę jak tarmoszę te mięciuchne futerka.. mrr!
    Idę wytargać moją kociznę :-)

    A, Mruśka namiętnie kula moje lakiery, najlepiej jak mają okrągłe buteleczki i wirują jak bączki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje Kociaki zdobyly moje serce juz dawno temu,slodziachne sa !

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha niesamowite są te Twoje kociaki :) moja ruda na szczęście Pandorą się nie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilbi niestety interesuje sie wszystkim, Wikko za to glownie rzeczami jadalnymi ;D

      Usuń
  16. Cóż z Nich za słodziaki. :]
    A pandorkowa kolekcja piękna. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje kociaki "przejely" pandorkowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre ;) Nie dość, że interesują je kosmetyki, to jeszcze biżuteria! W pełni upodobniły się do swojej Pani :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ci zazdroszczę tych kotów!! Musi być super mieć takie futrzaki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. koty mają parcie na szkło :) no co się dziwić :D jak takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiem czego Ci bardziej zazdroszcze kotow czy bransoletki:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje kociaki też do wszystkiego się dorwią ;) Z siatki z zakupami są w stanie wytargać nawet papier toaletowy w foli, wydrapać dziurkę i wyciągnąć papier i rozpocząć zabawę ;) Oczywiście tyczy się to młodszej kotki, która sama sobie nawet drzwi otwiera, starsza natomiast ruszy się tylko, gdy w grę wchodzi jedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :) torby z zakupami sa bardzo interesujace :)

      Usuń
  23. Pandorka okazale sie prezentuje !
    Widzę , że kociska też sa tego zdania .Znające się -widać ! jaka pani -takie koty :P
    U mnie remont był w ubiegłym tygodniu i spod biurka pan malarz wyjął : 3 piłeczki , 4 gumki do włosów, 2 kurczaki wielkanocne i korek od wina ... tadam ... wszystko tam zachmikowała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja co jakis czas wyciagam calkiem sporo zabawek spod kanapy a do tego rozne zakretki i papierki :D

      Usuń
  24. ale bym je wytarmosila .... sa takie piekne ...
    bedziesz musiala chyba zaczac skladac nowa pandorke dla kociakow ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Na mojej na razie nie potrzeba separatorów - poczekam aż kolekcja charmsów mi się powiększy :)
    Ten Twój nowy podoba mi się - delikatny, ponadczasowy.

    OdpowiedzUsuń
  26. One działają na moje zlecenie. Następnym razem się uda!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kociaki są przecudowne. Mój ukochany pies niestety/stety nie posiada takich zwinnych łapek i nie może mi nimi nic podkradać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te Twoje futra! :D Tylko nie wiem, czy to dobrze, że jak tylko widzę kocura na zdjęciu, to od razu tracę zainteresowanie resztą treści zawartej w poście, tylko zaczynam się zachwycać tym, jaki to one słodkie i sprytne :D

    Moja kocurzyca jakoś nie ma specjalnie parcia na szkło, zresztą jak próbuję zrobić jej zdjęcie, to zazwyczaj krzywo na mnie patrzy i miauczy, żebym dała sobie spokój albo sama się odwraca. Taka jest wstydliwa ;) A bawić, to już dawno jej się odechciało :P

    Element bardzo ładny, dobrze komponuje się z tym ażurkiem obok :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie te świecidełka nie tykają, ale koty w pełni rozumiem :]

    OdpowiedzUsuń
  30. te Twoje koty są nieziemskie :) taki dwa pluszaki :)
    a element ladny, taki delikatny, fajnie się komponuje z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe masz te pusiaki!!! Uwielbiam koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jesteś okropna bo nie chcesz się dzielić swoimi cackami! Powinnaś pozwolić kociakom ponosić trochę Twojej biżu, w końcu makijażu nie chcą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziele sie... ale wszystko ma swoje granice ;D

      Usuń
  33. Bransoletka piękna, a kotki przesłodkie. Szczególnie ostatnie zdjęcie, śmiem mniemać, że bardzo pragnął/ęła mieć ją na swojej łapce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak go znam to chetnie by ja poobgryzal a potem schowal pod kanape ;D

      Usuń
  34. Fajna bransoletka, ale koty lepsze! przepiękne grubaski!
    Moja kotka też się interesuje wszystkim, można zobaczyć u mnie w notce nt.lakieru Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wiekszosc kotow jest ciekawska i pchaja noski gdzie sie da :)

      Usuń
  35. śliczne koty :) pewnie powielam pytanie - jaka to rasa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brytyjskie krotkowlose w kolorze niebieskim :)

      Usuń
  36. cudowne kotki! to niebieskie brytyjczyki? ja mam niebieską ruską i też niezła z niej tłuścioszka... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to sa brytki i one sa duze same w sobie ale tluscioszkami nie sa :]

      Usuń
  37. heheh fajne te kociaki :D a pandorka b.ładna..chociaż im więcej się nią opatrzę tym coraz mniej mam na nią ochotę...

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne te Twoje futra :) Nie próbują wykradać Ci świecidełek i roznosić po mieszkaniu? ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe kociaki, piękne mają futerka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna Pandorka (moja też się ostatnio rozrosła i zostało mi już tylko odrobinę wolnego miejsca) no i brytki. Po raz tysięczny powiem, że są przekochane i zawsze jak tylko je u Ciebie widzę to natychmiast lecę uściskać swojego brytiego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pandorka jak pandorka, ale Twoje kociaki są bezcenne :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoje kocury idealnie kompletuja sie z pandorą... słucha a moze obroża taka dla nich..:));P

    jak to rasa? to te syberyjskie kocurki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. watpie zeby sie im spodobalo jakbym im cokolwiek na szyje zawiesila ;)

      to brytyjczyki krotkowlose :)

      Usuń
  43. Przez Twoje wspaniałe koty nie mogłam się skupić na czytaniu!
    Czy to są brytyjczyki? O takich marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje kociaki sa cudowne, prosze o wieciej ich zdjec! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. futra maja swojego bloga i tam sa glownym punktem programu ;D

      Usuń
  45. Sliczne:) maus czy Ci czasem nie ciemnieją niektore egzemplarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to juz omowilysmy na twitcie ;D ... a swoja droga jak sie w niej kapie, bo ostatnio w ogole mojej nie sciagam, to tez dluzej pozostaje "czysta" :)

      Usuń
  46. Twoje koty są bardzo ładne,a wszystkie bransoletki kocham miłością bezgraniczną:)

    OdpowiedzUsuń