Seiten

wtorek, 5 czerwca 2012

Real Techniques blush brush


Tego pedzla nie trzeba przedstawiac, pomijajac ze nazwe podalam w tytule ;) ... pouzywalam go sobie ostatnio i prawde mowiac wcale nie uzywam do rozu, bo ja sobie wymyslilam, ze bedzie mi pasowal do czego innego. I faktycznie sprawdza sie bardzo dobrze.


Jak widac na zdjeciach uzywam go do moich sypkich transparentnych pudrow. Jest swietny bez wzgledu na to czy "omiatam" czy "wklepuje". Ten pedzel jest bardzo miekki i delikatny... jak dla mnie to idealna pudrowa wielkosc i tak sobie myslalam, ze do rozu to on troche duzy ale jak przyjdzie moj drugi to wtedy sie okaze, przetestuje go pod katem rozu/bronzera/rozswietlacza. Ale ten pierwszy pozostanie pudrowy.


Uwielbiam go za ta puszystosc, choc wiem ze pewnie z tego samego powodu do niektorych produktow nie bedzie sie nadawal. Jakby nie bylo z sypancami radzi sobie dobrze i jestem bardzo zadowolona z zakupu ale tez potrafie zrozumiec, ze nie wszystkie osoby beda z niego zadowolone. Pedzel na zdjeciach wyglada na dosc zbity i choc faktycznie wlosia ma duzo to jest jak piorko... przy bardziej twardych produktach jak np. niektore roze MAC, ten pedzel sobie nie poradzi ale za to do rozy Sleek'a moze byc swietny, szczegolnie w przypadku tych intensywnych kolorow.


Czyszczenie tez jest proste, tym bardziej gdy uzywa sie go do produktow, ktore praktycznie nie daja koloru. Na codzien wystarcza jak go wyczyszcze plynem do pedzli z MAC.

52 komentarze:

  1. Coraz bardziej ciekawią mnie pędzle z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być mega milusi:)widzę że ładnie nabiera sypańca z Givenchy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez go używam do pudru bo jest bardzo duży i róż bym miała na pół twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie on taki bardziej pudrowy, do rozu moglaby Sam troszke mniejszy zrobic :P

      Usuń
    2. Do różu to ja używam ten do konturowania te małe jajko :D

      Usuń
    3. ooo... bede musiala popatrzec jak on wyglada :) tez taki miekki ?? mozna go kupic samodzielnie, czy jest tylko w zestawie ??

      Usuń
    4. Pisze na nim contour brash on był chyba w tym zestawie CORE ( pomarańczowe rączki)

      Usuń
    5. tylko w zestawie jest... szkoda, bo bylby idealny...

      Usuń
  4. bardzo podoba mi sie juz sam jego ksztalt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten puder/róż na ostatnim zdjęciu mnie urzekł :) pędzel niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. JA też chcę taki. :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo go lubię, mięciutki jak ogonek króliczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomiziałabym go. Jeszcze nie mam takiego mięciutkiego pędzla, ale chyba muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest niesamowicie miekki ale jak pisalam, nie kazdemu moze to pasowac... bo podobac sie moze ale w koncu on nie od patrzenia albo glaskania ;D

      Usuń
  9. Marzy mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest! :) Właśnie takie puchate maleństwo przydałoby mi się do kilku róży.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak sobie pomyslalam :D ... to tego masz w uk latwiejszy dostep do nich :)

      Usuń
  11. dumam nad tymi pędzlami cały czas, z tym, że ja mam pędzli takie tony, że naprawdę nie wiem czy kolejne są mi do życia niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na brak pedzli tez w sumie nie nakrzekam :P

      Usuń
  12. Posiadam i nie narzekam:-) Jest faktycznie bardzo mięciutki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie wczoraj dotarły 2 pędzle RT - powder i stippling brush :) Dziś testowałam je po raz pierwszy i jestem zachwycona, szczególnie tym do pudru! Jest niesamowicie puszysty i miękki. Może kiedyś uda mi się skolekcjonować wszystkie te pędzle, bo pozostałe też kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stippling brush jeszcze nie testowalam ale jak bede miala okazje, na razie czeka na swoja kolej :P ale tez narobily mi ochoty na wiecej :D

      Usuń
  14. Nie byłabym zła, gdyby któregoś dnia znalazł się w moim przyborniku. Wygląda sensownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym sie mogla nim myziac dla samej przyjemnosci myziana ;)

      Usuń
  15. marzy mi sie wlasnie ten pedzelek, z racji tego, ze jestem milosniczka rozy i wszystko, co ma mi pomagac w ich nakladaniu jest dla mnie mistrzostwem i marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam na niego coraz większą ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z każdym dniem mam na niego większą ochotę...

    OdpowiedzUsuń
  18. kurczę wygląda jak końcówka kociego ogona :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wiesz co pod kątem sypańca go nie próbowłam - namietnie uzywam go do brązera - ale musze w takim razie przetestować na pryzmach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja czekam na drugi i bedzie do bronzera, bo zwyklymi to sobie czasami kuku robie jak naloze ;D

      Usuń
  20. Ja mój pędzel do różu z RT otrzymałam dzisiaj. Zamówiłam na iherb i bardzo polecam ten sklep. Zamówiłam też między innymi pędzle z eco tools i dostałam dwa pędzle skośne mimo, że zamówiłam jeden. Były dwa opakowania sklejone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na tej stornie patrzylam, ile tam kosztuje przesylka ??

      Usuń
  21. Uwielbiam go! Idealnie się sprawdza z różami które są ciemne i bardzo napigmentowane. Po tej notce chyba kupię drugi do pudrów (nie mam nic do nowych meteorytów więc zakup uzasadniony)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do kulek meteorytow bedzie za miekki :) one jednak potrzebuja czegos mocniejszego ;)

      Usuń
  22. Ten pędzel kusi mnie od tak dawna, że już nawet nie pamiętam, kiedy pierwszy raz go zapragnęłam:) Chyba najwyższa pora go zakupić;) dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez kupilam dzis:P mam nadzieje ze bedzie mi sie sprawdzal:)

    OdpowiedzUsuń