Seiten

wtorek, 5 czerwca 2012

sleekowy matowy zwyklaczek :)


Tym razem cos lekkiego i delikatnego... oczywiscie skorzystalam z paletki Sleek Ultra Mattes V2 Darks. Dla mnie takie makijaze sa trudniejsze, chyba mam dosc ciezka reke i mocne makijaze o wiele prosciej mi sie maluje jak cos takiego :P

od gory: dune, flesh, paper bag

A tak sie prezentuja na oku... dla wzmocnienia kreska zrobiona czarnym linerem Maybelline a takze polowki Ardell. Na lini wodnej kredka Rouge Bunny Rouge.


Bonusik ;)


Swatche i pare slow na temat paletki znajdziecie tutaj.


76 komentarzy:

  1. No i...mrau!
    To jest tak, oglądam tę paletę w sklepie i odkładam bez żalu, trafiam do Ciebie i na nowo ja chcę. Możesz wyjaśnić ten fenomen?:P

    Super oczyska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpinam się pod mruczenie... z zachwytu :>

      Usuń
    2. bo ona dopiero na oku wyglada tak, ze chcialoby sie ja natychmiast kupic :D ... same w sobie to one sa takie sobie ;)

      Usuń
  2. Przepraszam, muszę w końcu to napisać: Twoje oczy są hipnotajzing. Zwłaszcza na ostatnim zdjęciu.
    Pewnego dnia sprawię sobie tę paletę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) wygladam jak gekon, ktory zobaczyl muche ;D ... a paletke polecam :)

      Usuń
    2. Ohohoho, żeby wszystkie gekony były takie czarujące. Świat byłby piękniejszy :)

      Usuń
    3. och... gekony ogolnie sa calkiem czarujace :) choc na pewno w makijazu wygladaly by lepiej ;)

      Usuń
  3. Przepiękny makijaż! Ta paletka jest naprawdę genialna!
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożeszty mój...! *-* jeśli to jest zwyklak,to nie chcę myśleć jak wygląda full wypas.. chociaż po raz kolejny stwierdzam, że jesteś stworzona do mocnych zieleni i granatów, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alissku jak wygram w lotka i bede mogla sie obijac, to moge wtedy codziennie latac w mocnych makijazach... nie mam nic przeciwko :D

      Usuń
  5. wow, makijaż niesamowicie podkreślił Twoją tęczówkę, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnieeee. Chciałabym się w końcu nauczyć tak ładnie blendować maty, bo na razie to same plamy sobie robię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to tez jeszcze nie do konca wychodzi ale ta paletka ma najbardziej przyjemne maty jakie do tej pory spotkalam :)

      Usuń
  7. łaałł ... chyba się skusze na maty sleekowe - ślicznie Sroczko...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sroczko i jak Ci sie maluje nimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadziwiajaco dobrze :) to sa chyba najlepsze maty... w obsludze oczywiscie, na jakie trafilam :D jak beda takie paletki wypuszczac, to calkiem mozliwe, ze kupie kolejne :)

      Usuń
  9. wooow, bardz pasuje ci taki delikatny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna, a makijaż cudowny. :) Szacun! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jak ślicznie 1 tak delikatnie ,a zarazem zmysłowo i sexi !!
    Będę płakać !!! też chcę Sroczkowe łapeczki !
    Te połoweczki są mega ! i krasulka Ci wyszła taka pikna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio coś było o sroczej łapce w przekroju. :D hehe, a Ty się rozpędziła i już całe chcesz


      pssst, jak już je zdobędziesz to się podziel. :D

      Usuń
    2. jasneeee... znowu chca mnie kroic O_o

      Usuń
    3. trzeba Srokę w klateczkę złowić ..będzie nas maloooowaćććć! :P

      Usuń
    4. o pffff... jak nic bede miala blokade artystyczna :P

      Usuń
  12. tym makijażem tylko zachęcasz mnie do kupna tej paletki :D właśnie szukam jakichś fajnych cieni w neutralnych brązach i beżach na dzień. kusi mnie strasznie ta paletka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletke jak najbardziej polecam ale ona ma raptem jeden braz i dwa beze :D

      Usuń
  13. Pieknie!:) półówki z Adrell dodały oczom takiego kociego spojrzenia...:) mrauuu:)))nic tylko brać tą paletkę i samemu coś zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja czekam na listonosza z tą paletką

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie!! i ta kreska u lalaaa ;-)

    mi si eta paletka marzy ale zastanawiam sie wciaz czy kupic czy nie... same maty ktore uwielbiam no i w calej paletce sa moze dwa odcienie ktorych bym sie wyrzekla

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny :) uwielbiam Twoje makijaże :D a sama paletka raz kusi, a raz nie... ale chyba zwycięży chęć posiadania jej w swojej sleekowej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie ma sleekowa kolekcje, to w zadnym wypadku nie powinno tej paletki zabrakac :)

      Usuń
  17. No i mniód malyna! U Ciebie pięknie, ja się znowu przekonałam, że ta paletka nie dla mnie... W takim delikatnym umazaniu oczu chyba czułabym się goła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie nie... to, ze mozna zrobic delikatny makijaz nie znaczy, ze ona cala taka... bo pozatym to mozna rewelacyjne ciemne makijaze tworzyc :) ale przy okazji chcialam wlasnie pokazac, ze lekki tez sie da :)

      Usuń
    2. aaaa... no to zwracam honor, ale nadal się do niej nie przekonałam, już prędzej brightsy by mnie pewnie wzięły, ale też jakoś nie pożądam ;)

      Usuń
    3. w koncu nigdzie nie jest powiedziane, ze trzeba ;) ... u mnie dla odmiany jest to jedyna paletka, ktora mi sie naprawde podoba :D

      Usuń
  18. chyba strzele na Ciebie focha ! do tej pory w ogole nie krecila mnie ta paletka a przez Ciebie zaczela :D ladnie to tak? :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudny a nie zwyklaczek ;) Genialny makijaż ;) Na prawdę jestem pod ogromnym wrażeniem ;))

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ahhh cudnie! Wnoszę petycję o częstsze pokazywanie makijaży! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ekstra:) świetny ten matowy zwyklaczek... masz obłędne oczy :) o retyy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. siedzę i się ślinię patrząc na Twoje idealne cieniowanie! ahhhhh *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ladnie Ci to wyszlo,jak zawsze zreszta!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne oczy, prawie jak kot :D Mrau.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale nawet jasny nie jest u Ciebie jasny jak u innych :) mimo wszystko pięknie się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No i trudno, klamka zapadła, trzeba kupić tą paletę...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie, czuję się zachęcona do kupna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie, a ja nie mam czasu od kilku tygodni nawet ich zeswatchowac :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś pięknego w połączeniu z tymi rzęsami *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Sroczko, ale Ty jestes sliczna...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) ... ale na codzien to nawet w polowie nie przypominam siebie ze zdjecia ;) ... wszystko zalezy od odpowiedniego malunku wojennego ;D ... i z kazdej osobie, mozna odpowiednim makjazem dodac uroku :) ... to samo dotyczy zdjecia :P

      Usuń
    2. Nie wierze Ci, za duzo Twoich fotek widzialam:D Na pewno na ulicy bym Cie rozpoznala;), ale to prawda, ze makijazem mozna sobie troszke urody dodac, dlatego tak lubie sie malowac haha

      Usuń
    3. czasami jak spojrze w lustro, to sama siebie nie poznaje ;D

      Usuń
  31. prześlicznie Sroczko! wyglądasz mega promiennie i tak świeżutko! cudnie po prostu!

    PS: właśnie przypomniałaś mi o tej kreduni RBR, a że w poniedziałek niespodziewanie lecę do PL, to ją w końcu przygarnę :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :*

      o jak ja bym chetnie dorwala sie do szafy RBR, tyle rzeczy bym chetnie pomacala :P

      Usuń
    2. jak coś jeszcze potrzebujesz, to wiesz gdzie mnie znaleźć ;)

      Usuń
    3. cos bym jeszcze pewnie chciala ale nie bede sie zaglebiac w temat... to moze zapomne ;D

      Usuń
    4. ja o kredce też próbowałam zapomnieć, ale mi przypomniałaś :P

      Usuń
  32. Bardzo ładnie wyglądają na Tobie te maty. Masz takie oczy, że powinnaś je jak najbardziej używac. :) Jeju, żebym ja miała takie oczy jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  33. Klasycznie i pięknie.. Uwielbiam się malować w podobny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje... chyba musze czesciej cos takiego tworzyc, bo ja tak nie do konca sie czuje (po wzgledem malowania) w matowych jasnych :)

      Usuń
  34. och jak ja bym chciala umiec tak sobie pomalowac powieki, nie pisz prosze zebym probowala, bo probuje od dwoch lat, juz doszlam do wniosku co jest nie tak... po prostu z moim oczami cos nie halo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z oczkami pewnie jak najbardziej wszystko halo :) ... tylko nie przecze sa oczy, ktore wcale nie latwo pomalowac :)

      Usuń
  35. Najpierw ją chciałam, potem zobaczyłam kolory i mi się odechciało a teraz znowu chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. chetbnie zobaczylabym tutorial tego makijazu. jestes obserwowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o na robienie tutkow to ja nie mam czasu ani cierpliwosci :D

      Usuń