Seiten

niedziela, 10 czerwca 2012

bezwstydny pigment z L'oreal HIP ;)


 Jakis czas temu dostalam od Swirruska pigment L'oreal HIP. To moje pieresze spotkanie z pigmentem tej firmy. Ja nie wiem czy ta seria jest gdzie normalnie w sprzedazy, u mnie jej nigdy nie bylo... nie wiem dlaczego i w sumie troche szkoda, bo produkty maja niczego sobie. Mam juz czarna kredke, ktora jest bardzo dobra... pisalam juz zreszta o niej. Teraz postestowalam sobie pigment i chetnie bym nabyla inne kolory.


Podoba mi sie niewielkie opakowanie, w ktorym mamy 1,5g pigmentu. Ja czesto nie rozumiem tych wielgachnych opakowan. Pigmenty i tak sa szalenie wydajne... taka opcja o wiele bardziej mi odpowiada. W zestawie mamy maly pedzelek, ktory jest calkiem przyzwoitej jakosci i nim tez nakladalam cien na powieke. Bardzo dobrze sie sprawdzil. Taki slodki i przydatny bajer.


Rozbawila mnie nazwa pigmentu. Kolor ktory mam to "Unashamed"


W pierwszym momencie jak mu sie przygladalam to mialam watpliwosci, co do zmielenia cienia ale okazaly sie one bezpodstawne. Cien jest drobno zmielony i swietnie napigmentowany. Prosto i przyjemnie aplikuje sie go na powieke.


Kolor po roztarciu ma po prostu boski !!! Na bordowej bazie mamy fioletowy polysk, czasami cien nabiera brazowych odcieni. Cudnie sie mieni i ja uwielbiam tego typu kolory, bo wiele mozna z nich wyciagnac w zaleznosci od uzytej bazy. 


 Korzystajac z faktu, ze niedziele mialam wolna, to machnelam sobie oko tym pigmentem. Zdjecia makijazu i wrazenia z malowania pigmentem pojawia sie wkrotce :)


Na ustach mam blyszczyk Lancome, ktory pokazywalam tutaj

59 komentarzy:

  1. Cudoooooooowny!
    Gramatura przyjemna, zawsze zachodziłam w głowę po co komu kilogramy pigmentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja tez nie rozumiem i dlatego omijam pigmenty MAC, nawet jak mi sie podobaja... bo po co tyle tego :]

      Usuń
  2. Kolor jest świetny, chyba skuszę się na jakiś pigment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pigmenty fajna rzeczy, jak sie ma czas na zabawe ;)

      Usuń
  3. Cudo!!!! Piękny mejkap. Może na ślub sobie coś podobnego zażyczę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ja też dzisiaj o pigmentach ; ). A pigmenty HIP też lubię. W ofercie na stronie l'Oreala w USA są więc rynkowo pewnie też gdzieś funkcjonują. Lubię też ten pędzelek z zestawu. Bardzo przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolorek :) Kiedyś polowałam na jakąś kolorówkę z HiP, ale dosyć ciężko było cokolwiek dostać w mojej okolicy. W ogóle - pędzelek wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladnie wyglada na oczku :)

    masz racje co do gramatury: pigmenty powinny byc co najmnije o polowe mniejsze. i przez to tansze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylyby mniejsze i tansze... czesciej mozna byloby kupic :)

      Usuń
  8. bardzo ładny ma kolor i fajnie, że dołączyli do niego pędzelek :) u mnie nie ma takich bajerów i pierwszy raz widzę właśnie pigment od L'Ora ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez nie ma :) a pedzelek do tego calkiem fajny :)

      Usuń
  9. no i co? och i ach - jak zawsze kiedy zafiolecisz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pigment mnie niesamowicie zaskoczyl, bo nie przypuszczalam, ze to bedzie taki cudny fiolet :D

      Usuń
  10. Ależ piękny odcień:)ma w sobie różne kolory jest cudowny i pod różne bazy za każdym razem będzie inaczej się prezentował:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! Linia HIP produkowana jest chyba tylko na rynek amerykański niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, ze produkuja w Holandii bo na ich ebayu mozna produkty HIP kupic :)

      Usuń
  12. i tak powinno byc, a nie słoik maca niczym szklanka :) ładnie wygląda na oku

    OdpowiedzUsuń
  13. jesussss jaki on piekny, tez chce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Czekam na jakiś sroczy pomysł makeupowy z nim w roli głównej ;) Chyba widziałam je na Allegro, czas obczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja! Twoja tęczówka, ciemne oko i kontrastowy jasny błyszczyk - obłęd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. merci :) to moje ulubione zestawienie, zreszta usta u mnie praktycznie zawsze sa jasne :)

      Usuń
  16. ale Ty przepięknie malujesz oczy! Są niezwykle romantyczne:), a pigment świetny ma kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor jest świetny - na każdym zdjęciu wygląda inaczej! chociaż ja ostatnimi czasy przerzuciłam się z cieni na kolorowe linery - myślę, że to fajna alternatywa na zbliżające się lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, bo nie trzeba sie martwic... linery przewaznie sie lepiej trzymaja :)

      Usuń
  18. Podoba mi się ten kolor okrutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow, super kolor, i widać, że ten pigment to taki kremowy, chyba fajnie się rozprowadza:)

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowity kolorek, cudny po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wstyd się przyznać, ale nie mam w domu żadnego pigmentu, a ten wygląda tak zachęcająco, że chyba się na niego skuszę

    życzę wiele uśmiechu
    serdecznie zapraszam do mnie
    będzie mi miło jeśli dodasz mojego bloga do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo pigmenty trzeba lubic... one tez nie dla wszystkich i przy nakladaniu wymagaja czasu i uwagi ;)

      Usuń
  22. piękny kolor, ale wolałabym taki efekt z cienia, pigmenty nie dla mnie niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam pigmenty, a ten kolor wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. pieknie sie mieni i ten pedzelek wydaje sie byc fajny.

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny kolorek! a makijaż to wiadomo.. jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no i taką gramaturę ja rozumiem! a nie te wielkie pigmenty...na co to komu?takie duże to powinny byc dla pro ktore to zużywają...np chcialabym sławetną wanilię MACa...i niech stracę tą stówę..ale po jakiego kija mi bodajże 7 g pigmentu? w życiu nie zużyję...;/ a kolorek cudowny pasuje Ci ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostalam 3 lata temu mala odsypke macowej wanili i dalej mam ponad polowe tego co dostalam :]

      Usuń
  27. kilka razy myslalam nad jego kupnem - co prawda chodzil mi po glowie inny kolor ale ten tez wyglada cudnie!

    OdpowiedzUsuń