Seiten

sobota, 23 czerwca 2012

look... minimalistyczny i na szybko ;)

 To bylo tak dawno, ze sama zapomnialam ale ostatnio musialam sobie na szybko zmalowac dzienniaka, ktory by sie dobrze trzymal, wiec siegnelam po cien w kremie Maybelline Color Tattoo 24h i cien Shale MAC, ktory dostalam od Swirruska. Plus trzy pozostale Sketch, Vex i Malt, ktore mu dokupilam jako towarzystwo.


Te kremowe cienie sa idealnymi bazami pod inne cienie. Bardzo mi sie w takiej roli podobaja, bo prawde mowiac niekoniecznie widze makjaz wykonany tylko tymi cieniami a przynajmniej ja bym czegos sensownego w ten sposob nie stworzyla :]

Tak sie prezentuje Shale na kremowym Permanent Taupe, troche wzmocniony tym najciemniejszym cieniem (Sketch) z paletki. W wewnetrzym kaciku rozjasnione tym jasnym (Vex).


 Bonusik ;)


A przy okazji chcialam powiedziec, ze pedzel RT jest po prostu rewelacyjny i swietnie sie nim naklada sypance. Jak najbardziej sie sprawdza w tej roli i jak dla mnie jest to bardziej pedzel pudrowy jak do rozu, aczkolwiek z tymi tez sobie radzi. Pod warunkiem, ze sa miekkie.


Swatche cieni sa oczywiscie zalinkowane w nazwach,
 to dla tych leniwych, co im sie szukac nie chce :P

42 komentarze:

  1. Bardzo ładny dzienniak, miłego wieczorku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancki dzienniak, tak swoja droga ta paletka jest strasznie podobna kolorystycznie do mojej z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny dzienniaczek :) tak promiennie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę nie mogę napatrzeć się na Twoje makijaże. Są nie z tego świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Shale to chyba mój ukochany cień z MACa, uwielbiam go właśnie z Vex'em :) a makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny dzienny makijaż:-)mi pedzelek służy do sypanego różu mineralnego z EM i jest ok;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi ^^
    Ja dziś miałam dokładnie taki sam makijaż. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny dzienniaczek :) mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, chciałabym umiec na szybko robić takie makijaże... Mi przy takim schodzi prawie godzinka... :/ Dlatego na co dzień to tylko kredka i tusz.

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudowną cerę i przepiękne oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dziś sie pojopię ... najpierw u Urbiśka teraz u Ciebie ... ach ach .. to ja lowjam !
    Wolę Cię mocno ,ale i tak biere co dają !:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi byc troche urozmaicenia... czasami trzeba i w lekkim makijazu smigac :D

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz w takim makijażu, to mógłby być Twój dzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, delikatny, aż miło popatrzeć na całą buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci w tym makijażu :) Bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  16. a widzisz ;) jednak nie masz takiej ciężkiej ręki i śliczne dzienniaki pykasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomijając bardzo ładny (jak zwykle) makijaż - znów jestem pod wrażeniem Twojej cery :) Godna pozazdroszczenia!

    ..no i pyndzel <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pyndzel boski :D a ta moja cera to zasluga porzadnego kamuflazu, dobrego oswietlenia i mojego mistrzostwa w robieniu sobie zdjec ;D ... rzeczywistosc nie wyglada tak promiennie ;D

      Usuń
  18. Moim zdaniem też ten cień się lepiej sprawuje jako baza, bo nie widać zbyt bardzo nim makijażu i jest trochę zbyt twarda konsystencja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako samodzielny cien to w ogole mi nie pasuje a jakos nie potrafie laczyc kremowych kolorow... dla mnie to po prostu cudna, kremowa baza :D

      Usuń
    2. No, dokładnie :D Ja mam jeszcze ochotę go wypróbować, jako taki modelujący cień, zobaczymy jak się sprawdzi :PP

      Usuń
  19. zawsze wyglądasz tak świeżo promiennie :) piękna!!!!! no i makijaż teżpiękny jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo zdjecia robie stosunkow jasne i wtedy sie tak wyglada ;D

      Usuń
  20. Ciekawa kombinacja. Też spróbuję bo do tej pory zazwyczaj tylko wzmacniałam Shale bazą fioletową.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie;) i te twoje tęczówki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny dzienniaczek! i tak jak Aliss jestem pod raz kolejny pod wrażeniem Twej cery! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wam to nawet lopata sie nie wbije do glowek, ze to jak wygladam na zdjeciu jest wynikiem wielu skladnikow i na zywo wygladam calkiem normalnie :D :P

      Usuń
  23. Te Twoje oczy ;O Normalnie kolor Twojej tęczówki odebrał mi głos... Zawsze chciałam takie mieć :) Nie są jakieś tam niebieskie, są niesamowicie wielowymiarowe =D
    Kuszą mnie te kremowe cienie z Maybelline, ale z pewnych przyczyn jednak się tej pokusie nie poddam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one sa niebieskie ale wiele cieni wyciaga z nich takie wlasnie cos, ze wygladaja ciekawie :)

      ja dzis kupilam kolejny, jako kolorowe bazy sa niezastapione :)

      Usuń
  24. Lubię takie dzienniaki:)często w takich kolorach mam zrobiony makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Minimalistycznie ale kolorystycznie bardzo mi się podoba połączenie na powiekach. To bardzo moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  26. Shale maca to mój ulubiony cień.. w ogóle :) jest przepiękny, ubóstwiam go za jego niejednoznaczność :) a lubię go łączyć z satin taupe.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny makijaż i połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń