Seiten

środa, 20 czerwca 2012

Blogowa zbiórka dla zwierzaków! Oddaj kosmetyk, uratuj życie

Sa akcje, w ktorych warto wziazc udzial. Uwazam, ze ta jest wlasnie taka, ktorej nie powinno sie przeoczyc. Siempre-la-belleza postanowila pomoc zwierzakom a ja kocham koty i bardzo chetnie sie przylacze. Sprawe trzeba naglosnic, zeby jak najwiecej osob sie o niej dowiedzialo :)


O co chodzi?

O oddanie swoich zbędnych przedmiotów dla fundacji Agapeanimali, która je zlicytuje na Allegro, a uzyskane środki przeznaczy na leczenie i utrzymanie kociaków, które do niej trafiają. Wysyłamy paczki do 6 lipca, a od 1 sierpnia ruszą aukcje z allegrowego konta fundacji http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7741697.

Kosmetyki nie będą licytowane pojedynczo lecz w grupach po kilka sztuk, możecie zostawiać uwagi jaki sposób grupowania byłby najlepszy - czy zestaw ma stanowić np. 5 szminek, czy lepiej np. szminka+róż+lakier+szampon. Biżuteria będzie również licytowana w grupkach, większe akcesoria lub przedmioty w jakiś sposób wyjątkowe będą miały oddzielne aukcje. Wysyłając paczki możecie również zasugerować sposób wystawienia waszych przedmiotów :)
A od 1 sierpnia będzie chodzić o to, aby w tych aukcjach brać udział :) Oddawanie to dopiero pierwszy etap, licytowanie w tych aukcjach będzie równie ważne! Będzie to świetna okazja do kupienia fajnych produktów za niewielkie pieniądze.

Wszystkie informacje i zdjecia znajdziecie u niej na blogu:


 ***

Ja juz przygotowalam pare drobiazgow, mam nadzieje, ze znajda nowych wlascicieli :)



30 komentarzy:

  1. W sumie do oddania nic nie mam szczególnego ale Wy oddawajcie ja będę licytować :D

    Czy pieniążki też można posłać czy same kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem jak to jest z darowiznami, zeby potem sie nie znalazl ktos zlosliwy, kto sie przyczepi... wiec moze spytac Siempre czy maja jakies konto :)

      Usuń
    2. Mają konto, są organizacją pożytku publicznego więc nie ma żadnego problemu :)


      http://www.agapeanimali.org/index.php?page=3&lang=pl


      Wszystko jest na ich stronie

      Usuń
    3. o super :) ... dobrze wiedziec...

      Usuń
  2. tez juz szykuje kartonik :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jeszcze ta trudna czesc opisania tego wszystkiego :P

      Usuń
    2. Ja nie szykuje- wole przekazac pieniadze (za ew kosmetyki) i dodac $40,ktore zaplacilabym za wysylke. Lepiej nakarminc malenstwa niz amerykanskiej poczciej w pupe pchac :)

      Usuń
    3. Bebe wcale sie nie dziwie... poczta Twoj wrog ;D

      Usuń
  3. Ja również szykuję produkty.
    Mam suczkę w domu ze schroniska - wiele przeżyła. ;[
    I jest wspaniała mimo tego co przeżyła
    z wcześniejszymi właścicielami...

    Też umieściłam post tylko, że z rana i mam nadzieję, że pojawi się wiele osób, które wspomogą całą akcję - bo w jedności tkwi siła - a także nadzieja dla tych Zwierzaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam nic do oddania niestety. Jednak wspaniale, ze taka akcja jest. Oddajesz cuudenka.

    OdpowiedzUsuń
  5. O ładnie nazbierałaś tych "kilka drobiazgów" :)))
    zmobilizuje się i sama coś oddam.. kilka rzeczy się znajdzie.. może nie tyle co u Ciebie, ale na pewno coś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pare sie znalazlo ;D ... ja sie tylko do moich wysokopolkowych swiecidelek przywiazuje a z reszta potrafie sie rozstac ;D

      Usuń
  6. ja już jestem chetna na puder catrice....Za ile moge go odkupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez wszystko jest napisane w poscie :] paczka poleci do pl a potem te rzeczy i wszystkie inne beda wystawione na all na aukcjach...

      Usuń
  7. zapomniałam podac adresu kzielinska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Boję się, że moje dary nie dojdą na czas do PL ale przynajmniej oddam, co tam zostawiłam :) Akcja super, powinno być takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też szykuję pakę - w przyszłym tygodniu poleci ... przeraziłam sie ilością, którą wybrałam do oddania :P Trzeba będzie zapełnić te puste miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jakos nie widac pustych miejsc, no moze zrobilo sie troche luzniej ;D

      Usuń
  10. akcja godna uwagi - trzba przelecieć kuferek

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz złote serce, dużą pakę szykujesz żeby pomóc zwierzakom!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczytny cel :)
    na pewno rzuce sie na aukcje

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest parę drobiazgów? ja właśnie przegrzebałam moje skromne zbiory i mam tylko kilka rzeczy to oddania.... nie jest tego sporo, ale zawsze coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech miało być 'do' oddania, a nie 'to'... ;)

      Usuń
    2. moje zbiory truno nazwac skromnymi, to i wiecej rzeczy sie znajdzie, ktore moge oddac :D

      Usuń