Seiten

niedziela, 3 czerwca 2012

kremowy szaraczek z Meybelline :)

Ostatnio troche was zaniedbalam ale tak to czasami bywa... rzeczywistosc ma wieksza sile przebicia ;) ... i tak tez podpierajac sie nosem, pisze dzis tego posta ale jutro mam wolne, wiec sie w koncu wyspie i moze moja produktywnosc wzrosnie.

A dzis tak na szybko mam kolejny cien w kremie Maybelline Color Tattoo 24h. Pierwszy w cudnym fioletowym kolorze pokazywalam tutaj. Ja bardzo lubie te cienie, swietnie sprawuja sie jako bazy pod inne, choc sa tez na tyle dobrze napigmentowane, ze mozna by je nosic solo. Prawde mowiac nie probowalam nigdy polaczac dwoch ale moze jak kiedys bede miala troche czasu, to zrobie maly eksperyment.


Typowe szklane opakowanie i dla przypomnienia... tak amerykanskie opakowanie tych cieni wyglada troche inaczej ale ogolnie kolory z tego co kojarze sa takie same. Cienie sa zabezpieczone paseczkiem, ktory gwarantuje nam, ze opakowanie nie bylo otwierane i ze nikt w nim nie grzebal :]


Tym razem jest to jeden z moich ulubionych odcieni czyli golebi szarak ;) ... jak dla mnie po prostu idealny, bezdrobinkowy i cudnie kremowy.


40 Permanent Taupe 


Postaram sie wkrotce cos zmalowac tym cieniem ale pod wzgledem trwalosci i jakosc pewnie bedzie taki jak fioletowy, wiec na zadne niespodzianki sie nie nastawiam. 

41 komentarzy:

  1. Zakupilam mamie fioletowy i jest b.zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba umrę jeśli te cienie się w Polsce nie pojawią... Permanent Taupe jest pierwszy na celowniku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawią się:) będą w kolicy września jak dobrze pamiętam.

      Usuń
    2. Wrzesień... To jeszcze tyle czasu... :D

      Usuń
  3. Boski :) kocham takie kolory! :) ale oczywiście w Polsce ani widu ani słychu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyspij się aniołku i potem bierz się za te produkcje bierz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny szaraczek! czekamy teraz na szare oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor. Już go widzę połączonego z fioletem lub delikatnym różem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny kolor do noszenia na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny grzybkowy kolor :) Będąc w USA kupiłam sobie color tattoo w kolorze srebrnym. Uwielbiam go, choć jeśli nakładam go na większą część powieki, to muszę dawać bazę Artdeco, bo ma tendencje do zbierania się w załamaniu powieki. Ale i tak go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie rzadko nosze kremowe cienie samodzielnie, przewaznie uzywam jako bazy i wtedy trzymaja sie swietnie ale podjerzewam, ze jakbym uzyla tylko cienia w kremie to tez by mi sie zebral :]

      Usuń
  9. Mam nadzieję ,że będą niedługo dostępne w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z moich ulubionych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny odcień szarości! ja jakoś nie lubię siebie w szarosciach bo wyglądam na chora, ale ten odcień wyglada tak przyjemnie, że spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te golebie odcienie sa troche inne, no i zawsze mozna go uzyc jako bazy ;)

      Usuń
  12. Piękny kolor, uwielbiam takie kiedy nie wiem co zmalować.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie on jest taki uniwersalny a przy tym swietnie na oku wyglada :)

      Usuń
  13. Jest bardzo "mój" kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się cień z tej kolekcji. Mimo, że cienie w kremie nie należą do moich najulubieńszych, to ten aż krzyczy "weź mnie, noooo kuuuuup" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogolnie tez nie przepadam za kremowymi cieniami, bo z nimi roznie bywa :]

      Usuń
  15. Piękny kolor:)mam podobny ale nie kremowy tylko zwykły cień:)kiedy u nas w końcu będą te cienie...a może już są tylko ja nic o tym nie wiem...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny, lubię takie szaraczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj będe musiała przetestować. Ostatnio przekonuję się do cieni w kremie.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) tym bardziej, ze jako bazy pod inne cienie sa rewelacyjne :)

      Usuń
  18. Wow, już nie mogę się doczekać, aż wejdą do Polski, a to podobno już w tym miesiącu :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne cienie:) Mam błekit i jak nie miałam przekonania do tego typu dzieł to uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt... te sa wyjatkowo swietne :) malo ktore kremowe cienie nie skladaja sie w 90% z drobinek i maja taka pigmentacje...

      Usuń
  20. Muszę się zakręcić wokól nich ale najczęściej widzę tylko....testery. Czas ruszyć chyba dalej na zakupy bo z tego co widzę cieszą się powodzeniem i jak mam ochotę na zakupy to są braki....

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekny kolor. Czekam z niecierpliwoscia na mejkap :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor. Ciekawa jestem jak będzie współpracował z cieniami.

    OdpowiedzUsuń