Seiten

czwartek, 7 czerwca 2012

Pandora kibicuje Polsce :)

 Ja moze nie potrafie sie wczuc w klimat jaki teraz panuje w wielu miastach Polski, do tego prawde mowiac sport w tv mnie nudzi... wiec trudno mi wykrzesac z siebie jakis entuzjazm ale za to cos, co szalenie przyspiesza bicie sroczego seruszka to oczywiscie Pandora :)


Bardzo mi sie podoba propozycja Pandory dla polskich kibicek... zarowno tych od pilki, jak i tych od charmsow. Bransoletka jak najbardziej tematyczna i w polskich barwach.  
 Pandora Polska wypuscila na ta okazje 3 elementy.
 Koralik przedstawiajacy pilke oraz dwa ze szkla murano.
 Ja co prawda nie jestem fanka murano ale te oba slicznie sie prezentuja na bransoletce.
 Do tego mamy oczywiscie zestaw element plus bransoletka,
 co moze byc poczatkiem naszej pandorkowej przygody. Ja w ogole musze w koncu dokupic ten element zabezpieczajacy z lancuszkiem. Czaje sie na niego juz od jakiegos czasu i nie wiem, ktory wybrac ale ten z kwiatuszkami tez juz mialam na oku :)

Do jednej z moich bransoletek dolaczy charms z kolekcji EURO 2012 
a ktory to bedzie to sie wkrotce przekonacie.

28 komentarzy:

  1. o jaaacie!ja w ogole fanka futbolu nie jestem, ale taka bransoletke to bym chciała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Ty jestes sroka ;D ... i ja sie wcale nie dziwie, tez bym chciala :D

      Usuń
  2. Ta pierwsza piłeczka wygląda uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, myślę że dziewczyny będące bardziej zapalonymi kibickami na pewno będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet Pandora kuje żelazo póki gorące :) Ale nie można mieć im tego za złe, tym bardziej, że zawieszki są naprawdę urocze i misternie wykonane. Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rusza mnie ni euro ni pandziora :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie jakoś nie kręcą Pandory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba to czerwone szkło murano, tylko kurcze nie pasuje mi :(

    OdpowiedzUsuń
  8. To cale Euro 2012 mnie ni ziebi ni parzy, ale taka pandorke przygarnelabym z przyjemnoscia. Zreszta powinni ja rozdawac biednym babom, ktore mieszkaja z zapalonymi kibicami footbolu i beda musialy teraz te wszystkie mecze znosic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w sumie podobnie ;) ... slubny oczywiscie obowiazkowo bedzie mecz ogladal :] ... i pewnie potem wiekszosc kolejnych tez...

      Usuń
  9. Tak, jak zazwyczaj Pandory nie lubię i nie podobają mi się charmsy ani bransoletki tej firmy, tak teraz uważam, że ta piłka jest naprawdę urocza;) (a fanką piłki nożnej nie jestem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bardzo lubie, wsrod tych wszystkich charmsowych bransoletek w sumie najbardziej :)

      Usuń
  10. Fajna, ale ceny Pandora ma z marsa...

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie one sa troche za duze... choc czasami mysle, ze na tej podwojnej rzemykowej bransoletce mogloby sie ciekawie prezentowac... taka wersja na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompozycja świetna ale u kogoś :D Ja wolę jednak inne klimaty jeśli chodzi o Pandorę. Odnośnie łańcuszka zabezpieczającego to doceniłam go dopiero jak już kupiłam - naprawdę fajna, spełniająca swoją funkcję rzecz (czaiłam się na kwiatkowy ale w końcu wydał mi się zbyt infantylny i wzięłam z wzorkiem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie... wszystko zalezy od tego co kto lubi :) na szczescie pandora daje nam sporo mozliwosci i fajnie, ze kazda z nas moze znalezc cos dla siebie :)

      Usuń
  13. a mi sie jakos taka inicjatywa pandory nie podoba. mieszkam we wroclawiu na studiach i ogolnie mam juz dosc calej nagonki na euro i wielu problemow ktore ono powoduje, i chyba dlatego jak ejszcze pandora produkuje koraliki piłki to juz chyba dla mnie totalny przesyt ta impreza... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero poczatek ;) ja pamietam ten cyrk jak u mnie byly mistrzostwa... pod koniec robilo mi sie slabo ;D

      Usuń
  14. Kiedyś nosiłam się z zamiarem zakupu bransoletki i stopniowego kompletowania koralików, ale jak się nad tym głębiej zastanowić, to jest to piekielnie droga przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt... jak tak podlicze te moje zwykle srebrne koraliki, to mam wrazenie, ze jestem gdzies miedzy 500 a 1000€ O_o ...

      Usuń
  15. Piłeczka jest najładniejsza, ale i tak nie kupię bo nie lubię bransoletek. :/

    OdpowiedzUsuń