Seiten

sobota, 23 czerwca 2012

inglotek... szmaragdowy z polyskiem ;)

 W Urbankowej paczce znalazlam cos, czego sie tam w sumie nie spodziewalam... czyli inglotowy cien a wlasciwie wklad. Wychodzi na to, ze bede musiala skompletowac sobie kolejna paletke. Kiedys moze mi sie uda, bo jakby nie patrzec do najblizszego Inglota po pareset kilometow w kazdym kierunku ;)


Jakby nie bylo cien jak najbardziej sroczy... cudna morska zielen nr 32.


 Wykonczenie AMC Shine lubie zaraz po perlowym. Blink blink jak zawsze mile widziany. Jakosc inglotowa, co tu duzo mowic, ja te cienie uwielbiam.


Jak w koncu bede mialam znowu troche czasu i weny tworczej, to machne oko z tym kolorem. A na razie jeszcze dwa dni pracy przede mna... do tego @ i jakas cholerna tropikalna pogoda, ktora ze mnie wysysa ostatki sil.

40 komentarzy:

  1. Machnij machnij :) jestem ciekawa jak prezentuje się na oku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blink blink, machnij cos, mam podobny kolor z maczka,ktorego niespecjalnie uzyam, bo brakuje mi pomyslow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dwa podobne z MACa i juz kiedys wrzucalam makijaze z nimi, bardzo lubie takie odcienie :D

      Usuń
  3. ja też Inglotki uwielbiam, a ten jest czarodziejski czekam na machnięcie na oku :) pięęękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm cudny kolorek, kocham turkusy! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu genialny kolor! dla mnie trochę zbyt odważny, ale i tak piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie zbyt blink blink.. ale zieleń jako zieleń urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o moze nie tyle, ze ma blink blink ale polysk owszem :D

      Usuń
  7. Piekny odcien!zdrcydowanie w moim typie;) czekam na makijaz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny :) użyłabym go do zrobienia kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mój kolor :) A ja mam do Inglota ze 12 kilometrów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam, zaraz problem w skompletowaniu kolejnej palteki :)Od czego są uczynne koleżanki blogerki. Zawsze pomogą Ci wydac nadmiar kasy ;)
    A tak poważnie to jakie są Twoje odczucia po przetestowaniu Inglota? Masz już tego trochę. Może jakiś pościck porównawczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moge napisac posta o inglocie i moich wrazeniach :) ... moja inglotowa dealerke gdzies znowu wcielo :]

      Usuń
  11. rewelacyjny kolorek,musze zerknąć za nim :P

    OdpowiedzUsuń
  12. O śliczny, przydałby by mi się taki.

    OdpowiedzUsuń
  13. przypomina mi trochę odcień kobo, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor śliczny, czekam na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolorek, czekam na makijaż :3

    OdpowiedzUsuń
  16. AMC Shine wymiatają również u mnie :)
    Współczuję odległości od Inglota, trzeba im dac cynk, żeby otworzyli u Ciebie w okolicach salon, tym bardziej, że nawet w NY jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest jeden ale tez 600 km mam do niego :] ... i wcale nie mam zamiaru placic niemieckich cen ;)

      Usuń
  17. No tak, Inglot to Inglot :) Te cienie bronią się same :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny cień, ale wykończenie za bardzo blink blink :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie ładny makijażyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny kolor, chetnie zmalowałabym sobie kreske tym cieniem :)
    mnie tez upały wykanczaja...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Sroczko, zapraszam na małe rozdanie :)

    http://nothingbutbeauty7.blogspot.ie/2012/06/anniversary-giveaway.html

    Aha, pościk o pielęgnacji twarzy, w tym oczywiście o kosmetykach Elizabeth Arden, już w przygotowaniu. Specjalnie dla Ciebie :) Dam znać, jak już będzie gotowy. Jak zaczęłam go pisać, to nawet nie zdawałam sobie sprawy, że tyle tego jest. Myślę sobie, a napiszę go może w godzinkę. Taa... Nic z tego. Co chwilę mi się coś przypomina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam na posta :D ... a rozdania pozostawiam innym ;)

      Usuń
  22. Piękny kolorek :) Coś czuje że przy twoich oczkach będzie prezentował się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny, muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam bardzo podobny kolor.. ale lakieru do paznokci w tym odcieniu szmaragdu:)pięknie będzie kontrastował ten Inglotek:D z Twoją tęzcówką:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękny kolor.. nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń