Seiten

poniedziałek, 11 czerwca 2012

look... unashamed i oczywiscie w fioletach ;)


Pigment L'oreal pokazalam ostatnio, jak ktos jeszcze nie widzial, to prosze bardzo mozna o nim poczytac tutaj. Jak juz obiecalam to wstawiam oka z makijazem, w ktorym uzylam tego pigmentu.

Poniewaz makijaz troche mocniejszy i prosil sie o rzesiska, to wzielam z Red Cherry #DW ... wygladaja fajnie ale jakos nie moge sie do tych rzesy przekonac i jednak wole Ardell, choc te na przezroczystym pasku sa bardziej przyjemne jak te co pokazywalam jakis czas temu.


Tak sie prezentuje pigment na oku... nalozony na mokro na ruchoma powieke. Reszta to cienie Inglot z moich paletek, prawde mowiac co chwila dziubalam w innym cieniu, wiec troche trudno wymienic jakie kolory uzylam. Kreska i linia wodna potraktowana linerem zelowym MAC Blacktrack. A jako bazy pod cienie uzylam linera Bobbi Brown Black Mauve.


Wychodzi tez na to, ze pomylkowy kolor z Givenchy jednak mi jak najbardziej pasuje. Tak jak myslalam juz mi sie troche zzolklo i latem (nie wnikajac w pogode za oknem) lepiej mi w produktach, ktore ida w zolty. Tak tez jest w przypadku bebikow, przerzucilam sie na no.23 a moje rozowo-sine kolory poszly w odstawke. 


 Bonusik ;)


A pozatym na twarzy krysztalek Chanel i letnie kulki pucki Guerlain 2012.


76 komentarzy:

  1. Wyglada super. Ja się od dłuższego czasu zastanawiam nad red cherry ale potrzebuje bardziej naturanlego efektu. TY masz Ładne długie i gęste rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam Ardell... mozna zaczac od polowek, daja bardzo fajny, naturalny efekt :)

      Usuń
    2. Też o nich pomyślałam i będę musiała zakupić. Bo Inglot niestety mi nie odpowiada ;/

      Usuń
    3. ja nigdy nie probowalam inglotowych ale za to pare innych i Ardell jak dla mnie sa najlepsze :)

      Usuń
  2. pieknie pieknie!!

    to niesamowite jak takie rzesiska moga naturalnie wygladac a jak otwieraja oko. sa taka perfekcyjna kropka nad "i" jezeli chodzi o kazdy makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio poochalam rzesiska a z moja pinceta sie je latwo naklada, wiec uzywam coraz czesciej :)

      Usuń
  3. sliczna dziewucha z ciebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej ... jakos tak po goralsku wyszlo a ja ze swietokrzyskiego he he ..

      Usuń
  4. Alez Ty masz oczy dziołcha !!!
    Jeszcze te rzęsiory robia robotę , ze wow ! super model .Nie tak teatralne -fajne ! Sroczi chyba się zakochałam .... no i co bedzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha ! pytanie -gdzie są zmarszczki ? :D

      Usuń
    2. ja mam paskudny charakter i jestem ciezka we wspolzyciu, wiec szybko by Ci przeszlo ;) ... a oczy... no mam :D ... jak pomaluje, to nawet je widac :P

      Mami przeciez Ci juz pisalam, ze okragle sie nie marszczy :D ... a pozatym mam juz takie drobne linie pod oczami ale jak je wytrzeszcze odpowiednio do zdjecia, to sie skora na tyle naciaga, ze nie widac :D

      Usuń
    3. Muszę koniecznie zacząć się wytrzeszczać od jutra !
      pitu pitu ...Ty jakiś pakt pewnie na byczej skórze podpisałaś ze Złym :D

      Usuń
    4. no to pokaz jak robic taki wytrzeszcz ha ha ....

      Usuń
    5. Mami,
      o dobrych genach juz pisalysmy ;) a pozatym tatus mnie odkad pamietam uczyl, ze pielegnacja twarzy to podstawa, wiec ja dosc wczesnie zaczelam, jak widac cos to dalo :D

      ps. a ze zlym to swoja droga, tylko z waga dal ciala :]

      Ank,
      no przeciez widac na zdjeciu ;D

      Usuń
    6. kurde i się rypła sprawa .Wszystko wina ojca ! :D
      O czuje , ze będą zyczenia w Dnu Taty ....

      Usuń
    7. jakby nie bylo geny tez po tatusiu... a przynajmniej czesc :D

      Usuń
  5. rzesiska pieknie dopelniaja calosc !

    OdpowiedzUsuń
  6. zrób w końcu jakiś brzydki makijaz, bo już mi się pomysły na komentarze kończą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakies pomarańcze niech zarzuci czy co ... niech się kreatywnością laska wykaże :P

      Usuń
    2. Digg niemozliwe :D ... nie umiem brzydkich... to wbrew mojej naturze :P

      Usuń
    3. może jakaś mała inspiracja ... http://img.izismile.com/img/img2/20090722/badmakeup_00.jpg

      Usuń
    4. Digg buehehehehe... w zyciuuuu...

      Mami nö... :P

      Usuń
    5. zróbmy głosowanie! na razie dwa do zera, przegrywasz rykoszetem, Sroczko, miotasz się jak biedny Ibrahimovic dziś na meczu :D

      Usuń
    6. mozecie mnie obie cmoknac :D

      Usuń
    7. Ibra miał minę jakby zeżuł korki Szewczenki ... :D

      Usuń
    8. niech spiernicza składać meble do ikei :D



      cmok cmok cmok!

      Usuń
  7. pieknie wygladasz:) super make up ale to jak zawsze, żadna nowośc :D a te rzęsiska są piękne na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie, pięknie, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sroczko, wyglądasz przepięknie! Uwielbiam Cie w fioletach, niesamowicie Ci dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię oglądać ładne zdjęcia przed spaniem. Potem mi się śnią ładne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. merci :) ... ladne rzeczy przed snem, sa jak najbardziej wskazane :)

      Usuń
  11. Zrobilam dzisiaj cos podobnego :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. a skad :) mam asymetryczna twarz i taka sobie plamiasta skore ale podstawa to to dobrze ukryc ;)

      Usuń
  13. Super, uwielbiam Cię w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. miodzio, :)

    A w ogóle przez Ciebie nabyłam rzęsy Ardell i zrobiłam taką furorę na Dniu Mamy w przedszkolu, że innym mamą szczęki opadły :P
    :DDD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak szczęki innych mam na podłodze - bezcenne :)

      Usuń
    2. chetnie bym to zobaczyla :D

      Usuń
  15. Przepiękne smokey !
    Obserwuję, może zajrzysz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już tradycyjnie powiem, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny makijaż, jak zawsze. rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardo ładny makijaż, rzęski też przyjemne;]

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie jak zwykle i te rzęsy;)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś bardzo zdolna, piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  21. j/w optuje za jakimś nietwarzowym oranżem czy cóś bo ileż można, no ileż? wprowadzać ludzi w zachwyt?

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny makijaż i super rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie, cudownie i jeszcze raz cudownie!:)co ja tu będę więcej mówić dla mnie bomba:) uwielbiam takie ciemne smoky eyes:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez... w ogole ciemne makijaze to jest to co lubie :)

      Usuń
  24. o jak ładnie, niesamowite masz te oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaz,a twoje oczy śliczne,te sztuczne rzęsy sa świetne i bardzo naturalne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przegladalam Twojego bloga i uwazam ze chce tu byc czesciej wiec dodaje do obserwowanych :) Mika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny makijaż ! :) promieniejesz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie Ci w fioletach : )

    OdpowiedzUsuń
  29. tradycyjnie powiem, że pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny makijaż. Chciałabym się kiedyś ośmielić na makijaż w fioletach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic tylko sprobowac, w koncu nie musi to byc cale oko w fiolecie, tylko fioletowy akcent :)

      Usuń
  31. Liner jako baza pod cienie dał taki efekt? Łał może jednak się tak odważę :D Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz pare razy pokazywalam makijaze, gdzie uzylam zelowego linera jako bazy :)

      Usuń
  32. Pięknie! Wyglądasz jak laleczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnie zdjęcie nie zawiera photoshopa czy innego graficznego cuda? Bo skóra wygląda IDEALNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie zdjecia zawieraja fotoszopa... wiele razy o tym pisalam ale z drugiej strony w przypadku wygladu skory nic nie poprawiam... potrafie obsluzyc w szopie pare podstawowych funkcji :] ... tylko kolorystyke zdjecia i ostrosc :D

      jak zrobie porzadny kamuflaz to nie potrzebuje nic poprawiac, ja mam tylko problem z przebarwieniami a te dosc latwo zakryc i wyrownac koloryt skory :)

      Usuń
  34. Wiele razy odwiedzałam Twój blog i jeszcze nigdy nie zostawiłam komentarza, ale jestem zmuszona! Te rzęsy są PIĘKNE! Najwspanialsze sztuczne rzęsy jakie kiedykolwiek widziałam! A jak już piszę to przy okazji muszę wspomnieć o tym, że uwielbiam wszystkie Twoje makijaże i piękna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękne rzęsy! Uwielbiam Cię w fioletach :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już nie wiem czy piękniejszy makijaż czy modelka. :*
    A co do pędzli języczkowych to ciężko jest wybrać dobry...
    Większość jest (sztywa) nie elastyczna, brak im gibkości.
    Równie dobrze mogłabym nimi kopać w ogródku. ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie się rzęsy prezentują.

    OdpowiedzUsuń