Seiten

piątek, 8 czerwca 2012

niach... niach... I ❤ Friday

 I to wcale nie dlatego, ze od godziny 13 mam wolne... i weekend tez mam wolny, bo to owszem cieszy ale nic nowego, bylam na to przygotowana. Ale cos co cieszy jeszcze bardziej, to taki oto widok gdy wracam do domu. W ramach wyjasnienia... najwiekszy karton to druga czesc futerkowego zarcia ale i pozostale trzy paczuszki wywolaly szalony usmiech... szczerze sie do tej pory :)


 Paczuszki z roznych stron swiata.


 W pierwszej z Singapuru sypki puder Chanel z kolekcji Le Blanc, czyli azjatycka wersja naszego (wycofanego) Cristalline. Poniewaz w moim pudrze widze po 2 latach uzywania ubytek, to nie musialam sie dlugo zastanawiac nad zakupem nastepcy :)


Druga paczka powiedzmy, ze lokalna... douglasowa.


Czyli jak widac na zalaczonych obrazkach, przyszedl moj spodek Guerlain. Wielka pudernica z bronzerem, z letniej kolekcji Terracotta 2012 Terra Soleia


 Przy okazji wzielam sobie tusz z Artdeco z LE Dita Von Teese Classics.


Ostatnia paczuszka przyszla z drugiej strony, czyli zza kaluzy. No ja sie nie dziwie Frau Urbi, ze nie pamietalas co tam wrzucilas ale bardzo ciekawe rzeczy i teraz w sumie przydalby mi sie urlop ;) ... merci kochana :* ... paczka wielgachna... siedze teraz otoczona roznymi pylkami, ktore unosza sie w powietrzu i mam zaawansowany oczaplas :P


ps. wielkie brawa naleza sie jakiejs przytomnej jednostce w urzedzie celnym na frankfurckim lotnisku, po raz pierwszy na amikowa paczke, przykleili naklejke, ze zwolniona z cla... przez co dostalam ja do domu a nie musialam sie kulac do Regensburga... ha!

A jakie smakolyki znalazlam w srodku to pokaze wam wkrotce. 

 

57 komentarzy:

  1. Do mnie też dziś przyszły dwie paczuszki i siedze w pracy jak na szpilkach, bo chcę już je dorwać w swoje łapki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ile sroczych przyjemnosci kosmetycznych!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale paki :D ! Swatchuj pake Urbasia i terracote aka katowicki spodek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paka bedzie w kawalkach ;) ... a spodek za chwile :D ale juz wiem, ze go uwielbiam... ja co zlota nie lubi :P

      Usuń
    2. A ja juz troche widzialam z Urbaniastej paki!:P

      Usuń
    3. obfocilam wszystkie produkty nyx a reszta to bedzie sie pojawiac, jak cos potestuje :)

      Usuń
  4. czekanie na paczki to dla mnie absolutnie wyczerpujący psychicznie proces :D jak sobie pomyślę, że muszę do przyszłego tygodnia czekać na te kiecki, co pozamawiałam z allegro, to mnie szlag trafia & mam ochotę rozbić namiot pod drzwiami czekając na listonosza ;-) dawać słocza Terracoty, proszę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zara Digg :) ale zeby was nie meczyc, teraccotta pojdzie na pierwszy suoczowy rzut :D

      Usuń
  5. A do mnie jakoś moje paczuszki nie chcą dojść, no nie! pewnie dojdą jutro lub jak nie będzie mnie już w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dostawać przesyłki:) Humor poprawiony na resztę dnia, a często nawet dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też uwielbiam dostawać paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ej, pokaż wszystko ;)
    aż herbate poszłam zrobić myślałam że długi wpis będzie :D:D:D:D
    a tu hop siu i tyle? :d ale fajne łupyyyy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaze :D ... wszystkiego na raz i tak by sie nie dalo :P a pozatym musialam obiad gotowac, wiec to byl post na szybko :)

      Usuń
  9. Niezłe paczki, uwielbiam je dostawać - dziś przyszły dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten moment otwierania paczek i wyjmowania wszystkiego po kolei :) same pyszności do Ciebie doleciały :) opowiedz proszę ciut więcej o tym pudrze Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sypaniec Chanel, to w sumie to samo co nasz Crystalline... nawet ma ta sama nazwe ;P ... dla mnie jest to najukochanszy puder sypki do fixowania, zaden inny na razie nie daje tego satynowego i bezdrobinkowego efektu co Chanel :) ... a Cristalline juz kiedys na blogu pokazywalam :D

      ale pokaze go niedlugo... z bliska ;D

      Usuń
    2. to poszukam :) a i czekam na recenzję tego nowego :)

      Usuń
    3. Jeżeli on taki jak Crystalline to muszę go mieć:D oczywiście czekam na relacje;)))

      Usuń
    4. Marti,
      -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2010/11/chanel-poudre-cristalline.html

      Hexx,
      to jest to samo, tylko wypuscili go teraz w azjatyckiej limitce :) nasz sie nazywal Cristalline a ten ma odcien Cristalline... nawet sklad ma identyczny, tylko pozycje pozmieniali :)

      Usuń
    5. już czytałam Sroczko :) dzięki :)

      a powiedz mi tylko czy on się nada do suchej skóry? czy raczej niekoniecznie?

      Usuń
    6. hmmm... jak dla mnie to by sie nadal, bo on sie stapia ze skora... jego nie widac, on tylko utrwala i daje taki cudny satynowy efekt... ale wiesz jak to jest, co cera to inne wymagania i inaczej sie moze puder zachowac :)

      Usuń
  11. Umieram z ciekawości!!! I z zazdrości z góry też :P

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamo ta paczka od Urbi bardzo mnie ciekawi. nie dziwie sie ze wywolala na Twojej twarzy taki usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja ale paki.. ;)czekam na pokazanaie zawartosci paczki od Urbanak i swatche terracoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widze to terracotta wygrywa, wiec dzis sie jeszcze pojawi :)

      Usuń
  14. Tez bym się szczerzyła na taki widok ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj gdzieś widziałam reklame tego pudru i wygląda przecudnie, więc jestem go szalenie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. terracotty ?? o tak... jest na czym oko zawiesic :D

      Usuń
  16. Uwielbiam dostawać paczki, wszystko po kolei wyciągać i oglądać Ach zazdroszczę tylu poprawiaczy humoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się kto dziś cieszył się bardziej, Ty czy futra? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie ciekawi mnie tusz artdeco, zwłaszcza, że reklamuje go boska dita:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze wrazenia bardzo pozytywne, jakoscia i wykonaniem spokojnie moze stanac obok wysokiej polki :) ... jutro test na okach...

      Usuń
    2. o really ?
      Ja dwa tusze tej marki przetestowalam i mam pozytywne opinie . Czekam czekam na ten nowy w Twoim zaopiniowaniu

      Usuń
    3. really :D nawet gestosc ma swietna... nie jest za rzadki...

      Usuń
  19. Ale paczuszki tak tak taki widok oko cieszy:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojjj jak ja uwielbiam takie paczuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko ładne!!!!
    Terra piękny bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No ciekawa jestem bardzo co masz tam kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam otrzymywać paczki, nawet gdy wiem co powinno w nich być

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale żeś mnie zrobiła w jajo z tym urwaniem posta :P
    Wrzucaj, bo ja tu nogami przebieram. Planuje napaść na europejskie sklepy podczas urlopu za dwa tygodnie więc takie posty dla mnie na wagę złota! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie ładnie Ty tu się obławiasz kobietko ;D Chyba chcesz żeby nam wkońcu gały wyszły od patrzenia na te wszystkie cuda ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. ... o kurcze, ale paczuchy... :P

    Uwielbiam takie niespodzianki!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też uwielbiam otwierać paczki, mimo, że wiem co tam jest to i tak są emocje :D

    OdpowiedzUsuń