Seiten

środa, 6 marca 2013

look... wiosenny :)

Poniewaz nastepne cztery wolne dni nastroily mnie optymistycznie... techno party, jakie urzadzaly sobie moje szare komorki przez kilka ostatnich dni tez sie uspokoilo, wiec postanowilam wrzucic jeszcze dzis makijaz, ktory wlasciwie zrobilam w ostatnia niedziele. Co mnie zainspirowalo to widac... uwielbiam tulipki a te mialy piekne typowo wiosenne kolory, wiec nie namyslajac sie dlugo wyciagnelam zabawki z kuferka...


... i zabralam sie za malowanie :)


 Po raz kolejny siegnelam po paletke UD... znalazlam w niej dokladnie takie kolory jakie potrzebowalam Junkshow, Omen, Half Truth. Reszte kosmetykow tez widac na zdjeciu.


Na lini wodnej (i dolnej powiece) uzylam p2 chrome kajal 050 smokey moonstone, czyli po prostukredke w srebrnym kolorze i musze przyznac, ze jest to najslabszy odcien z tych ktore mam. Z lini wodnej praktycznie zniknal a szkoda.


 Tu chcialam wspomniec cos jeszcze na temat prezentowania na zdjeciach rozy albo rozswietlaczy na twarzy... no coz, przewaznie po prostu nic na zdjeciach nie widac. To co na ponizszym zdjeciu wyglada jak delikatnie podkreslone poliki, to w rzeczywistosci jeden z mocniejszych rozy jakie posiadam czyli MAC "Amazon Princess".



Powyzsze zdjecie to oczywiscie "bonusik" i jak sie komus nie podoba (to okreslenie, nie zdjecie :P ) ... to naprawde radze sie nad soba zastanowic, bo wiele osob ma w zyciu wieksze problemy i  moze lepiej zajac sie czyms innym, jak czepianiem sie pierdol. Howgh!

I to by bylo na tyle.

Buziam :*


68 komentarzy:

  1. śliczniusie te oczka, jak zawsze :)
    połączenie kolorów bardzo mi się podoba, ale nie wiem, czy sama bym się na takie odważyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy wyglądają po prostu hipnotyzująco. Określiłabym ten makijaż jako kosmiczny, on aż świeci! Albo inaczej - radioaktywny;) w każdym razie zostanie w mojej pamięci, a to już dużo wobec zalewu makijaży w blogosferze. Ma charakter i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on na zdjeciach wyglada tak kosmicznie ale w sumie na oku prezentowal sie bardzo przyjemnie i tak, ze mozna bylo go spokojnie zaliczyc do dziennych makijazy, tylko troche bardziej intensywnych ;))

      Usuń
  3. Sroczko, co to za wojenne nastawienie :D ktoś w komenciku (:D) podpadł ;)
    Makijaż jak zwykle świetny, moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alez ja jestem spokojna, jak tafla jeziora o poranku... co prawda wulkaniczne, siarkowe ale jakby nie bylo jezioro ;)))

      Usuń
  4. Jakie rozświetlone oko :) Ładny, taki promienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy masz jak tulipany... Hihihi. Ale inteligentny komentarz mi wyszedl!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękności! o rzęsach już nic nawet nie piszę, bo niedługo moimi Cię będę wachlować :D hyhyhy

    a o co cho z tym bonusikiem naszym? komu się wpier... należy :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo.. Twoje i tak sa cudne, jak je teraz jeszcze pimpniesz, to bede musiala Ci znowu zazdroscic pffff... ;)))


      Szkoda nerwow. Krytycy z powolania... to podobna zaraza do "obserwujemy" ... ogolnie niegrozna ale jak stonka ziemniaczana... trudna do wytepienia ;))))

      Usuń
    2. gorzej jak przez to, że moje takie zajefajne, Revitek nie zadziała :O :P

      mów kto i gdzie, Marti zrobi porządek :]

      Usuń
  7. Piękny ;) Cudne fiolety ;)Bardzo ładnie Ci w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten makijaż...i jeszcze w moich ukochanych barwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a co to za zaraza "obserwujemy"? Nie słyszałam o takowej a może powinnam się strzec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przewaznie posiadaczki "fajnych blogaskow", ktore namietnie zostawiaja na roznych blogach komentarze pelne zachwytow i nie majace nic wspolnego z tematem i zakonczone stwierdzeniem, ze "miloby bylo gdybys do mnie wpadla" i pytaniem "obserwujemy??"

      Po czym w 95% wiecej sie u Ciebie na blogu nie pojawi.

      :]

      Usuń
  10. Śliczny makijaż, taki lekki i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to co - obserwujemy?? ;P (ale mnie się z bloga tak łatwo nie pozbędziesz;))

    OdpowiedzUsuń
  12. :-D "obserwujemy?"
    mamma mia, jakie te ludzie dziwne.
    ja się chyba muszę do Cię na nauki wybrać, bo zazdrość mnie zeżarła (na szczęście wypluła ;-P) i umieram z chęci wypróbowania takiego makijażu :-/ tylko nie umiem nic a nic. na tutorialach panie se ślicznie wszystko robią na tych oczach, a ja się tylko usmaruję. ych. beztalencie jestem w tej materii...
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz w tych kolorach, tak świeżo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi sie ten rozowy akcent na oczku,a tulipki takie wiosenne,ze jutro chyba sobie takie kupie na poprawe humoru;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie wygląda, taki elektryzujący kolor bardzo podkreślił Twoją tęczówkę

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz niesamowity kolor oczu,makijaż w odcieniach fioletu czyli coś co bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci dobrze w tych kolorach :) Piękny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż przepiękny! Oj, wiosna odpowiednio nas nastraja widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny look, ja pewnie musiałabym nad tym siedzieć pół godziny :P a i tak nie wyszłoby tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nad porzadnym makijazem tez siedze ca. 30 minut i milion razy poprawiam :)

      Usuń
  20. Sroczi nie przejmuj się bonusik jest spoko ;) ehh są takie trole w sieci co do wszystkiego się przyczepią...trzeba takie ingnorowac i tyle :) takie kolorki pięknie wydobywają Twój błękit oczu, ślicznie jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy ja sie wcale nie przejmuje, bonusik to juz w sumie tradycja na moim blogu... pojawial sie kiedys sporadycznie na prosby o zdjecia calej twarzy... az w koncu opanowalam strzelanie sobie portretow na slepo na tyle, ze w sumie moge do kazdego makijazowego posta dorzucic :)) ... dlatego nie mam zamiaru sie przejmowac krzywa uwaga kogos, kto tu dopiero co zajrzal... jakby nie bylo to moje podworko ;)))

      Usuń
  21. Śliczny, wiosenny makijaż :-) Bardzo Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ te oczyska turkusowe, jak morze w tropikach. Piękne!!!! Makijaż też oczywiście, przede wszystkim :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie lubię takich kolorów na oczach, a jednak ten makijaż absolutnie mnie zachwycił... wspaniały i chyba czas się przekonać do takich barw, bo jak widać mogą wyglądać przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez ogolnie nie jestem z tych, co szalone kolory na slepach nosza ale tym razem mnie porwalo hehe...

      Usuń
  24. co bys nie zmalowala to przepieknie w tym wygladasz ...
    poprawy humorku zycze - u mnie wiosna wiec pewnie u Ciebie tez pieknie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. humorek jest ok :) dzis hasalam caly dzien po Norymbedze :D

      Usuń
  25. kolory dobrałaś idealnie, tęczówka w nich wygląda obłędnie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. oj, przez brak polskich znakow wkradaja sie brzydkie slowa :P a look piekny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny makijaż :) super kolory przy twojej tęczówce wygląda to przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny makijaż, u mnie też przeważnie nie widać róży, ale trzeba będzie nad tym popracować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zalezy od rozu... ten jest niesamowcie mocny :) a ja przewaznie takie bardziej delikatne uzywam :)

      Usuń
  29. Ależ wiosennie Sroczko :D
    Idealnie oddałaś tulipki :D i te rzęsiki ... Bonusik kogoś uwiera w dupę no :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda :D ... idealnie mi sie dobralo kolory :P ...a rzesiska wiem, sama sie nie moge napatrzec ;)

      no tak to juz bywa ;)))

      Usuń
  30. używasz nadal odżywki? zastanawiam się za ile miesięcy moja się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ze uzywam... po raz pierwszy w zyciu uzywam cos tak systematycznie :) ... tez sie zastanawiam na ile mi jej wlasciwie wystarczy i pewnie w ktorym momencie kupie nowa, tym razem 2 ml zeby miec zapas a nie zebym nagle zdziwila :P

      Usuń
  31. oczka piekne, a bonusik jeszcze piekniejszy hehe :-) widzialam tamten kommentarz, co do czego...??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co jakis czas sie ktos znajdzie, co koniecznie musi cos skrytykowac... no coz... ludzka natura ;))

      Usuń
  32. Ślicznie, tak kwiatowo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna! Absolutnie piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  34. oj...chyba musze sobie kupic tulipki.....tak malo mam swiatkow cietych w domu...ale mnie nastrajasz:)

    makijaz ladny....
    a takimi pierdolami, ze komus sie cos nie podoba...to sie w ogole nie przejmuj:D
    ludzie zawsze beda starali sie dokopac, niewielu jest takich zyczliwych.....NIESTETY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tulipki sa caly czas w domu... odkad sie tylko pokazaly :D

      ja sie wcale nie przejmuje :) ... jak napisalam, sa wazniejsze rzeczy jak cos takiego :)

      Usuń
  35. Ja chyba wiem o kim piszesz:) Ja chce ta paletkę UD chcę:))Cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja juz zapomnialam ;)

      paletka cudna... jak dla mnie najlepsza :D

      Usuń
    2. chyba sobie ja kupię przez Ciebie:)

      Usuń
    3. ja ja uwielbiam :) mozna nia dzienne i wieczorowe makijaze robic... ma swietnie napigmentowane cienie... i zarowno spokojne odcienie jak i bardzo kolorowe :D

      Usuń
  36. jak pięknie! mam podobne kolory ajjj zmaluję sobie!

    OdpowiedzUsuń
  37. dziekuje dziewczyny i ciesze, ze sie podoba :)) to byl taki dosc spontaniczny zryw ale nie dalo sie pominac urody tulipkow i musialam cos na ich czesc machnac ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi się takie makijaże. Bardzo otwierają oko i rozpromieniają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Od zawsze (a bywałam tu często jako Anonim) uwielbiam Twoje makijaże! Gdybym i ja kiedyś umiała tak pomalować oko...Echh ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczny wiosenny makijaż i jak pięknie podkreśla Twoje oczy,jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń