Seiten

piątek, 15 marca 2013

look... matowy :o

Czyli cos co u mnie ogolnie dosc rzadko sie pojawia :P 


 Ale cos mnie naszlo i zachcialo mi sie matowego nudka.


 Jak widac na pierwszym zdjeciu, wykorzystalam moja nudkowa inglotowa paletke. 
Ot taki zwyklaczek na szybko, coby cos na tym oku bylo ale w miare neutralnie.


 Bonusik :P


W tam makijazu uzylam tez mojego nowego podkladu w kompakcie Armaniego Lasting Silk UV a polozylam go tym razem na korektor MAC.  Bardzo jestem zadowolona, daje satynowy efekt i optycznie odswieza. Na lato bedzie idealny, bo wiadomo jak jest cieplo to nie ma sie zbytnio ochoty pakowac wielu produktow na twarz. On wg producenta sam w sobie ma filtry ale ciekawa jestem jak sie bedzie na kremowych filtrach sprawowal. 

A pozatym uzylam
  •  Dior Skinflash Primer
  • Shiseido Laquer Rouge 203
  • Artdeco kredka do brwi
  • Isadora na lini wodnej
  • tusz Missha Signature
  • MAC Flower Fantasy
  • Clinique Bottom Lash Mascara

55 komentarzy:

  1. Sroczi matowy nude rzeczywiście rzadkość-ale za to jak pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, lekko, można ściemniać, że sama natura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie znalazlo sie by paru panow, ktorzy by to lykneli ;))

      Usuń
  3. masz takie piękne oczy ;) uwielbiam twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny cień na powiekach! Cudny brąz nie wpadający w rudy! Uwielbiam takie. Jaki to nr z Inglota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu masz swatche wszystkich kolorow z tej paletki -> http://www.cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/09/nudziakowa-inglotowa-paletka-freedom.html

      Usuń
  5. zgrałyśmy się dziś :-) tylko jak wspomniałam ja okraszam wszystko krechą w kolorze black :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Uwielbiam maty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie - makijaż idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak ładnie :) podoba mi się ten look !

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam maty <3
    A ty masz taka cerę, ze umieram z zazdrości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie mam... efekt koncowy to suma wielu czynnikow ;)

      Usuń
  10. No rzęsy to masz jak milion dolców :-)
    Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  11. no śliczna jesteś i już :-) nie ma znaczenia czym się pokolorujesz, bo jak wiadomo ładnemu we wszystkim ładnie!
    uściski!
    (zasypało na amen, do wiosny raptem 6 dni, a tu zaspy po kolana, fu!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      u mnie tylko postraszylo ale na szczescie sie uspokoilo i choc jest zimno to przynajmniej swieci slonko i sniegu juz prawie nie widac :)

      Usuń
  12. jaki łandy chłodo-cipeło-brązowy makijaż. Podasz numerek z Inglota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podalam pare komentarzy wyzej link do posta z ta paletka...

      Usuń
  13. oj, nie zauważyłam, zaraz zerknę:0 a w ogóle to miałam napisać "chłodno-ciepło-brązowy"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O w sumie przeczytalam tak jak mialo byc :)))

      Usuń
  14. Jak przeczytałam post to sobie uświadomiłam,że ja wogóle chyba nie mam matowych cieni;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się bardzo podoba !
    Cienie matowe nie blenduje sie tak łatwo ,ale Ty jak zwsze perfekcyjnie to zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego wlasnie nie przepadam za matami, trzeba sie niezle namachac, zeby cos sensownego zrobic ;))

      Usuń
  16. ślicznie! jak zawsze :) ja lubię takie matkowe nudziakowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie chyba nie znajdę matów haha. wolę perłę i satynę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie do niedawna tez ich nie bylo... a wlasciwie do zeszlego roku :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię takie minimalistyczne, matowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię maty ale Tobie lepiej w błyskotkach :> w końcu sroczka jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ;)) tez sie lubie bardziej w perlach ale od czasu do czasu mam takie fanaberie ;))

      Usuń
  20. maty to moja codzienna podstawa, ale jednak celuje w ciemniejsze tonacje, żeby troche oko podkreślić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na codzien mimo wszystko szybciej siegne po perle, jest dla mnie latwiejsza w obsludze ;)

      Usuń
  21. Jako pani Lato jestem skazana na przydymionki, maty, nudziaki. Tobie też jest w nich dobrze, taki minimalizm. Jednak najpiekniej dla mnie jak masz na oczach intensywne cienie. Jesteś Panią Zimą i wszelkie kontrasty które mnie zjadają na Tobie wyglądają CUDNIE. Ach jak ja ci zazdroszczę. ;) Kobieto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to szczescie, ze wiekszosc rzeczy mi pasuje :))

      Usuń
  22. Bardzo aldny makijaż :) pasuje ci do slicznej Buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo delikatny! Dodaje twarzy świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny, w sam raz na dzień. Piękna cera :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez mam ostatnio faze na maty, choc nigdy ich nie lubilam. Nawet wczoraj kilka matowych cieni kupilam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie co jakos czas najdzie na matowy makijaz i w tym przypadku oprocz moich inglotow, to najchetniej siegam po sleekowa paletke :))

      Usuń
  26. Idealny, kopbiecy makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje rzęsy wyglądają coraz bardziej imponująco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrazenie, ze chwilowo maja zwis ;)) ale ogolnie to wygladaja o niebo lepiej :D

      Usuń
  28. dziekuje dziewczyny :))) jak zwykle bardzo mnie to cieszy, ze sie wam podoba :D :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja czasami maty lubię:) taki nudziak to już w ogóle klasyk;) p.s. Twoje rzęsy się pięknie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  30. makijaz wrecz stworzony dla mnie ;-). nie dosc ze matowo to jeszcze te kolory..!

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo bardzo w moim typie :) najczesciej robie wlasnie takie makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie sie szalenie podobasz w nudziaku matowym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wyglądasz w takim makijażu,ja często wybieram takie odcienie,czasem też łączę maty z perłą lub cieniami sparkle;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń