Seiten

środa, 27 marca 2013

benefitowa Bella Bamba... pierwsze wrazenia :)


Ten roz jest kolejna miniaturka z mojego zestawu. Ostatnio postanowilam przyjrzec mu sie z bliska. Ogolnie chyba wiekszosc osob zna benefitowe roze. W pelnowymiarowym typowym kartonowym opakowaniu mamy 8g produktu. Moje malenstwo to 3g ale wystarczy mi pewnie na dlugo. Na pewno na tyle, zebym mogla zdecydowac czy lubie ten produkt czy nie.
 
 Wg prducenta: Magiczny róż do policzków 3D, który wyczarowuje potrójny wymiar różu: rozświetlenie + wyprofilowanie + perfekcyjne wykończenie makijażu. Kosmetyk ma arbuzowy odcień, który pięknie ożywi i rozświetli cerę, dodając jej seksownego rumieńca! Wystarczy musnąć różem kości policzkowe aż do skroni, by ujrzeć magię różu w pełnym wymiarze.


 Producent bardzo dobrze okreslil kolor, faktycznie jest to soczysty arbuz... czyli cos miedzy mocnym rozem a koralem. To nie dokonca moje odcienie dlatego tez nie jestem pewna czy sie polubimy, do tego roz ma zlote drobinki. Nie jest to tandeta ani jarmark ale jednak roz jak najbardziej zalicza sie tych blink blink.


Trzeba przyznac, ze jest swietnie napigmentowany i bardzo ladnie rozprowadza sie na skorze. Efekt mozna stopniowac ale lepiej uwazac, zeby nie machnac sobie na twarzy matrioszki. Zapach tez podobno jest arbuzowy... cos tam wyczuwam ale ja za arbuzem nie przepadam, wiec zachwycac sie nie bede ;)

zdjecie w swietle dziennym z fleszem

Ogolnie wstepne wrazenia korzystne i moze to bedzie calkiem dobry roz na lato, gdy zlapie sie mimo wszystko troche slonca. Trwalosc m calkiem przyzwoita, wiec powinien sie nadac. 

Pozyjemny... zobaczymy :)




72 komentarze:

  1. Akurat bella Bamba jest dla mnie zbyt "soczysta",ale róże od Benefit naprawdę lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak będzie prezentował si na buzi, mam nadzieję, że się pochwalisz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba,mam nadzieję że sobie go kiedyś sprawię:

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym zdjęciu na palcu i dłoni wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor!

    Pozdrawiam
    http://alexandraplatz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobny kolor :) Początkowo nie byłam do niego przekonana, ale wygląda zaskakująco fajnie nałozony na policzki :) Tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm mam pełnowymiarową wersję i uwielbiam ten róż! :) Będziesz z niego bardzo zadowolona, ja kocham w nim wszystko, włącznie z arbuzowo - melonowym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie nie jestem tak do konca przekonana, bo nie jest to odcien w ktorym sie lubie... na razie sobie potestuje i zobaczymy :)

      Usuń
  8. Piękny kolor, przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobny do Elfa Mellow Muave ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor ;) Jestem ciekawa jak się będzie prezentować na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie pachnie :) Ale trzeba uważać przy bladziochach (matrioszka) oraz naczyniowcach (podkreśla czerwienie), odcień nie dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie tak sobie myslalam, ze mozna sobie machnac matrioszke jak sie nie bedzie uwazalo ;))

      Usuń
  12. Mi on nie przypadłby do gustu, ale Coralistę pokochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj, dawno mnie tu nie było :)

    Bella Bamba to nie dla mnie - zbyt różowa :) ale ostatnio miałam przyjemność wykonania makijażu z użyciem Coralisty Benefitu i Warm Soul z MAC. i teraz się waham... :D Warm Soul jest raczej całosezonowy, bo Coralista chyba taka bardziej wiosenno-letnia, na opaloną skórę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo... faktycznie dawno :D

      ja lubie rozowe ale to nie moj odcien rozu :)

      Usuń
  14. mi się podoba ten kolor;) może kiedyś przy okazji promocji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie lubie takie kolory, to warto mu sie przyjrzec :)

      Usuń
  15. kolor różu ładniutki :) ale zgadzam sie z Tobą że trzeba uważać z nakładaniem żeby nie przesadzić bo jest dość jasny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mozna go ladnie stopniowac i dobrze sie rozciera :)

      Usuń
  16. Na ręku mi się podoba i wydaje się nie być aż taki błyszczący :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja swoją Bellę bardzo lubię , więc i Ty musisz się polubić :) moim zdaniem będzie Ci pasować.. ładnie rozjaśni i ożywi buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martus Tobie zdecydowanie lepiej pasuja takie kolory... ja wole chlodniejsze :D

      Usuń
  18. wlasnie tego rozu brakuje mi do mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta nazwa no i sam róż też :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. no ma... nie sa nachalne i w sumie nie przeszkadzaja... nie rzucaja sie w ocz ale sa...

      Usuń
  21. Z banafitowej stajenki mam tylko Coralistę ,ale ten tez piekniasty Sroczi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banafitowej ...tiiaaaa :P

      Usuń
    2. tylko mi on nie do konca pasuje :] ... jeszcze sie pozastanawiam co z nim zrobi :P

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. na opalonej skorze na pewno sie ladnie prezentuje :)

      Usuń
  23. Jak dla mnie jest zbyt różowy;)

    OdpowiedzUsuń
  24. takie odcienie rozy bardzo, bardzo lubie! sa niesamowicie dziewczece i swieze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jest piekny, ale mam bardzo podobny odcien z Mary Kay ..wiec sie powstrzymalam przed zakupem. ;) a ciezko bylo sie opanowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie jest w stalej ofercie, wiec jak nie teraz to moze kiedys :))

      Usuń
  26. Ma na niego chrapkę, ale boję się, że będzie zbyt podobny do Hot Mama z TheBalm, który już mam. Przynajmniej na to wygląda w sztucznym świetle Sephory, dlatego sądzę, że wcześniej sięgnę po Dandelion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomoge w porownaniu, bo nie znam tego z The Blam... ale te sztuczne swiatla w perfumeriach potrafia czasami niezle przeklamac kolor :/

      Usuń
  27. Lubię takie soczyste, arbuzowe odcienie:) Aczkolwiek preferuję maty. Gdy zapragnę rozświetlić kości policzkowe, to mam stosowne kosmetyki, które spełnią moje oczekiwania;)

    3 g różu uważam za satysfakcjonującą gramaturę. Tego typu produkty zużywają się stosunkwo wolno:) W końcu nie zależy nam na efekcie matrioszki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zdecydowanie wole chlodne roze... jakos lepiej sie na mnie prezentuja :)

      3g wystarcza mi na dlugo... patrzac po innych produktach, ktore posiadam :)

      Usuń
  28. Ja uwielbiam Dallas - różo/brązer- pokochałam go jak miałam możliwość używać mini produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozo/bronzer to tez bardzo przydatny produkt :)

      Usuń
  29. Przypomina mi Down Boy The Balm, śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  30. czaje się na jakis róż benefit ale nie jestem do końca jakoś przekonana! zobaczymy czy sie sprawdzi u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu nie jestes przykonana ?? ogolnie maja fajne produkty :D

      Usuń
  31. Jakoś mi arbuza nie przypomina. Ale nie szkodzi bo blink blink go dyskwalifikują.

    OdpowiedzUsuń
  32. uroczy jest ten róz, takie maleństwo, ale faktycznie róże zużywaja się wolno, wię starczy na długo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie :) a pozatym skoro to nie do konca moj kolor, to bez sensu byloby kupowac pelnowymiarowe opakowanie :P

      Usuń
  33. jeszcze nie mam, aczkolwiek po Twojej krótkiej notatcie jestem skłonna uwierzyć, że to małe cudo ;) wygląda naprawdę świetnie, ale jestem ciekawa jak pachnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. azbuzowo pachnie ;)) ... ogolnie ta firma ma fajne roze i bronzery :)

      Usuń
  34. Podoba mi sie:-)muszę wkoncu obradać te róże z benefitu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogolnie sa bardzo fajne.. ladnie wygladaja i sa przyjemne w uzyciu :)

      Usuń
  35. Podoba mi sie nie powiem, przyjemny dla oka, ale mam tyle róży że już mnie nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie w sumie tez nie kusi... przynejmniej sie o tym przekonalam, ze to nie moj kolor :D

      Usuń
  36. Niestety - nie mój kolor :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj tez nie do konca... latem moze go pouzywam ale dobrze miec taka miniaturke, przynajmniej moge potestowac, czy do czegos by mi taki kolor pasowal :P

      Usuń
  37. Mam ten róż- polecam Ci go do smokey eyes i nudziakowych ust, sprawia wrażenie lekkości i wprowadza równowagę w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bede musiala sprobowac :) bo usta to w sumie u mnie przewaznie nudkowe... mniej lub bardziej ;)

      Usuń
  38. Na swatchach nie wygląda tak ciepło, jak na pierwszym zdjęciu :P choć niestety i tak to nie moja półka cenowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale niestety jest bardziej cieply jak te co ja przewaznie uzywam, choc latem na opalona skore moze wygladac fajnie :)

      Usuń