Seiten

piątek, 1 marca 2013

look... w piateczkach ;)

 Zeby nie bylo, ze nie uzywam moich diorkowych cieni. To chyba jedna z moich ulubionych piatek i po nia siegam dosc czesto. Jak widac mozna z nich wyczarowac cos mocniejszego ale przy tym mimo wszystko jak najbardziej dziennego.


 004 Mistic Smokys... jak widac ciemny fiolet uzywam najczesciej ale ogolnie paletka ma fajne polaczenie kolorow, o czym juz pewnie pare razy pisalam.


 Na lini wodnej kredka fantastic chrome z p2 w kolorze 020 wild amethyst.


 Bonusik ;)


 A pozatym
  • Givenchy Le Gloss Revelateur De Liv
  • Guerlain Parure de Lumiere  
  •  Chanel Joues Contraste
  •  Dior Skinflash Primer
  • Chanel Christalline
  • YSL Singulier
  • Artdeco 

63 komentarze:

  1. Super!!!! ten makijaż bardzo do Ciebie pasuje!!! a pomysł z tym kolorem na linii wodnej dodaje całemu lookowi pikanterii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam te kredki i mam nadzieje, ze z czasem powieksza ilosc kolorow... sa wyjatkowe a do tego tanie i trwale :)

      Usuń
  2. O jej... Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! masz tak niebieskie oczy, ze mozna w nich utonąć!
    świetnie to podkreśliłaś fioletem. takie lodowate spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fiolet to jeden z moich ulubionych kolorow w makijazu :D

      Usuń
  4. Makijaż cudny, jak zawsze z resztą :)Jejku, jaki Ty masz oczy, wow :) Ciekawa jestem, jakbyś wyglądała w grzywce, miałaś kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kretynsko wygladam w grzywce :] do tego trzeba miec porzadne wlosy a moje takie nie sa :P

      Usuń
  5. jak zwykle genialnie :) bardzo lubię cienie Diora, nie wszystkie piątki co prawda, ale jednak są to jedne z najlepszych cieni, z którymi miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie wszystkie... choc sporo zaliczam do tych ulubionych :) choc dawno juz zadnych nie kupilam, takie mi sie troche wtorne to wszystko wydaje :] ale to fakt... to sa najlepsze cienie :)

      Usuń
  6. Ładnie ;) Ten fiolet na lini wodnej fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna piąteczka a jeszcze piękniej wygląda na Twoich oczętach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci w takim makijazu :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ! Wspaniałe połaczenie. Gdybym ja dała tak ciemne cienie na górną powiekę to chyba bym wyglądała jakbym miała limo przez duże L :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba, lubię mocne makijaże, u siebie spróbuję z zieloną kredką

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory! Od dawna mam nieodpartą chęć na zaopatrzenie się w luksusowe cienie- tu na uwadze mając głównie czwóreczkę z Chanel (http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/cms2export/Site1Files/P164006/S164336_XLARGE.jpg) i stąd moje pytanie- czy miałaś przyjemność rzeczonych cieni używać, a jeśli tak, to czy możesz zdradzić mi, czy godne są polecenia? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubie chanelowe czworki... nasze wypiekane i te amikowe :) ... mam jedne i drugie... pojawialy sie zreszta w moich makijazach... te nasze wypiekane sa trudniejsze w obsludze i wiele osob ich nie lubi, te pudrowe amerykanskie sa bardzo przjemne i cudnie sie prezentuja i trzymaja na oku :)

      Usuń
  12. Jesteś piękna, sroczi :) I nie ważne, czy masz na twarzy malunek wojenny czy nie :D Piękne cienie,a dolna powieka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malunek wojenny zdecydowanie dodaje mi wyrazu ;)))

      Usuń
  13. Pięknie, podoba mi się, chyba się pokuszę jutro...
    Choć ja zawsze się boję, że mi nie wyjdzie "czysto" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny fiolecik na dolnej linii rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, tak promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rzęsy w coraz lepszej kondycji.. :) no i piękna cera!

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piękny! bardzo mi się podoba i bardzo do Ciebie pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boziu, Maus, jak ja uwielbiam patrzeć w Twe oczy ♥ Niesamowite! Piękna paletka, makijaż obłędny, cień na powiece wygląda zjawiskowo, chociaż ja umiejętności nakładania nie mam takich jak Ty, tylko amatorskie, ale bardzo jestem ciekawa, jak bym wyglądała w takim makijażu oka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no no... moje umiejetnosci tez calkowicie amatorskie, wiec nie ma co sie chowac... tylko cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc ;)))

      Usuń
  20. Rzeczywiście świetne kolorki w tej palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ...wyglądasz w tym makijażu cudnie... i te oczyska... ahhh :D

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie te rzeski wygladaja ...
    teraz poloweczki Ardell pojda chyba w zapomnienie ....
    oczy masz cudowne - ja mam piwne (jestem natur blond powinnam miec niebieskie .. buuu..) i nigdy nie daja takiego efektu ... zazdroscim ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie poloweczki zupelnie jakos mi niepotrzebne ale na pewno uzyje czasami zeby mocniej podkreslic oko :)) piwne slepia tez sa cudne, szczegolnie przy blond wlosach :)

      Usuń
  23. Świetnie te kolory cieni podbiły Twój kolor tęczówki .

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż z pięknej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sroka ! miażdżysz w tych łocach dziś !!!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna! Wyglądasz rewelacyjnie w takim makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojacież sroczko, pięknie wyglądasz w takim mocnym oku :) a paletka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolorek na linii wodnej:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja niebieska tęczówka świetnie się prezentuje w towarzystwie fioletów;) Zgadzam się z Tobą, że ta paletka Diora została dobrze skomponowana. Z jej pomocą można wyczarować elegancki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego tez bardzo lubie fiolety :)

      moze zrobic mocniejszy makijaz albo lekko podkreslic oko... za to lubie diorowe paletki a przy tym nie musze sie zastanawiac jakie cienie uzyc ;) ... ktore z tych pieciu nie wybiore to przynajmniej krzywdy sobie nie zrobie :)

      Usuń
  30. To połączenie z fioletem na dolnej powiece jest genialne. Przepiękny makijaż. I pomyśleć, że ja moją paletę CD oddałam mamie... Eh, głupia ja, za miękkie serce mam :P

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczności! świetna ta paletka! choć staram się nie jarać, bo nie chcę jej ani nie potrzebuję :P

    ahhhh, te rzęsy *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martus dostaniesz w doopsko ;))) ... zacznij w koncu uzywac Twoja odzywke a nie wzdychac :P

      Usuń
    2. no zacznę.. promys :D hyhy

      Usuń
  32. Piękny makijaż. Bardzo podoba mi się jak kolor z dolnej powieki uzupełnia całość.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne połączenie kolorów :) Podoba mi się takie mocniejsze wydanie Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie to wyszło. Dobre połączenie. Zapraszam na moje rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż :) Bardzo mi się podoba fioletowa kreska na dolnej powiece - mam zielone uczy, więc na jakąś imprezę chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio w sylwestrowym makijazu zrobilam taka niebieska kreseczke i mi sie spodobalo, postanowilam malowac taka czesciej :))

      Usuń
  36. dziekuje dziewczyny :) ciesze sie, ze moja propozycja wam sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystko super jest na blogu, tylko strasznie irytujący ten "bonusik"... nie można pokazać twarzy bez "bonusiku"?

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam to ostatnie zdjecie, za kazdym razem do niego lece zeby zobaczyc te Twoje piekne blekitne galy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń