Seiten

sobota, 9 marca 2013

ekhmm... tak to znowu Zoeva :))


 Kolejna paczuszka z Zoeva. Jak juz przy pierszej wspomnialam interesowalo mnie wiecej pedzli... 
i teraz dokupilam jeszcze dwa. Tym razem sa do pedzle do twarzy.


Dostalam tez dwa probaski bazy pod cienie mat i perla.


Ktore pedzle wybralam widac na zalaczonych zdjeciach. Jednym jest spora kulka #110 Face Shape (8,20€) a drugim jest duzy pedzel jezyczkowy #108 Face Artist (10,80€). Oba pedzle maja wlosie z taklonu. 
  • 108 ma 4 cm dlugosc wlosia i wg producenta jest to typowy Allrounder. Mozna go uzywac wg uznania do nakladania, cieniowania, rozcierania, modelowania i rozswietlania. Ja jeszcze nie wiem w jakiej roli bedzie mi sie najlepiej sprawowal... musze potestowac. Wlosie jest bardzo mieciutkie i przyjemne ale przy tym sprezyste.
  • 110 to duza kulka, dlugosc wlosia 2 cm. Z zalozenia pedzel do konturowania ale wiadomo uzywac mozna wg uznania i potrzeb. Pedzelek o zbitym, sprezystym i przyjemnym w uzyciu wlosiu. Ja ogolnie bardzo lubie tego typu pedzle i najchetnie po nie siegam bez wzgledu a to czy to Zoeva, Hakuro, Sigma czy RT. 


Tak prezentuja sie wszystkie... upsss... prawie wszystkie, bo zapomnialam o tym do rozu. Powiedzmy, ze wszystkie ze sztucznego wlosia, bo skosny do rozu jest z naturalnego. 


Dla porownania Zoeva 110 razem ze 130 z MAC i Setting Brush RT.


Jestem bardzo zadowolona z zakupu i aktualnie chyba zaspokojona jezeli chodzi o pedzle. Te ktore kupilam wczesniej uzywam namietnie i to w kazdym makijazu. Naprawde rewelacyjne pedzle w przystepnej cenie. 

:) 
 

29 komentarzy:

  1. Muszę się chyba dołączyć do jakiegoś grupowego zamówienia.. Bardzo mnie kręcą te pędzle!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak lapiej... przynajmniej mozna zaoszczedzic na kosztach przesylki :))

      Usuń
  2. Ja mam stippling 125 z Zovea, swietny pedzel, kupilam tez jakis czas temu palete rozy i palete SUN,aaa, i mineralny roz sypki... Swietne kosmetyki, super pedzel a cena naprawde zachecajaca. Chyba dokupie tych pedzelkie bo naprawde fajnie wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te dwukolorowe skunksowate sa swietne :) Zoeva ma pare fajnych produktow :)

      Usuń
  3. nie ma nic z tej firmy, ale pędzli mam już i tak nadmiar, zwłaszcza że wczoraj kupiłam dwa kabuki - jest to mój ulubiony rodzaj pędzli do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to chyba jedne z lepszych i tanszych pedzli :) ...tak jak w pl Hakuro :)

      Usuń
  4. Jejciu, za każdym razem gdy widzę pędzle tej firmy, zapala się we mnie żądza posiadania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze swoich też jestem zadowolona i już lecą do mnie kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ja Ci zazdroszczę tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupic zawsze mozna jak nie teraz to kiedys... w pl mozna kupic Hakuro i wydaje mi sie, ze jakosc jest porownywalna :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę! Może kiedyś wpadną i w moje łapki.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta kuleczka jest świetna! lubię kulkowce :) a w ogóle podwójnie, jeśli są takie skunksikowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubie... co prawda mam sentyment do maczka 217 ale ogolnie to coraz czesciej siegam po tego typu pedzle :)

      Usuń
  9. Nie pogardziłabym syntetykami wykonanymi z wysokiej jakości materiału:) Ta kulka do konturowania mnie zaintrygowała. Takie ułożenie włosia zapewnia precyzję podczas aplikacji kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam takie kulki... ogolnie tego typu pedzle :)

      Usuń
  10. świetne pędzle :) ja na stronę Zoeva nie wchodzę, zbyt wiele rzeczy kusi :))) Ale niedługo mam zamiar coś sobie stamtąd zakupić :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maja pare fajnych produktow... kredki i linery ale nowe pedzle sa naprawde swietne :D

      Usuń
  11. Sliczne kuleczki, ja muszę dokupić RT:)Choc ta Zoevą kusisz, oj kusisz:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej, ze cena calkiem przyjemna :) pedzle RT maja bardziej miekkie wlosie... nawet sie nie da porownac :)

      Usuń
  12. kusisz Sroko tymi pedzlami ze hej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zbiorek pędzli z Zoevy już masz!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pare juz mam ;))) ale na tym sie chyba skonczy :)

      Usuń
  14. podobają mi się te pędzle zoeva. Nie widziałam nigdzie takich ładnych kuleczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja tez nie... dlatego kupilam :D

      Usuń