Seiten

sobota, 30 marca 2013

pandorkowo... tik tak :)

 Ostatnio spelnilo sie przez przypadek jedno z moich marzen. Zegarek Pandory chodzil po mnie juz od zeszlego roku, jednak ich ceny bardzo skutecznie potrafia zniechecic do zakupu... no chyba, ze ktos ma nadmiar gotowki. Ja nie mam ale jak mi sie trafila okazja, to nie moglam z niej nie skorzystac.


Jest to model Imagine Grand C 812003BK. Jak w wielu pandorowych zegarkach wymienic mozna pasek, na skorzany... mozna tez zmienic sobie to kolko z czarnymi kwadracikami, ja nie wiem czy to ma jakas fachowa nazwe a niemiecka raczej nic wam nie powie :P


 Tak... zloty zegarek to u mnie zdecydowanie rzadkosc ale ten ma w sobie sporo czarnego a z drugiej strony ogladalam tez srebrne i doszlam do wniosku, ze mam MK... kolejny srebrny nie jest mi potrzebny. I prawde mowiac jak zobaczylam ten, to byla milosc od pierwszego spojrzenia.


 Rewelacyjnie lezy na rece, jak malo ktory zegarek i kocham go za to, ze mimo tego, ze jest troche luzny (dalam wyciagnac tylko 2 elementy z bransolety), to nie obkreca mi sie na rece. Bo tego wyjatkowo nie cierpie.


 Jest to dosc duzy (tarcza 4cm) masywny zegarek ale przy tym nie jest wyjatkowo ciezki, na pewno lzejszy jak moj MK. Bransoleta wykonana jest z metalu i ceramiki. I dopatrzylam sie, ze ma malusienki czarny diament 0,015 karata, znajdujacy sie w koronce... czyli tym pokretle do ustawiania godziny i daty :P


43 komentarze:

  1. no piękny jest! na łapce lezy idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zbieram gały z podłogi.


    niesamowicie genialnie cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem gdzie ja zyję że nie wiedziałam że Pandora ma zegarki xD nie mniej jednak pomijając moje gapiostwo zegarek jest sliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogolnie o zegarkach niewiele sie slyszy lub widzi... mi w oko wpadly dopiero rok temu :)

      Usuń
  4. Piękny, klasyczny kobiecy elegancki, ale pasuje też do luźniejszych codziennych stylizacji, bardzo dobry wybór, zegarek to inwestycja, uważam, że w tym wydaniu połączenie czerni i złota jest świetnym rozwiązaniem, bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Za mną chodzi ten na bransoletce skórzanej owijanej dwa razy wokół nadgarstka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez ciekawie wygladaja :)) .. fajnie taki mozna potem z roznymi innymi bransoletkami kombinowac... bo w przypadku takich duzych, to latwo przesadzic i wyglada to potem hmmm... :P

      Usuń
  6. A mnie podoba się tak średnio.
    To, oczywiście, kwestia upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam to na fejsie, ale teraz się powtórzę...piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Sroko, w koncu zloto!! fantastisch! (swoja droga takiego zestawienia czarno-zloto u Pandory sie nie spodziewalam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie nie spodziewalam... u mnie tez zreszta hehe... ale o ile nie jestem milosniczka zlota to w tym polaczeniu mi sie niesamowicie podoba :))

      Usuń
  9. jest czadowy i leży pięknie !
    Moje łapy są jak patyki .Nie ma mowy abym mogła kupić gdzieś gotową beansolete bez regulacji :(
    Duże zegarki choć tak atrakcyjne ,u mnie wyglądają zwyczajnie ciężko i beznadziejnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez musze regulowac, one zawsze sa za duze i ogolnie wydaje mi sie, ze jeszcze jedno oczko dam wyjac :) bo ja lubie jak mi zegarek porzadnie siedzi :) ... a i na patyczka mozna taki zegarek dobrac :)))

      Usuń
  10. Cudny! Właśnie dzięki zestawieniu czerni i złota, to złoto nie wygląda tak ... hmm nachalnie, bo sama zawsze byłam sceptycznie nastawiona do zegarków całych w kolorze złota. A tutaj jest zdecydowanie subtelniej i bardzo stylowo. Strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie tez nie podobaja takie cale zlote a jak nie daj boze blink blink do tego dolacza, to wyglada to dla mnie tandetnie... bez wzgledu na cene albo firme :]

      Usuń
  11. bardzo ladny! uwielbiam polaczenie czerni ze złotem wiec swietnie wpisuje sie w moje gusta :) niech sie dobrze nosi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polaczenie zlota i czerni to jedyne, ktore sprawia, ze jestem w stanie to zloto zaakceptowac :)

      Usuń
  12. Mnie się marzy prosty, ciemnozłoty na brązowym ciemnym pasku...ojej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ;) I będzie pasować do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja fanką złota nie jestem, ale to połączenie z czernią całkiem, całkiem,:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny i stylowy, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem zwolenniczką złota, ale te czarne elementy równoważą ten szlachetny odcień;) Chętnie podziwiam zegarki na nadgarstkach innych osób;) Jednak sama ich unikam, ponieważ nie lubię, gdy podczas pracy coś zsuwa się z mojej ręki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja bardzo nie lubie zegarkow, ktore mi sie przemieszczaja na nadgarstku... u mnie zegarek musi sie porzadnie trzymac :)

      Usuń
  17. Baaaaaardzo mi się podoba:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wybór :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny to za mało powiedziane, ech dobrze,że nie lubie zegarków:P

    OdpowiedzUsuń