Seiten

niedziela, 23 września 2012

Ombré Hair... czyli Préférence Wild Ombré od L'Oréal

 Wczoraj wpadla mi w oko nowosc, ktora ma sie wktorce pojawic w sklepach, na razie znalazlam ja tylko na amazonie. Jest to zestaw z L'oreal do samodzielnego wykonania "ombre hair". Ostatnio efekt ombre pojawia sie coraz czesciej, glownie na paznokciach ale widzialam tez sciany z takim efektem... teraz przyszedl czas na wlosy.


Ja wiem, ze pewnie czesci bedzie sie to podobac... innym nie, bo w koncu nie musi. Mnie zainteresowalo z jednego powodu. Natychmist stanela mi przed slepami wizja rozjasnionych koncowek wlosow... bo problem roznicy w kolorze gdy farbuje sie na ciemny kolor, jest pewnie wielu osobom znany i ogolnie dosc trudno cos samej zrobic. A zestawy do pasemek bywaja podstepne i tez nie daja tego co by sie chcialo osiagnac. 


Ciekawa jestem jak sobie ten produkt poradzi na wlosach, ktore sa od lat farbowane i to w sumie bez roznicy czy farba ma amoniak czy nie. Z drugiej strony "gwiazdy" tez ciagle zmieniaja kolor, wiec naturalne to one nie sa. Pozostaje pytanie, czy da sie taki efekt uzyskac w domu, czy trzeba isc do fryzjera.


Bardzo mi sie podoba ombre u mojej ulubienicy Kate. I efekt na zdjeciach, ktore znajduja sie ponizej podoba mi sie o wiele bardziej jak ten z reklamowych zdjec firmowych, gdzie jak dla mnie roznica miedzy gora a dolem jest troche za duza.


Jak widac "ombre" jest dosc popularne i to juz od jakiegos czasu. Przesadzic mozna zawsze ale na przyklad Jessica Biel swietnie wyglada i efekt jest dosc naturalny. Wlosy cmokniete przez slonce :)


Co prawda obiecalam sobie, ze nie bede wiecej eksperymentowac na moich kudelkach ale nie powiem ta farba mnie kusi i moze jej sie blizej przyjrze. Znalazlam filmik L'oreal, ktory pokazuje zastosowanie... podoba mi sie jak wyglada modelka na koncu filmiku ale na ile jest to efekt farby "Wild Ombre" a na ile obrobki, lub innych zabiegow fryzjera, ktore mialy miejsce poza kadrem :P ... aczkolwiek na YT bedzie pojawiac sie z czasem coraz wiecej filmikow, wiec bedzie mozna zobaczyc cos obiektywnego.


:)


86 komentarzy:

  1. Ciekawe te farby z tym ombre ;) Ale jakoś nie umiem sobie wyobrazić jakby to miało działać. To ma robić odrosty, czy odbarwiać końce, czy jedno i drugie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sie tylko na konce uzywa :) ... w zaleznosci ile chcemy tego jasnego :P ... na filmiku widac jak to funkcjonuje :D

      Usuń
    2. Dzięki :) Nie włączałam filmiku, bo niemieckiego nie lubię słuchać. Ale popatrzę bez głosu :)

      Usuń
    3. hehe... bez dzwieku tez mozna ;)

      Usuń
  2. Ooo... Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raz ombre miałam przypadkiem ;) tak w miarę płynnie odrosty mi przechodziły w jaśniejsze po paru eksperymentach, i nawet złe to nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten delikatny efekt właśnie, tak jak mówisz, "cmoknięte słońcem", zwłaszcza na takich lekko falujących włosach. Hmm. Ciekawe, czy niewprawiona osoba będzie umiała sobie zrobić coś takiego lorealowym specyfikiem. Czy może właśnie wyjdzie 'wild'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglada na proste w uzyciu, wiec nie powinno byc problemu... choc pewnie trzeba sobie wypracowac technike na wlasnej glowie hehe...

      Usuń
  5. ja w maju ostatni raz malowałam włosy i robi mi się małe ombre i muszę przyznać, że nie mogę doczekać się, aż włosy jeszcze podrosną, bo efekt jest nawet niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem Ci, że zaciekawiłaś mnie, ale... ścianami w stylu ombre :D ciekawa jestem jak się robi to cieniowanie? widziałaś na żywo, czy gdzieś w gazecie/necie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam gdzies na necie i bylo pokazane jak to zrobic, wiec w sumie krok po kroku... wygladalo to calkiem ciekawie ale kupa roboty :)

      Usuń
    2. juz mam -> http://psimadethis.com/post/29048629455/between-crushes-fascinations-and-lust-have

      :)

      Usuń
  7. sam efekt ombre jest już od dawna umiłowany przez fryzjerów :) fajnie, że będzie można zrobić coś takiego samemu w domu... mi jeszcze trochę, a odrosną włosy i będzie ombre ;) choć w moim przypadku niepożądany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam odwrotny efekt, u mnie dol jest ciemniejszy jak gora... co mnie do szalu doprowadza :]

      Usuń
    2. Mam tak samo :P odrosty mam jaśniejsze o jakieś 3,4 tony... Ombre mi się bardzo podoba, ale mam czarne włosy, więc dziwnie by wyglądało ;)

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ten efekt, ale na moich włosach dość krótkich(poniżej żuchwy) będzie źle wyglądać. Według mnie najlepiej ten efekt wygląda na długich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt... na dluzszych wlosach wygada lepiej :)

      Usuń
  9. aaa jestem ciekawa tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie zabieram za domowe eksperymenty z włosami,jakoś nie mam przekonania;-)jednak wolę wizytę u fryzjera:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niemieccy fryzjerzy sa delikatnie mowiac do kitu... wiec dobrowolnie nie oddam sie w rece takiego, tym bardziej jak sie nie wie do kogo sie trafia :]

      Usuń
  11. Świetna sprawa Jessica Biel wygląda w ombre po prostu genialnie!:)aż sama zapragnelam czegoś takiego na włosach:)przyjrzę sie dokłanie temu zabiegowi, kto wie może zrobię, bo czuje się skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie jak popatrzylam na "gwiazdy" to tez mi sie zachcialo takiego efektu, tym bardziej, ze mozna go stopniowac i nie trzeba sie obawiac, ze uzyska sie szalony blond ;D

      Usuń
    2. hehe moje ombre jest z drugiej strony niż właściwe:D mam teraz takie odrosty że szok po prostu:D moja siostra ma takie włosy które wyglądaja jakby miała ombre, a włosów nie farbuje wcale:)

      Usuń
    3. mi sie kiedys tez tak robilo... wlasnie latem :) pod spodem mialam wlosy ciemnniejsze jak te wystawione na dzialanie slonca :)

      Usuń
  12. Czuje sie skuszona, chociaz z tego co widze na filmiku to 'rewolucyjna' jest tylko szczoteczka do nakladania. Na moich asymetrycznych i dosc krotkich wlosach ombre nie wyjdzie, ale mysle ze ciekawe pasemka mozna tym zrobic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie tak... bo z tego co sie doczytalam, jest to po prostu zmodyfikowany rozjasniacz ale w sumie nie jest to czyms zaskakujacym, bo jakos trzeba te wlosy rozjasnic ;)

      Usuń
  13. ja próbowałam stworzyc ombre sprayem do rozjaśniania włosów z Joanny;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się efekt ombre!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiła mnie ta farba, ciekawe czy u nas sie pojawi :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ombre na włosach było pierwsze niż na wszystkim innym :) Tez sobie robiłam, ale na moich średnich blond włosach jasnych końców nie było praktycznie widać, a nie chce mi się specjalnie włosów przyciemniać i potem rozjaśniać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe ale nie wiem czy warto samemu się za to brać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O nie, zdecydowanie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale chyba trochę się spoznil z tymi farbami... Przynajmniej mi się wydawało, ze szał na ombre dobiegł końca pare miesiecy temu... Co nie zmienia faktu, ze jakbym miała długie włosy (Chlip Smark) to bym je sobie zrobiła... A tak mogę se popatrzeć i popodziwiac na innych dlugowlosych. I zieleniec z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urbis moze tu nie chodzi o szal, bo ten na pewno juz minal ale w koncu jest mozliwosc zrobienia sobie w domu, bez koniecznosci wizyty u fryzjera i kombinacji z innymi produktami do rozjasniania, co sie czesto gesto konczy lekka katastrofa ;D

      Usuń
  20. Przecież ombre na włosach jest popularne już od bardzo długiego czasu i w internecie oraz na yt jest masa tutoriali jak je wykonać samemu w domu. Moja koleżanka zrobiła sobie ombre zwykłą farbą do włosów, 3 tony jaśniejszą od tego co miała na głowie. Ciekawe ile będzie kosztować ta farba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez ja nie twierdze, ze nie jest :P ale ja nie lubie kombinacji i dlatego zainteresowal mnie produkt, ktory jest do tego celu przeznaczony :)

      u mnie kosztuje ca. 8-9 €

      Usuń
  21. modelka wygląda fajnie i wydaje sie to łatwe
    ale ona ma chyba nigdy niefarbowane włosy i na takich jest łatwo uzyskać piękny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta modelka z filmu ?? ma jak najbardziej farbowane wlosy a do tego widac, ze miala pasemka :)

      Usuń
  22. ja właśnie przefarbowałam swoje ombre! i staram się wrócić do w miarę jednolitych włosów! a teraz załuję, chyba jednak dalej będę nosiła ombre ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja miałam czarne włosy 6 tyg. temu, zapragnęłam ombre, ale od brązu, więc... najpierw 2 koloryzacje, 2 kąpiele rozjaśniające,...
    później zaczęłam robić ombre i to był błąd, zniszczyłam włosy, które jako tako były piękne i zdrowe
    żałuję strasznie
    ale ombre dalej mi się marzy (o ja głupia)
    chciałam mieć końce blond, a mam rudawo-czerwone (ale ładne :) jednak zaczęły się rozdwaajać i łamać wręcz)
    jutro farbuję całe włosy na jednolity kolor ... mahoń i mam nadzieję, że na tyle mi się kolor spodoba że przy nim zostanę ;)

    wracając jeszcze do ombre, można samemu zrobić, ale trzeba ostrożnie i najlepiej małymi kroczkami
    ja chciałam JUŻ i mam.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest wlasnie to co mnie zniechecalo... koloryzajce, kapiele rozjasniajace... i cieprpiace wlosy ;) ... a teraz sobie wyprobuje, z tym, ze ja nie chce do blondu... ja bym chciala, zeby moje koncowki byly jasniejsze od ciemnobrazowej reszty :D

      Usuń
  24. prezentuje się świetnie !
    Czekam aż włoski mi jeszcze troche podrosną i spróbujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mi sie ombre bardzo podoba,ale zatstanawiam sie czy zwykly rozjasniacz nei wystarczy do zrobienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem wystarczy... mozna sobie zrobic sliczne placki i uzyskac ciekawa kolorystyke ale w koncu do odwaznych swiat nalezy ;D

      Usuń
  26. Powiem Ci, że widziałam sporo filmików z ombre roboty fryzjera i żaden mi się nie podobał. Moja fryzjerka z góry powiedziała, że ona się nie podejmie, więc zrobiłam sobie sama. I jestem przezachwycona. I w życiu bym do fryzjera z taką robotą nie poszła, a szczególnie po tym: http://burningblonde.blogspot.com/2012/09/how-toni-ruined-my-hair.html
    Toni&Guy... Szał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie !!! Bo zaden fryzjer nie daje gwarancji, ze wyjdziemy z takim efektem jaki chcemy i czasami mozna po takiej wcale nie taniej wizycie wygladac jak ta dziewczyna :] ... a poniewaz ja jestem ostrozna i nie chce narazac moich nedznych kudelkow na eksperymenty to ucieszyla mnie propozycja Loreala, ktora daje mi gotowy produkt :)

      Usuń
    2. Tak, tylko ten produkt to nie sztuczna inteligencja, i jak nam się za wysoko nałoży, to też wyjdzie kupa... Wszystko w rękach człowieka. A z własnej autopsji wiem, że im się mniej stara, tym ładniejsze ombre wychodzi - więc to jest moja rada dla mnie: nie staraj się, a Ci wyjdzie :D

      (mniej grzecznie: miej wyjebane, a będzie ci dane ;))

      Usuń
    3. To moja zasada przy farbowaniu! :D I efekt jest zawsze o niebo lepszy niż gdyby się paćkało z nie wiadomo jaką dokładnością.

      Usuń
    4. Seraphase,
      hehe... dobre ;D ... wiec postaram sie nie starac i zobaczymy co wyjdzie ;D

      Usuń
  27. Paznokcie ombre znam. Włosy też. Usta - ok, widziałam, choć niezbyt często. Ale ściany?! Z tym się jeszcze nie spotkałam. Swoją drogą jestem bardzo ciekawa, jak prezentowałaby się taka ściana w moim domu. Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrzucilam wyzej link do zdjecia z ombre na scianie... wyglada ciekawie :)

      Usuń
  28. Bardzo podoba mi się ombre na włosach, ale jakoś nie widzę tego na swoich kłaczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę chyba spóźnili się z tymi farbami ;) Na włosowe ombre to jakiś rok temu był szał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie znaczy, ze jak szal minal to temat jest nieaktualny ;D

      Usuń
    2. Temat cały czas auktualny myślę,z wymyslnymi udziwnieniami:)

      Usuń
  30. wkleiłaś bardzo ładne zdjęcia ombre. niestety u nas na ulicach większość dziewczyn wygląda jakby miała odrosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co sobie dany zrobic na glowie to mamy... lub same jestesmy winne ;)

      Usuń
  31. Zatem jestem modna...bo od przeszło dwóch lat nie farbuję włosów i efektem jest ok. 25cm włosów naturalnie brązowych, a reszta wisząca to jakiś kasztan, który mnie drażni...

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podobają mi się te zdjęcia gwiazd z ombre, które pokazałaś - efekt jest baaaardzo delikatny i podoba mi się! A takie klasyczne, z kontrastującymi kolorami raczej mi się nie podoba ;)
    Za to na paznokciach to świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi sie podoba taka fajna, niewielka różnica, nawet już miałam robić ale ciagle cosik mnie wstrzymuje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. osobiscie uwielbiam ombre hair...!nie farbuje włosow, ale jestem absolutnie pewna, ze gdybym zaczela to bylo by to ombre. mam jasne wlosy. szkoda, bo wtedy samo rozjasnienie koncowek bylo by swietna opcja. a tak to ich nie mam jak rozjasnic, bo bylo by za jasne.
    myslalam tez o kolorowych koncowkach, ale jakos nie umiem sie przekonac

    OdpowiedzUsuń
  35. Nosiłam ombre kilka miesięcy na głowie, ale po jakimś czasie nudne się to strasznie robi ;d bo wszyscy wkoło to mają.. nie ma to jak mieć różowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Teraz wg vogue mamy nosic kolorowe, pastelowe i szalone kolory :) Sama mialam robione ombre i zajelo to pani 6 godzin ale pryznajmniej efekt byl swietny! Duzo dziewczyn ma tragicznie zrobione ombre, albo jakos dziwnie nierowno, albo jakos schodkowo, albo nie ma tego przejscia... Mi teraz sie marzyloby miec takie elfie pastelowo rozowe wlosy... ale co ja bym zrobila z mega ciemnymi brwiami? No coz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego tez sie zastanawiam jak to bedzie wygladalo sie zrobi samej, bo jednak az tak proste to to nie jest :]


      ps. loreal wypusci tez cos o czym piszesz, ze bys chciala -> http://the-impassionate.blogspot.de/2012/09/loreal-paris-preference-les.html

      :D

      Usuń
    2. No nie!! Ja chce takie elfie wlosy :D

      Usuń
    3. hehe... wiedzialam, ze Ci sie spodoba :P

      Usuń
  37. Mnie tam się ombre podoba bardzo, ale tylko dobrze zrobione. Sama nad nim myślałam, ale jednak cała się na blond zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. hmmm ... kusi ,ale ja bym się nie odwazyła robic tego sama .
    Może i komus się uda uzyskać jaki tam efekt ,ale czy zachwycający ?... te wszytskie zdjęcia , które Sroczi wkleilaś są genialne i laski wyglądają jak milion dulcynei ,ale trzeba miec świadomośc , że im na glowie najlepsi z najlepszych mieszają ,a i na codzień bez tych pieknych fal i loków to pewnie inaczej się prezenuje niż na tych fotach z róznych gal ;)
    Inna rzecz , ze włosy jak nic zniszczysz i nie ma nad czym debatować czy tak będzie czy nie bdzie ,bo każdy rozjaśniacz ma jeden finalny efekt .Włosy są odbarwione , przesuszone = cięcię suszu i żal .
    Musisz na spokojnie premysleć , czy to nie za duże ryzyko , ale jak zrobisz to pisz pisz co też wyszło ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasneeee... ja sobie zdaje sprawe, ze gwiazdom to mieszaja najlepsi ale chodzilo mi glownie o pokazanie tego co bym chciala uzyskac i bo mi sie spodobalo... aczkolwiek one wszystkie maja trzy razy wiecej wlosow na glowie jak ja :] ... wiec to kolejny aspekt :P ... ale ten rozjasniach nie zrobi jakiegos szalonego efektu, raczej bedzie on bardziej delikatny a do tego mozna trzymac na wlosach od 25 do 45 minut... mi 25 wystarczy i moge na poczatku machnac na same koncowki... powiedzmy 5-10 minut i jak mi sie nie spodoba to obetne, bo wlosy i tak mam juz dosc dlugie :D

      Usuń
    2. Ano wiesz , to jest wlasnie dobre w tym zabieg , że zawsze jak głupio wyjdzie to można to obciąć ;)
      Ja bym się chyba bała , ze wyjdzie jakoś zbyt równo i będzie wyglądało jak niechlujne odrosty na pół głowy , co niestety aż zbyt często udaje mi się zaobserwować w około i myślę , że jes to właśnie efekt takiego domowego cieniowania :(

      Usuń
  39. Nie jest to wcale nowy efekt, moim zdaniem moda na takie włosy już powoli mija. Poza tym nie wyobrażam sobie nakładania tego samemu w domu. Zwłaszcza, jeśli przejście ma być łagodne, a nie ostre cięcie. Kiedyś Palette wypuściło na rynek zestaw do samodzielnej aplikacji farby w celu uzyskania pasemek. Nie zdobył jednak popularności, gdyż jego używanie wcale nie było takie łatwe i przyjemne jak zapewniała reklama :) Ale może się mylę, może to będzie hit tegorocznej jesieni lub zimy? Któż to wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez ja nie twierdze, ze ameryke odkrylam... tylko pokazalam nowy produkt Loreal'a :] a czy bedzie mial wziecie czy nie... to juz zupelnie inna sprawa a i tak wydaje mi sie, ze jest lepszym rozwiazaniem jak samodzielne kombinowanie :P

      Usuń
  40. Mnie także zaczyna kusić ombre :)
    Efekt naprawde fajny i wydaje się niezbyt skomplikowane, ale chyba nie zdecydowałabym się samemu tak cieniować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobie na poczatek ostroznie zeby wybadac jak ta farba bedzie sie zachowywac... kiedys robilam sobie pasemka i tez wychodzilo ale to mimo wszystko delikatna sprawa, bo mozna sobie zrobic kuku :P

      Usuń
  41. hej mam pytanie . czy to też działa na farbowanych włosach? i jak mialam dekoloryzacje z hmm 10 miechów to czy mi sie wypali ich do konca?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje wrazenia opisalam tutaj -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/10/pare-slow-na-temat-preference-wild-ombre.html

      ja tez uzylam na wlosy farbowane a farbuje od ponad 15 lat :) ... wlosow mi nie zniszczylo ale trzeba uwazac, no i ja trzymalam ja stosunkowo krotko, bo nie chcialam typowego ombre... mi zalezalo na tym, zeby sciagnac z moich wlosow ciemny kolor, co zreszta calkiem dobrze wyszlo :)

      Usuń
  42. chciałabym spróbowac, ale nie wiem czy nie jest za późno czy moda już nie mija.... zresztą szkoła... oj. pochwal się jak zafarbujesz włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam zamiar tą farbę wypróbować w wakacje.
    Chcę użyć to na końcówki(około 3cm-6cm)
    Mam tylko kilka pytań.:
    -Gdyby oczekiwany efekt by był inny to
    ile czasu potrzeba aby farba zeszła z włosów.
    Czy ona w ogóle np. po 2 miesiącach by zeszła czy wyblakła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona z wlosow nie zejdzie :) ... jakby nie bylo nie jest to farbowania ja jakis kolor, tylko zdjecie koloru z naszych wlosow :) ... ja jej uzylam do rozjasnienia moich, nie chcialam uzyskac typowego ombre, bo u mnie nie wygladalo by to naprawde dobrze...

      Usuń
  44. Marzą mi się takie włosy, ale nie jestem na tyle odważna, by sama je sobie sprawić ;/

    OdpowiedzUsuń