Seiten

wtorek, 9 lipca 2013

look... lekki, letni i oczwiscie fiolecik ;)

 Oko co prawda robilam juz jakis czas temu ale wydaje mi sie, ze idealnie pasuje na letnie dni/wieczory. Latwy, lekki i przyjemny a do tego w moich ulubionych kolorach. 


 W roli glownej czworka Chanel 51 Stage Lights. Bardzo lubie latem ta paletke i tak mysle, ze wyladuje w mojej wakacyjnej kosmetyczce. Do tego kredka p2 fantastic chrome kajal "purple light"... bardzo te kredki lubie. Na lini wodnej cielak Illamasqua "vow". Plus ardellkowe polowki.



 Bonusik ;)


46 komentarzy:

  1. świetnie podkreśla Ci kolor tęczówki! ja jednak preferuję nudziaki, a teraz gdy jest tak gorąco to delikatna kreska i rzęsy to max na co mnie stać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest jeszcze ok ale przy koszmarnych upalach tez ograniczam sie do minimum :)

      Usuń
  2. No śliczny ten fiolecik! Te połówki Ardell wyglądają zabójczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowicie wygodna sprawa i jak dla mnie polowki swietnie sie trzymaja i nie mam obawy, ze gdzies bedzie mi odstawac... a w sumie polowki wystarcza, zeby nadac slepiu charakteru :D

      Usuń
  3. Dla mnie taki make up to czarna magia :) Chciałabym umieć się tak malować, ale chyba brak zdolności plastycznych odzwierciedla się u mnie też i w sztuce makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Magda,
      ja co prawda zdolnosci plastyczne posiadam ale co do malowania to tez sie z tym nie urodzilam ;) ... tylko z uporem maniaka tak dlugo probowalam az w koncu cos z tego wyszlo... to kwestia wprawy i techniki :D ... skoro faceci potrafia opanowac ta sztuke, to my tym bardziej ;D





      Krzysztof,
      daruj sobie reklame :/


      Usuń
    3. Sroczko ja nawet "nudnym" Basikiem UD potrafię sobie krzywdę zrobić :D Poranny makijaż to u mnie tusz, jeden cielisty cień i ewentualnie kreska - jak mam dobry dzień :D Takie kolory i czary - mary na powiece to zbyt wysokie progi na moje nogi ;) Aczkolwiek ćwiczyć będę, bo marzy mi się piękny make - up, może kiedyś...

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż, ale dla mnie to wyższa szkoła jazdy ;) Bardzo ładny ten fiolecik, do twarzy Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie podkresla Twoje teczowki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te rzęsiorki super robią oko ,choć nigdy nie wiem ..masz ,czy nie masz ,póki nie doczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... bez rzesisk wygladam troche biedniej ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. jak je pierwszy raz zobaczylam, to sie troche przestraszylam ale na oku wygladaja cudnie :D

      Usuń
  8. Przepięknie wyglądasz w takich tonach, połówki ślicznie nadają wyrazistości oczom i uwodzicielskiego charakteru, a zarazem naturalnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego wlasnie tak je lubie... a do tego latwo przykleic i najlepiej sie trzymaja :D

      Usuń
  9. Makijaż świetnie współgra z kolorem Twoich tęczówek! ;) szkoda, że mi nie jest dobrze w takich kolorach, ale Ty wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeżo i delikatnie :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fiolet na powiece choć mi w nim niezbyt dobrze. Jestem zaskoczona pigmentacją paletki Chanel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. amikowe czworki maja zuplenie inna pigmentacje jak nasze :)

      Usuń
  12. Bardzo ładne kolorki, bardzo Ci ładnie w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny fiolecik wyszedł :) w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się bardzo,ale w takie upały to stać mnie jedynie na pomalowanie rzes;-)zresztą jakoś tak nie mam ostatnio natchnienia na malowanie oka;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam ta kredke przez Ciebie ;)
    Oczko ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie Ci w tych fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje oczy są hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna paletka, a Twój makijaż jest świeży i piękny

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwyciłaś mnie tym makijażem. Również mam niebieskie oczy, ale dotychczas jakoś fiolety nie chciały z nimi współpracować, a dzięki Tobie widzę, że da się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :)) niebieskie bardzo sie lubie z fioletem, szczegolnie przy ciemnych wlosoach... bo u blondynek to moze byc roznie :)

      Usuń
  20. Przepięknie, zwłaszcza z tą kreską na dolnej powiece ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajna kreska! Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż ale tęczówkę mogłabym Ci ukraść:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, niedługo jadę do Niemiec na tydzień i chciałabym tam zrobić trochę zakupów kosmetycznych. Jakie marki są niedostępne w Polsce, a dostępne w Niemczech i gdzie można je znaleźć? Które polecasz? Słyszałam tylko o tych z dm- Balea, p2. Czy jest np. Laura Mercier, Kevyn Aucoin, Jouer? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde myslisz, ze znam wszystkie sklepy na terenie calych Niemiec O.o ... i skad ja mam wiedziec jakie marki sa w pl niedostepne :] ... tego sie nie da tak ogolnie powiedziec, wszystko zalezy od tego gdzie bedziesz :)

      Usuń
  24. Slicznie, ale najbardziej zazdroszcze Ci tej kredki p2:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaden problem :) moge Ci wszystkie kolory z tej serii wyslac :)

      Usuń
  25. pięknie Ci! uwielbiam Twoje oczy w fioletach! choć w innych w sumie też :D ładne oczy to wszystko ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń