Seiten

wtorek, 16 lipca 2013

ma ktos ochote na wakacyjny zestaw ??

W zeszlym roku bylo, to i w tym nie moze zabraknac. Wakacyjne rozdanie, 
czyli pare drobiazgow ode mnie, ktore mam nadzieje, ze wam sie spodobaja. 


 Cos pachnacego, cos kolorowego, cos rozswietlajacego... czyli cos czego w wakacje nie moze zabraknac. W zwiazku z tym, ze dostepnosc wielu limitowanych produktow u was jest slabiutka... pomijajac p2, ktorego w ogole nie ma... to standardowo sa to wlasnie takie drobiazgi.

  •  Balsam w kredce Catrice 040 Cherry Berry
  • lakier p2 volume gloss 100 heavenly girl
  • eyelinery p2 (letnia LE) 010 nixe blue i 020 coral bay
  • Essence shimmer pearls 01 I-CY U (letnia LE)
  • Balea body lotion Hawaii Pineapple LE

Wszystkie kosmetyki sa oczywiscie nowe i niesmigane :)

Zasady jak zwykle proste, nie trzeba mnie lubic ani obserwowac... co nie zmienia faktu, ze miloby bylo ale nie dlatego, ze trzeba a dlatego, ze sie chce ;) ... pozostaw pod postem komentarz, ze chcesz dostac wakacyjny zestaw, macie czas do 23.07.2013 do godziny 12.00 w poludnie.

:)


241 komentarzy:

  1. I lubie, i obserwuje i mam na Insta i chce zgarnac zestaw letni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że mam ochotę na taki zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć nie muszę, to obserwuję :) i bym zestaw chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obseruję już od dawna, choć nieczęsto komentuję. I z chęcią przygarnę zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę, bardzo chcę!
    I obserwuję od dawna (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez chce zestaw :) I obserwuje tez bo chce... od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę! Nie ukrywam, że wyłącznie ze względu na kulki od Essence :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako, że w tym roku wakacji czy urlopu nie będzie to chociaż zestaw wakacyjny bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje i lubie, a zestawik to dla siostry bym bardzo chciala :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, zestaw jest świetny :)
    Obserwuję bo lubię Cię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z podobnych pobudek co Cammie - chcę :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety, śliczności! Pewnie, że chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja chcę :) obserwuję ale po cichu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, bardzo chcę, a obserwuję od dawna chyba wszędzie gdzie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział w rozdaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę, chcę, chcę!!!
    z reguły jak czytam Twoje posty to włącza mi się światełko: oj, też bym to chciała...

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw :)
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią przygarnę te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie kryję, marzą mi się kulasy z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie niemieckie dobroci każdy maniak kosmetyków jak ja na pewno chce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chce i to bardzo, te kulki od essence śnią mi się już po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję!
    Przejrzałam na szybko twój blog i jest świetny także zagoszczę tu na dłużej : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję wszędzie gdzie to możliwe ;P i chętnie przygarnę zestaw ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawy zestaw. produkty o które trzeba się postarać żeby je zdobyć w PL ja obserwuje cię na twitterze wiec jestem na bierząco z nowymi postami. Pozdrowienia z PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję tu i na instagramie, a z zestawu bardzo się ucieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcę, chcę :) Szczególnie kredkę do ust Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję mimo, że nie trzeba:) I oczywiście chciałabym letni zestawik;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj chcę dostać wakacyjny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cuda! :)
    oczywiście, że chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję już jakiś czas :)
    i bardzo chcę ten zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dłuższego czasu jestem fanką twojego bloga, ale dopiero od dzisiaj oficjalnie cię obserwuję ;) Mam wielką ochotę na te cudeńka :P
    Pozdrawiam Bianca xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale perełki :) Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się:)
    Oj bardzo chętnie przygarnęłabym ten wakacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja nie chce bo mam na codzien. ;)
    chcialam dopowiedziec ze lakier jest rewelacyjny do opalonej skory, a ten lotion pachnie oblednie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie zgłoszę się również i ja;) Bardzo podoba mi się ten wakacyjny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję i oczywiście zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przygarnę i zaopiekuję się takim cudnym zestawem wakacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję, zz chęcią oglądam i wyczekuję każdego dnia na post, również z chęcią przygarnę wspaniały wakacyjny zestaw :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie muszę , ale chcę i lubię(od bardzo dawna) :-) Ale piękne "cukiereczki". Ja też zgłaszam się do rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  40. jejku, a kto by nie chciał ;-) wrzucę info na boczny pasek :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście że chciałabym ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No pewnie, że chciałabym zdobyć te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. jak zobaczyłam te perełki z essence to stwierdziłam, że muszę wziąć udział w rozdaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuje przez bloglovin'a od dluzszego juz czasu :)
    letni zestaw bardzo by mnie ucieszyl, szczgolnie ze w Helsinkach o lecie juz powoli mozna zapomniec

    OdpowiedzUsuń
  45. a pewnie, że wezmę udział, co mi szkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  46. A kto by nie chciał takiego zestawu, jasne, że chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. palec pod budkę bo za minutkę zamykam budkę ,budka jest szklana i zamykana - raz...dwa...trzy ...;-)to słowa wyliczanki z mojego dzieciństwa :-) mówiło się tak na podwórku kiedy się chciało zgłosić do czegoś , wiec zgłaszam się i ja na ochotnika -bardzo bym chciała wygrać te kosmetyki ,a fanką bloga jestem od początku .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo bardzo bardzo chcę!

    OdpowiedzUsuń
  49. O tak! Właśnie tego mi trzeba! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Pewnie, że chcę! Nawet bardzo chcę :)

    A że obserwuję, lubię i instagramuję (zwłaszcza kocie zdjęcia) to od dawna oczywiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się a obserwuję jako Sofina Sofina :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też by chętnie przygarnęła taki zestaw! Jest świetny w każdym calu, a dokładniej w każdym kosmetyku
    :)

    OdpowiedzUsuń
  53. oj, przydałoby się trochę szczęścia, bo zestaw- głównie chyba za sprawą Balei- iście wakacyjny, a wyjazd wakacyjny jeszcze sporo przede mną. Więc albo by poczekal do wyjazdu, albo by wakacje przybliżył :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiście, że chcę :)
    obserwowałam, obserwuję i obserwować będę, bez względu na wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie się uśmiecham o ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Z chęcią bym taki zestaw przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też zgłaszam się do rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się i obserwuję:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Z chęcią przygarnęłabym te cudeńka :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  60. Z ogromną chęcią przygarnę taki wakacyjny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  61. Te kulki tak bardzo do mnie przemawiają.... TAK BARDZO :D Więc tak, chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubie i obserwuje :) Milo Ci? Ciesze sieee <3

    Of course chce ten zestawik!

    OdpowiedzUsuń
  63. co prawda od niedawna, ale obserwuję i z niecierpliwością czekam na kolejne notki, mimo, że jak dotąd nie komentowałam. Oczywiście genialnie by było dostać letni zestaw ^^
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. obserwuję,od...hmm,chyba dwóch lat:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie zaopiekowałabym się takim zestawem, także ja również chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Też chętnie przygarnęłabym go ;-)
    obserwuję jako Maura Is, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  67. to i ja, uwielbiam te wasze niemieckie dobrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Z wielką chęcią przygarnęłabym ten zestaw :D
    A obserwuję od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  69. jasne, że chcę zestaw :D
    obserwuję i uczę się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cześć! Z prawdziwie kobieco-sroczą miłością przygarnę ten zestaw. Będę go pieścić i kochać (i używać!).

    Zaglądam na Twojego bloga od paru dobrych lat, codziennie podczytuję ;) Pozdrawiam z zimnej Polski, niby mamy lato, ale jest zimno i deszczowo...:(

    Twoja wierna czytelniczka Dorota/Kawusia :)

    OdpowiedzUsuń
  71. obserwuję od dawna:) i powalczę o nagrodę;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Chętnie przygarnę w swoje skromne progi ten wakacyjny zestaw! :)
    a obserwuję i czytam od daaawna :****

    OdpowiedzUsuń
  73. Cóż za śliczności! Bardzo bardzo chciałabym je dostać, byłyby świetnym prezentem na moje dzisiejsze urodziny ;) A obserwuje od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Z żalem w sercu patrzę zawsze na te cudowności z p2, balei czy alverde, których u nas się nie uświadczy, więc z radością przygarnę zestawik! Śledzę bloga od paru lat i nic mnie tak nie rozczula jak instagramowe zdjęcia Wilbara i Wikko :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Same smakołyki :) Ja już mam od Ciebie prezencik, który na razie bardziej podziwiam i oczy mi cieszy, ale żelek Balei i pisak korygujący P2 już w akcji, wkrótce będą też na blogasku :)
    Powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo bardzo chce:-)
    Dwupak:-)

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja chętnie bym go dostała! ;))

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo fajne nagrody:-)życzę powodzenia innym,bo ja sama odwiedze DM już w czwartek;-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja bym chciała,może to poprawiło bym mi trochę humor w beznadziejnej sytuacji:(

    OdpowiedzUsuń
  80. Może mi się uda:) Oczka mi się zaświeciły na kokosowo-ananasowy balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja bym przygarnela ten zel z Balei, oczywiscie tez obserwuje od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Oooo, bardzo chcę. I bardzo lubię cię za to, że nie trzeba polubić cię w 30 miejscach, żeby wziąć udział w konkursie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ludzi jak mrowek, ale dotarlam na koniec kolejki. Ciekawe co to bedzie do 23.07 ;) Bardzo ladny zestaw. Bardzo by mnie ucieszyl ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ludzi jak mrowek, ale dotarlam na koniec kolejki. Ciekawe co to bedzie do 23.07 ;) Bardzo ladny zestaw. Bardzo by mnie ucieszyl ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja tez bym chciala taki letni zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Lato mamy w kartę to chociaż taki zestaw by był fajny , zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. To i ja bardzo proszę o dopisanie mnie do listy chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  89. oj nie pogardzilabym takim zestawem tym bardziej ze jeszcze nic z p2 czy Balea nie mialam zatem zglaszam sie

    OdpowiedzUsuń
  90. A kto by nie chciał? :) wiadomo, ze chcę. ;) Obserwuje na Instagramie i Bloglovin. :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo chętnie zaopiekowalabym się tymi cudami ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Taaaaaka długa lista. Nigdy nic nie wygrywam za wyjątkiem (oby to się nie zmieniło) szczęścia w miłości :) ale jak się nie spróbuje to się nie wygra więc próbuje :)

    Całuski i pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  93. Chciałabym, chciałabym, chciałabym, chciała :)
    Jak to śpiewali kiedyś w piosence, więc i ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Chcialabym :D
    Moze mi sie uda bo dzis mam urodziny hehe

    OdpowiedzUsuń
  95. zasilam szereg chcących ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. chciałabym, ale pewnie i tak nie wygram

    OdpowiedzUsuń
  97. pewnie jestem tysieczna osoba, ktora pisze ze chcialaby wygrac, ale coz, taka jest prawda. chcialabym wygrac :) goraco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Z chęcią bym przygarnęła ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. O tak! Chce ! Tym bardziej ,ze mam utrudniony dostep do tych produktow ;/
    Lubie i obserwuje juz od dawien dawna ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem cicha, ale wiernie podczytuję :)Z miłą chęcią przygarnęłabym taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  101. a kto nie chciałby! ;-)
    pozdrawiam ♥♥♥
    / http://annetteaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Skoro wszyscy to ja tez! Obserwuje i czytam od dawna nie muszę chyba nawet wspominać jak bardzo bym chciała taki zestaw?
    PakaPaka

    OdpowiedzUsuń
  103. uwielbiam Cię czytać i oglądać, fajnie ,szkoda ,że rzadko piszesz o pracy bo mnie także to zaciekawiło; jesteśmy po jednej linii zawodowej.PROSZĘ O ZESTAW

    OdpowiedzUsuń
  104. O Sroczi jesteś naszym Mikołajem ( lipcowym, ale zawsze! ) :) chcę!:)))taki cudowny zestaw marzy mi się już od dawna, zwłaszcza odkąd zobaczyłam kulki Essence i kredkę Catrice *.* miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  105. Oczywiście, że chciałabym taki zestawik;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Chętnie zestawik przygarnę i dobrze się nim zaopiekuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  107. Na blogu- od dawna, na Twitku- obserwuję i chętnie zestawem się zaopiekuję :P

    OdpowiedzUsuń
  108. chętnie przugarnę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Oczywiście chcę dostac wakacyjny zestaw ;) Jak można nie obserwować, jak tu tyle ciekawych rzeczy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Obserwuje,podziwiam, czesto zazdroszcze;-). zestawik chetnie przygarne...

    OdpowiedzUsuń
  111. Chętnie wzięłabym ze sobą do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  112. ja i tak Cię lubię i obserwuje:D!
    i ogólnie to wyrażam chęc;)

    OdpowiedzUsuń
  113. Może się szczęście do mnie w końcu uśmiechnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ale super zestawik więc i ja dołączę i mam nadzieję na to szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Takie pyszności każdy by chciał, więc i ja chętnie je przygarnę do domku :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Chcę, Pragnę, Pożądam :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetny zestaw i nie ukrywam - chciałabym.:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ciekawy zestawik. Chetnie przygarne :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zestawik kusi - szczególnie smacznie zapowiadający się basam. z chęcią zaopiekowałabym się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Przygarnę zestawik z miłą chęcią;P

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo chętnie przygarnę i przetestuję zestaw :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Zdecydowanie chciałabym otrzymać taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  124. Zestaw jest super!!! Będzie jeszcze bardziej super jak trafi do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Z chęcią przygarnę :) Uwielbiam kosmetyki Balea i P2 ♥

    OdpowiedzUsuń
  126. Chętnie przyganę szczególnie kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Pewnie, że chcę: bo znam tylko z widzenia P2 oraz Balea a może czas najwyższy to zmienić? :)

    OdpowiedzUsuń
  128. zgłaszam się po te cudeńka :)
    obserwuję od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. chciałabym dostać wakacyjny zestaw. :) obserwuje z tego konta.

    OdpowiedzUsuń
  130. regularnie zaglądam, obserwuję i czytam.
    jak mnie coś zauroczy to biegnę do drogerii żeby sprawdzić na własnej skórze... a czasem muszę obejść się smakiem i pozostaje mi tylko małe zazdroszczenie. ;>

    chętnie przygarnęłabym takie perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  131. I ja chcę. Czytam regularnie, choć po cichutku:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Pewnie, że chce! Obserwuje, blogrolluje i wszystko od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  133. Bardzo chciałabym dostać :)) Oberwuję oczywiście.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  134. Chciałabym dostać wakacyjny zestaw ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Kto by nie chciał? - pytanie, Ja też chcę:) - ochoczo odpowiadam.

    OdpowiedzUsuń
  136. Podglądam tylko 'nielegalnie' i z ukrycia bo sama bloga nie prowadzę ;) Jednak bardzo bym chciała dostać wakacyjny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Nie obserwuję, bo nie korzystam z obserwatorów, ale za to zaglądam regularnie :) chętnie wezmę udział w rozdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  138. A może się uda ;) Chętnie wezmę udział w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  139. Z chęcią bym przetestowała te produkty i wezmę udział w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  140. Obserwuję od dłuuuuugiego czasu ;)
    P2 I Balea kuszą ;)
    Zawsze chciałam wypróbować te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Wyrażam chęć wzięcia udziału w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. Czytam Cię od jakiegoś czasu, także obserwuję i śledzę za pomocą bloglovin:) Niniejszym biorę udział w rozdaniu, może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  143. Obserwuję już od dawna, a na taki zestawik chyba każda z Nas jest łasa :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Pragnę, chcę, proszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  145. Super rzeczy pewnie, że chciałabym je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Z ogromną przyjemnością dodałabym te kosmetyki do mojego zbioru, może okażą się ulubieńcami! Kto wie... . Na kuleczki z essence juz dawno się czaiłam, a w takim zestawieniu - super! Oczywiscie, że chciałabym je dostac ;) Pozdrowienia dla NASZEJ SROCZKI! :D

    OdpowiedzUsuń
  147. chcę:). heavenly girl to powinna byc moja ksywka;):D

    OdpowiedzUsuń
  148. Ja bym z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  149. bardzo chętnie go przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Chcę dostać wakacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Wakacyjny zestaw na wakacje ;) jak najbardziej na tak. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  152. Bardzo chętnie przygarnę wakacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  153. i ja, i ja! rzekła nieśmiało :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Bardzo chciałabym dostać wakacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  155. bardzo chciałabym otrzymać ten zestaw!
    niesamowicie go pragnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  156. pragnę posiąść wakacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Sprobuje szczescia :) Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Chętnie przyjmę taki zestawik do siebie pod opiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Bardzo bym się ucieszyła z takich nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Zaglądam od dłuższego czasu, obserwuję na Twitterze od niedawna.
    Zestaw jest naprawdę wakacyjny i ja również chciałabym takowy otrzymać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Obserwuję bo lubię :) i wyrażam chęć udziału :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  162. Zapach Balei musi być obłędny:-) bardzo chciałabym wygrać wakacyjny zestaw od Ciebie:-)!

    OdpowiedzUsuń
  163. Strasznie kuszący zestaw! Oczywiście wyrażam chęć wygrania go ;)

    OdpowiedzUsuń
  164. i ja, i ja - śliczny ten zestaw, miło byłoby go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Och.. bardzo bym chciała! :) Genialny zestaw - w sam raz aby ukoić ból z racji braku wakacji w tym roku...
    Ps nie obserwuję, bo nie używam obserwatorów... Ale codziennie zaczynam dzień od sprawdzenia, czy są nowe posty ;D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  166. tak chce, chcę, najbardziej balsam z Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  167. Super zestaw! :) Chętnie bym przygarnęła ;))

    OdpowiedzUsuń
  168. wygrać u Sroki - zaszczyt! Oczywiście, że chcę!

    OdpowiedzUsuń
  169. Lubię Cię obserwuję Cię jak wiesz nie tylko na blogu :))) tak tak to ja od dyskusji pod skuterem Pandorowym. I wcale nie muszę wygrać :)))

    OdpowiedzUsuń
  170. Oczywiście, że próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Kto by nie chciał? Jasne, że próbuję! :)

    OdpowiedzUsuń