Seiten

poniedziałek, 15 lipca 2013

Olaz Regenerist... szczoteczka do mycia twarzy :)

Jak wiecie odkad sie pojawily w douglasach slynne szczoteczki Clarisonic to dumam nad tym czy jak kupie to bede regularnie uzywac. Bo niestety z takimi gadzetami bywa, ze dosc szybko laduja w szufladzie a przy tej cenie jaka sobie za C zycza, to prawe mowiac szkoda. I tak Magda skusila sie na rownie polecana szczoteczke Olay/Olaz... post u niej widzialam ale stwierdzilam, ze nie mam sie co zaglebiac w temat, bo i tak jej u mnie nie ma. 

I jakze wielkie bylo dzis moje zdziwienie. Wpadlam do DM w celu zakupienia catricowych kredek dla Urbi i standardowo przelecialam sie miedzy polkami. I niespodziwanie pod nogi rzucila mi sie olazowa szczoteczka... no coz... nabylam droga kupna. Regularna cena to 29,95€ ... ja ja kupilam taniej, bo akurat byla jakas lokalna promocja :P ... wiec wzielam dwie zapasowe nakladki za 9,95€


 Ja zdaje sobie sprawe z tego, ze to nie to samo. Clarisonic "wibruje"... ta sie kreci ale w koncu nie w tym rzecz. Zanim kupie tamta za 130,00€ to chce pouzywac ta i zobaczyc, czy takie sposob oczyszczania bedzie mi odpowiadal i czy bede ja regularnie uzywac. 

Ogolnie poszperalam w necie i szczoteczka ta ma dobre opinie, osoby ktore sa uzywaja sa zadowolone. Ja nie mam jakis wyjatkowych problemow ze skora, chce ja po prostu lepiej oczyszczac a taki masaz tez jej dobrze zrobi.



Wiecej napisze jak pouzywam, wtedy sie okaze czy jest warta zeby sie nia blizej zainteresowac, szczegolnie dla osob, ktore nie maja finansow na wyrzucenie 700 zl na szczoteczke... bo o ile cena u mnie jest wysoka jak na gadzet ale powiedzmy do przezycia, tak polska cena po prostu powala na ryjek, wiec moze ta szczoteczka bedzie dobra alternatywa. 

Dla zainteresowanych... wiecej na jej temat napisala na blogu Glitter (klik)

57 komentarzy:

  1. W UK firma no.7 także wypuściła na rynek takie cacko i sama zastanawiam się czy nie kupić..,Clarsonic...no tak..,szarpie portfelem nieziemsko..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczac mozna od czegos lzejszego zanim sie w C zainwestuje :)

      Usuń
  2. W Stanach takich szczoteczek teraz w ogóle od groma - Neutrogena wypuściła jakieś cacko, widziałam też SpaSonic i kilka innych. Ceny od $14 w górę. Dlatego myślę, że przez zakupem "ciężkiego" kalibru warto sięgnąć po tańszy odpowiednik. A potem zażyczyć sobie C. w ramach prezentu urodzinowego/podchoinkowego/na dzień kobiet etc. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to na razie cos nowego hehe... ale podejrzewam, ze po Clarisonicu beda teraz wyrastac jak grzyby ;D

      Usuń
    2. Tutaj do niedawna był tylko Clarisonic. Od jakichś trzech, czterech miesięcy pojawiają się tańsze - także faktycznie wszystko możliwe :D

      Usuń
    3. u mnie do niedawna nie bylo nic ;) ... teraz jest szal cial na C. ... pierwszy rzut w duogim zniknal z predkoscia swiatla ;)

      Usuń
    4. U mnie w douglasie pelno ich bylo. Przyszlam rozenrze sie za kremem pani probowala mi wcisnac szczoteczke :D a u mnie golym okiem widac, ze taka szczoteczka nie dla mnie

      Usuń
    5. Viper,
      online zniknely ale juz znowu sa :) ... w sklepach nawet nie zwrocilam uwagi ani mi sie w oczy nie rzucily :)

      Usuń
  3. Dużo bym dała za taką szczotę, ale nie wiem czy jakąkolwiek można dostać w PL. Wiem o Shiseido i przy najbliższej okazji na bank się jej przyjrzę z bliska i może przywiozę do domu ;) Bo mam ręczną szczoteczkę i ubóstwiam. Elektroniczną będę wielbić, tulić i całować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa recenzje na wizazu... wiec moze mozna ja dostac ale glowy sobie nie dam uciac ;)

      Usuń
  4. ciekawi mnie bardzo ;)
    muszę poczytać w sieci jakie opinie zbiera póki co...
    a Ty testuj i zdaj relację ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak będę w Berlinie chętnie przyjrzę się tej szczoteczce, zainteresowała mnie .. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bedzie mozna je wszedzie kupic gdzie jest olaz :)

      Usuń
  6. Ja mam szczoteczkę "manualną" z shiseido;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taka zwykla tez mam ale jakos mi nie podeszla i wyladowala w szufladzie ;)

      Usuń
  7. Widziałam dzisiaj polską cenę w "Urodzie"....... prawie stan przedzawałowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clarisonicowa cene ?? Zabojcza jest :]

      Usuń
    2. Ta podstawowa 945zł!!!!! Cena Mii też powala!

      Usuń
    3. Krzykla,
      z tego co pisaly dziewczyny to Mia ca. 700 zl a ta wersja PRO ca. 900 zl :]

      Usuń
  8. Z moim słomianym zapałem nie warto inwestować w takie zabawki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie dlatego chce zobaczyc jak bedzie z ta zanim sie szarpne na C ;)

      Usuń
  9. Hehehe, wlasnie dzis widzialam reklame tej szczotki w TV i odrazu o tobie pomyslalam :)
    A teraz czytam notke o niej na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. używaj i pisz jak się sprawuję, bom ciekawa bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis beda pierwsze testy, tylko musze jej wczesniej zdjecia porobic hehe...

      Usuń
  11. W takim razie czekam na recenzję ;) Przyjemnego używania :>

    OdpowiedzUsuń
  12. No fajnie wygląda, nie powiem, czekam z zainteresowaniem na Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. calkiem przyjemna... w sklepie byla wystawiona wiec sie chwile pobawilam ;) ... i stwierdzilam, ze moze cos z tego bedzie :P

      Usuń
  13. wcześniej mnie temat tych szczoteczek zupełnie nie interesował ale w związku z dużą ilością informacji w gazetkach chętnie poczekam na Twoją opinię i będę rozważać jej zakup:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze sie sprawdzi i nie bede musiala znowu zastanawiac sie nad Clarisonic ;)

      Usuń
  14. U mnie pewnie by wylądowała w czelusciach szafki;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie obawy mam, dlatego zaczne od tej ;)

      Usuń
  15. Mam Clarisonica i uwielbiam!!! Gdybym nie miała, to pewnie bym się skusiła na tą, ale tak to nie potrzebuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzialam ja w jakiejs gaezecie posrod innych propozycji szczoteczkowych i tez sie ucieszylam, ze jest alternatywa dla Clarisonica.
    W Dm powiadasz?
    A mozna wiedziec gdzie ta szczoteczke znalezc? Na jakiej polce szukac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam gdzie kremy :D ... stala miedzy innymi produktami Olaz :)

      Usuń
    2. Dziekuje :* Pytam, bo bylam juz tyle razy w Dm i jakos nic nie zauwazylam :P

      Usuń
    3. Bo to nowosc ;)) u mnie w dm byla jedna przyczepiona, mozna bylo pomacac ;) ale ogolnie to te wszystkie czerwone opakowania tej serii przyciagnely moja uwage :P

      Usuń
  17. Miałam coś podobnego z Neutrogeny i była to bardzo nieudolna imitacja ;) Tragedia :P Czekam na szerszą relację, bo sama dumam nad Clarisoniciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta ma dobre opinie dlatego tez stwierdzilam, ze mozna wyprobowac :))

      Usuń
  18. ja się przymierzam do szczoteczki - Shiseido

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. tego to nie wiem :)

      Usuń
    2. Niestety nie:/. Mam nadzieję, że w czeskich DM też można ją dostać, bo to moje jedyne dojście, a mam wrażenie, że moja twarz bardzo podziękowałaby mi za taki zakup;).

      Usuń
  20. Mam nadzieję, że bedziesz zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uzywam zwyklej szczoteczki z rossmanna do czysczenia twarzy. kosztowala grosze , a skora jest po uzyciu glaciutka i mieciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam wiele pozytywnych recenzji szczoteczki clarisonic, ale jakoś wcześniej nie zwróciłam uwagi na jej cenę. dopiero złotówki do mnie przemówiły i to niestety wydatek zupełnie przewyższający moje finansowe możliwości :) dlatego tym chętniej przeczytam twój post - może to cudo uda mi się gdzieś kupić :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa opinii na temat tej szczoteczki, jeśli będzie pozytywna to kupuję;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie.Boję się takich produktów,bo moją wrażliwa cera jest bardzo wymagająca.

    OdpowiedzUsuń
  25. dzisiaj ją kupiłam i z pierwszego efektu jestem bardzo zadowolona.za niecałe 30 € kupiłam i mam nadzieję że z czasem sprawdzi się jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń