Seiten

czwartek, 4 lipca 2013

cos na oko ;)

 Wiadomo jako sroka mam slabosc do roznych blyskotek. Choc z drugiej strony lubie prostote ale w koncu pstrokacizna nie kazdemu pasuje. 

I tak miedzy innymi mam slabosc do okularow, aczkolwiek staram sie ograniczac do jednej pary rocznie i jak mi jakies wpadna w oko, to przytule. W tym roku rozgladalam sie za brazowymi. Az w koncu sie na takie natknelam, co mi sie spodobaly. Jest to model M2685S Bel Air ze starszej kolekcji ale to akurat jest nieistotne. Po prostu sa takie jak powinny :)


 To chyba juz dalo sie zauwazyc, ze lubie duze szkla... 
takie, ze mozna sie za nimi schowac ;)


 Lato wrocilo, wiec trzeba chronic oczy a moje sa dosc wrazliwe i jak jest za jasno, to jestem slepa jak krecik i marszcze sie jak papier toaletowy za czasow komuny, wiec patrzalki przeciwsloneczne to dla mnie konieczna podstawa.


Pare razy juz je mialam na nosie i jestem zadowolona z zakupu, dobrze sie nosi :)

36 komentarzy:

  1. Podobają mi się baaardzo !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne :) ciekawa jestem jak na modelce się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poka na nosie :]
    zawiasik super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są :) Na mnie mało które okulary dobrze leżą, wszystkie są za szerokie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam szeroka twarz, wiec na szczescie wiekszosc mi pasuje... z tego co kojarze RayBan ma rozne wielkosci :)

      Usuń
  5. tez mam manie kupowania okularów... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram sie moja kontrolowac, choc chodza po mnie jakies okulary Chanel bo takich nie mam w moim zbiorku :P

      Usuń
  6. cudniaste! poka na okach :D
    ja będę polować na jakieś okulary na lotnisku w niedzielę, ale z moją wielką głową pewnie i tak mi nic pasować nie będzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam zaraz... tak jakbym ja miala mala glowke :P

      Usuń
    2. po półgodzinych przymiarkach większości modeli dostępnych w salonie kupiłam Pradę :D hyhyhy

      Usuń
    3. No ja ciagle czekam az je pokazesz :P

      Usuń
  7. Oj Sroczko, są obłędne! Szkoda że u nas Kors jest fatalnie drogi, uwielbiam jego " dzieła ", od toreb zaczynając na akcesoriach kończąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie czesto mozna dostac okulary MK na outletowych wyprzedazach online, ja moje kupilam na amazonvip gdzie sa dosc czesto za 49,95€ :) ... ja lubie jego akcesoria, torebki mnie nie pociagaja tak za bardzo :D

      Usuń
  8. tez mam okularki Michaela Korsa - są nie do zdarcia. ale na motocykl zakładam aviatorki z HM'u za 19,99 zł bo szkoda Majkela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam osobne do pracy ;) ... bo moich innych mi szkoda :D

      Usuń
  9. tak tak, dobre okulary to podstawa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie nie wyobrazam bez... ja nawet zima potrzebuje, bo jak jest snieg i slocne... nawet jezeli ostatnio rzadko sie to zdazalo, to potrzebuje dobre okulary :P

      Usuń
  10. fantastyczne okulary, moje (innej marki) nieszczęśliwie połamały mi się w torebce, niewłaściwie je zabezpieczyłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego staram sie zawsze chowac do futeralow, bo wiem jak szybko mozna sobie zdemolowac okulary :]

      Usuń
  11. kochana uwierz mi.. to nie są duże szkła :)))) ja mam dwa razy wieksze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Toś ustrzeliła perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne MK♥, ja moje też wzięlam ze sobą:) A jakie Ty outlety masz super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam raptem dwa i to tez wybiorcze oferty maja ale czasami mozna cos ustrzelic :D ... ja bym za to chciala takie przeceny jak w uk ;D

      Usuń