Seiten

czwartek, 11 lipca 2013

Uriage 1ere Eau... czyli mokre chusteczki


Ostatnio jak zakupilam kolejne opakowanie wody termalnej, to wzielam tez na przetestowanie mokre chusteczki. Oczywiscie z mysla o oczyszczaniu twarzy, nie tylko z makijazu ale ogolnie w podrozy albo i nawet w ciagu dnia. 

Sa to typowe chusteczki glownie przeznaczone dla dzieci, oparte na dosc dobrze znanej wodzie termalnej Uriage. Sklad macie ponizej. Ja nie lubie typowych chusteczek do demakijazu, bo przewaznie nie robia tego co powinny a do tego maja zawsze bardzo intensywne zapachy i bardziej mnie podrazniaja jak lagodza. Do tej pory...i w sumie dalej uzywam i najbardziej lubie te z firmy Penaten (kiedys je pokazywalam), przeznaczone do dzieciecych buzi i raczek. Sa praktycznie bezzapachowe i dosc skuteczne ale poniewaz ja lubie probowac cos nowego, to nie moglam sobie odmowic :)


W typowym opakowaniu (szkoda, ze nie ma plastikowego zamkniecia jak Penaten) mamy 25 chusteczek, koszt to ca. 5,00 €. Jedynie co moglabym im zarzucic to troszke za intensywny zapach jak dla mnie. Za to oczyszczanie to po prostu bajka. Przykladam chusteczke na chwilke i jak widac na ponizszym zdjeciu, bez problemu i jakichkolwiek podraznien, moge nia zmyc dosc dobkladnie mocny makijaz oka. Prawde mowiac sama sie zdziwilam, bo zmywa faktycznie rewelacyjnie lacznie z tuszem do rzes. Jak dla mnie bajka i wiem, ze te chusteki na 100% pojada ze mna na urlop :)


Siegam po nie dosc czesto, nawet nie po to zeby zmywac mocno pomalowane slepia ale po pracy zeby sie odswiezyc... potem potraktuje skore woda w sprayu i czuje jak sie odpreza :)


40 komentarzy:

  1. Zmyły oko niemal idealnie, ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo by mi sie przydały,ciekawe czy w Pl są..?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zmywają, ale ja jakoś nie przepadam za chusteczkami do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sa chusteczki dla dzieci :P ... do demakijazu to ja je uzywam

      Usuń
  4. woooow, ale w Pl nie widzialam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki tej firmy, ale chusteczek do demakijażu dotąd nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to w sumie nie sa typowe do demakijazu, tak jak napisalam w poscie to chusteczki dla dzieci :)

      Usuń
  6. No rewelacja, jestem zaskoczona jak zmyła makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie zdziwilam, tym bardziej, ze sa tak lagodne dla oka :) Penaten bardzo lubie ale glownie do twarzy, bo z okiem az tak sobie nie radza...

      Usuń
  7. u mnie na stanie z wiadomych przyczyn zawsze kilka opakowań chustek Pampersowych albo J&J. Ale nigdy nie próbowałam nimi zmywać makijażu... Tych nie znam, może kiedyś przy jakiejś okazji na pewno nabędę bo wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) nadaja sie do wszystkich czesci ciala jak widac ;)

      Usuń
  8. ladnie sobie radzą z makijażem,ale ja nie potrafie się przekonać do tego rodzaju chusteczek,wiekszosc przewaznie mnei podraznia,choc do odswiezenia rak w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie mnie tez :) ale ta woda sama z siebie ma lagodzic i zapobiegac w przypadku podraznien, dlatego zdecydowalam sie na test naoczny ;D

      Usuń
  9. jak patrzę na ich demakijażowy potencjał, to aż mi szkoda marnować je na dupsko mojego syna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ho ho nowinka- świeżynka :-) Jeszcze nie widziałam u mnie w Superpharmie!

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawialam sie nad ich zakupem, ale skonczylo sie na tym, ze wreszcie wyprobuje wode Uriage - teraz juz wiem, ze nastepnym razem trzeba reagowac pozytywnie na 'znaki' do zakupu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez zaczelam od wody :) ... ktora zreszta bardzo lubie, dlatego tez skusilam sie na chusteczki :D

      Usuń
  12. Wygląda ciekawie, nie przepadam za tego typu produktami, ale może warto się im przyjrzeć jak będzie taka mozliwość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie nie przepada, to w sumie nie trzeba ;) ale dobirze wiedziec, ze cos takiego jest... bo na wyjazdy sa swietne :)

      Usuń
  13. Ciekawe te chusteczki!
    Może jak je gdzieś zobaczę, to kupię, a narazie woda Uriage stoi na mojej liście obowiązkowych zakupów w PL ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuje u mnie online :) bo stacjonarnie tu tez nigdzie nie ma :|

      Usuń
  14. Interesująco, interesująco :) dopisane do listy. Ostatnio w SuperPharm dostałam próbne opakowanie wody Uriage i jestem zachwycona. Super uczucie odświeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. W Polsce ich nie widziałam, a wodę ich ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w ogole tylko przez internet moge ta firme kupic :]

      Usuń
  16. Ja zawsze z pewną rezerwą podchodzę do takich chusteczek, ale te faktycznie wyglądają na zacne (i działające!). Może też się skuszę, chociaż oczyszczanie wacikiem z Biodermą całkiem mi odpowiada:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie tez wole tradycyjne zmywanie ale czasami mi sie takie chusteczki przydaja... no i na wyjazdach chetnie z takich korzystam :)

      Usuń
  17. świetnie zmywają. nie miałam jeszcze tych chusteczek ale efekt robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię chusteczki którymi łatwo można zmyć makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt zmywania bardzo mi się podoba.A czy są one dostępne w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne takie niezawodne chusteczki, ja takie mialam z Douglasa xl xs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dougi ma chyba cala serie produktow xl xs... prawde mowiac nigdy na nie nie zwracalam uwagi :)

      Usuń
  21. ale czad! pięknie zadziałały! ja chusteczek takich jakoś nie używam.. mam tylko te z MACa, ale częściej stosuję je do zmywania swatchy z łapek niż oczu czy twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do swachty uzywam te z penatenu :) ale na wyjazdy lubie miec takie ze soba, ulatwiaja sprawe ;)

      Usuń