Seiten

wtorek, 23 lipca 2013

Phyto... kuracja przeciw wypadaniu wlosow dla kobiet :)

 Odwieczna walka wikszosci z nas zwana, choc u mnie to nie tyle problem z wypadaniem wlosow a ogolnym zmniejszaniem sie ilosci wlosow z wielkiem... i to nie tylko na glowie. I o ile w przypadku innych czesci ciala to zmniejszenie oklaczenia jest mile widziane, tak na glowie... i to dotyczy sie tez brwi i rzes niestety niekoniecznie.


Skonczylam moje pierwsze opakowanie i pewnie jeszcze do tego wroce, bo moja skora glowy bardzo sie z ta kuracja polubila. Nie mam problemow z wypadaniem, pomijajac oczywiscie to co wypada czy nam sie podoba czy nie, bo nie ma osoby, ktorej dziennie nie wypada ca. 100 wlosow :]

 PHYTOCYANE to kuracja ktora ma zapobiegac wypadaniu wlosow, przeznaczona dla kobiet zestresowanych, zmeczonych, na diecie i po ciazy. 

Regeneracja i ochrona cebulki
  • Miłorząb i kora kaliny - stymulacja procesów wymiany komórkowej oraz mikrocyrkulacji
  • Policyjanidy z winogron – ochrona przed wolnymi rodnikami
 Przyspieszenie wzrostu

Aminokwasy siarkowe, aktywatory peptydowe i polisacharydy zawierające siarkę - pobudzenie keranocytów do produkcji włókien włosa

Pielegnacja
  • Witaminy B5 i B6 – nawilżenie i zwiększenie objętości włosów
  • Proteiny jedwabiu – przywrócenie blasku

 Producent zaleca stosowanie przez 3 miesiace. W pierwszym miesiacu trzy razy w tygodniu na umyte wlosy a wlaqsciwie skore glowy, bo trzeba to wmasowac w skore. Pozostale dwa miesiace raz w tygodniu. Kuracje mozna stosowac czesciej w miare zapotrzbowania.



W opakowaniu mamy 12 ampulek po 7,5 ml ... i spokonie wystarcza to na cala glowe, nie trzeba jakos specjalnie uwazac przy nakladaniu.


Dla zainteresowanych sklad :)


Wiadomo producent zaleca uzywanie do tego innych produktow z serii ale nie jest to konieczne, choc ja nastepnym razem jak bede robic ta kuracje to pewnie dokupie sobie Phytopolleine eliksir odzywczy na bazie czystych olejkow eterycznych. Stymuluje on mikrocyrkulacje, przez co wzmacnia dzialanie kuracji.


45 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jakis pewnie ma ale na tyle slaby, ze teraz nie potrafie go nawet zdefinowac a ostatnia ampulke zuzylam w zeszlym tygodniu... tak chyba troche ziolowo pachnie ale nic mocnego i nie czuc tego pozniej :)

      Usuń
    2. To dobrze, bo ja mam uraz to intensywnych zapachów w kosmetykach w ampułkach.

      Usuń
    3. Ja tez nie cierpie intensywnych zapachow :)

      Usuń
  2. spadłaś mi z nieba z tym postem i tym produktem, ja stosuję belissę, ale z moją systematycznością bywa różnie niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wlasnie przewaznie systematycznosc kuleje :]

      Usuń
  3. zaciekawilas mnie tymi ampulkami, bo ostatnio bardzo wypadaja mi wlosy i chetnie sobie taka kuracje zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phyto ma takie bardziej naturalne produkty, wiec wydaje mi sie, ze mozna sprobowac ;) ... choc i tak czesto mam wrazenie, ze to jest walka z wiatrakami ;)

      Usuń
  4. Brzmi calkiem niezle, ciekawe czy na mnie by zadzialaly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzmacniac to na pewno wzmacnia, wiec juz tym robi dobrze :)

      Usuń
  5. Używałam ampułek Radical , ale nie mam jakiś spektakularnych efektów. Może Phyto okażą się dla mnie dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam Radical wiec niestety nie moge jakos porownac :)

      Usuń
  6. przydałoby mi się, teraz przy hormonalnych plastrach zaczęły mi lecieć włosy, a wcześniej może 3-4 dziennie włosy:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie to mozna dostac?
    Stacjonarnie czy tylko online?
    Po ciąży jest masakra:/przydałoby się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuje online bo mi latwiej ale u mnie Phyto jest tez w wielu aptekach :)

      Usuń
  8. brzmi ciekawie :) nie mam problemu z włosami, ale mam je długie przez co są osłabione i taka kuracja mogłaby im pomóc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. calkiem mozliwe :) ... mozesz tez wzmacniach od srodka :)

      Usuń
  9. Z tej serii mam szampon i bardzo go sobie chwalę :) Pewnie kupię ten zestaw jak wykończę pakiet szamponu BioKapu, który nieźle działa. I okazuje się, że szmapon może więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktory masz ?? Bo sa dwa :)

      Usuń
    2. Densifying treatment shampoo Thinning hair women, nie wiedziałam że są dwa dopiero teraz zerknęłam na stronę w UK i PL gdzie widzę różnice :crazy:

      Usuń
    3. Hmm, nie wiem czy one są źle opisywane, czy oferta jest inna bo w zasadzie ta seria na stronie producenta ma jeden szampon. Wiesz więcej w tym temacie?

      Usuń
    4. nie mam pojecia... u mnie jest PhytoCyane i PhytoLium w kategorii szamponow do slabych, wypadajacych wlosow... z czego ten pierwszy jest jako uzupelnienie tej kuracji :]

      Usuń
    5. Sądziłam, że mają jednolitą ofertę. Co za bałagan :P

      Usuń
    6. to juz jakis czas temu zauwazylam, ze w roznych krajach maja rozne produkty... to znaczy sa lekkie roznice i czasami sie trudno polapac ;)

      Usuń
  10. Nie miałam ale chyba będę potzrebować za jakis czas,mój czas tez nadszedł:P A mąz się ucieszy z takiego nabytku. Generalnie wszystkie kuracje do włosów powinny trwać 3 mc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wzmacniam jak szalona ale skubane nie chca wyrastac bez wzgledu na to co robie... wiec przynajmniej chce zeby nie ubywalo dalej :/

      Usuń
  11. Ja łykałam witaminy (Vitapil) ok 4 m-ce i stosowała wcierki i szampon wzmacniający z Joanny.......dało radę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwazniejsze to znalezc cos co nam pomoze :))

      Usuń
  12. niestety jestem dosyć sceptycznie nastawiona do takich specyfików,mam jeszcze pytanko jako do ekspertki.Kupiłam szampon balea glossy blond ohne silikone,a na drugim miejscu w składzie sodium laureth sulfate,nie wiem jak to rozumiec?

    OdpowiedzUsuń
  13. O,nie wiedzialam ,dzięki dobrze się pienił,to fakt.Powiem Ci,że ponad rok myłam tylko szamponami bez silikonów i ja róznicy nie widzę.Zastanawiam się nie ma w tym trochę autosugestii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ja myje z silikonami bo moje wlosy je lubia...

      Usuń
  14. Zapamiętam, kupię podczas włosowych kryzysów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie na głowie nie ubywa. Po urodzeniu drugiego dziecka dostały nawet jakby dodatkowego kopa ;) Natomiast brwi i rzęsy to już inna sprawa :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. po kuracji Klorane na pewno skuszę się na tą serię, bardzo lubię Phyto, zwłaszcza odżywkę do włosów farbowanych i nawilżającą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klorane tez ma fajne produkty, niestety u mnie praktycznie nie do kupienia :)

      Usuń
  18. Napisałaś o brwiach i rzęsach i mi się od razu przypomniało, że miałam pomadkę z Alterry kupić do nakładania na rzęsy! No nie... ja zapominalska ;) Ale ogólnie póki co taka kuracja mi nie jest potrzebna, chociaż w okresie jesiennym się sypię zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poki odrastaja to pol biedy, co jakis czas moze ich wiecej wypasc ;)

      Usuń
  19. oj znam i ja ten bol ...coraz więcej cuduje ,a kitka coraz cieńsza :/
    Ja wcieram od jakiegoś czasu Jantar .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kurde jakas zmora... nikt wczesniej nie mowic o takich atrakcjach, w ogole mi sie to nie podoba pffff...

      Usuń
  20. Brzmi ciekawie,jeśli moje włosy będą na etapie wypadania w dużej ilości to chętnie skuszę się na tą kurację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mozna tez profilaktycznie... bo stresu to mamy na codzien sporo ;)

      Usuń