Seiten

poniedziałek, 8 lipca 2013

pandorkowo... kici kici ;)


Koteczki kupione jakis czas temu, korzystajac z jakiejs obnizki nie moglam sobie darowac. Wygladaja dokladnie jak futrzaki i oczywiscie nie moglo ich zabraknac na mojej bransoletce. O ile dobrze kojarze, to ten charms pojawil sie w wiosennej tegorocznej kolekcji.


To wlasnie za takie szczegoly kocham Pandore. Bo to nie tylko caloksztalt charmsa, to wlasnie na przyklad takie kocie pampuchy powoduja, ze ta bizuteria ciagle potrafi mnie zauroczyc. Bo diablel tkwi w szczegolach ;)


Fajnie prezentuja sie zarowno solo na skorce, jak i na srebrnej bransoletce.


:)


40 komentarzy:

  1. Przeurocze kocięta. Zgadzam się z Tobą, że takie drobne szczegóły nadają biżuterii uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w koncu czyms musza przyciagnac nasza uwage ;)

      Usuń
  2. te łapki są urocze :) jejjjj, że ja muszę być na srebro uczulona ... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocie PAMPUCHY....:))) i like it:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sroczko, ja właśnie te same kotki kupiłam sobie do mojej pierwszej bransoletki z Pandory :-)
    A później dokupilam jeszcze kotka siedzącego ns poduszcze - widziałaś go może? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam :) ale te mi sie spodobaly wlasnie dlatego, ze sa dwa i pasuja do mich lobuzow :D

      Usuń
  5. wykonane sa naprawde slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no koniecznie !!! Chłopaki by miały zaciesz jak pani ,gdyby tylko znały się na biżu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. TE ŁAPKIIIIIIIII! No zalew uroczych doznań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamietam, ze juz mnie aniolek zauroczyl, bo mial fajne stopki :D

      Usuń
  8. jakos pandora mnie nie przekonuje, ale te kotki
    ahhh te kotki, sa przecudowne i tak slodko wygladaja same ic im wiecej nie potrzeba, powiem ci wpadlam po uszy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodziaki :) Noo cudne po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. To fakt,że Pandora ma detale dopracowane na maksa:) Slicznie sie prezentuje na skórce. Ja swoja trochę zabiedbałam ale uzpułenie za jakiś czas:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moje dopieszczam... ostatnio sreberka pucowalam ;D

      Usuń
  11. ładne lubię taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam te szczegóły :D co z tego, że inne koraliki tańsze jak właśnie brakuje im wielu detali, które można znaleźć w Pandorze lub Trollbeads. Łapki są przesłodkie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie bardzo patrze na detale :)) choc akurat Troolbeads o nie moja bajka :)

      Usuń
  13. o nie!teraz to juz musze miec pandore! :D :P

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne Kociaki! dla Ciebie musiał to być must have! :) papmpuchy przesłodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te łapki są przesłodkie :) super kociaki!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń