Seiten

sobota, 13 lipca 2013

korzystajac z okazji... czyli tousowy nabytek :)


 Jakis czas temu pisalam wam, ze na niemieckiej stronie TOUS jest wyprzedaz, na ktora trafilam zreszta przez przypadek. I wcaleeee... nie mialam zamiaru nic kupowac ale od jakiegos czasu rozgladalam sie za porzadna, materialowa i pojemna torba do pracy. 

I tak wlasnie wpadla mi w oko torba z serii Kaos. Szaraczek, ktory dla mnie jest w sumie idealny a do tego cena byla bardzo zachecajaca, wiec sie nie zastanawialam dlugo... sie kliknela. Dobrze zrobilam, bo pare godzin pozniej torba byla juz niedostepna.


Jak juz wspomnialam wykonana jest z takiego materialu jak plecaki, wiec bedzie mozna ja wyprac. Bardzo porzadnie zrobiona ale tez niczego innego sie nie spodziewalam. Raczki ma wzmocnione i cos co mi sie podoba, czyli spora ilosc kieszonek. Wymiary o ile dobrze pamietam to 36x34x15


W koncu portfel dostal swoja kieszonke i teraz juz nie mam obaw, ze cos mu sie stanie. Ta skorka jest dosc delikatna i w przypadku pracowej torby zawsze mialam stres, ze w koncu zrobie mu krzywde... w zwiazku z tym co ja w torbie czasami targam (miedzy innymi klucze).


 Boki mozna sobie rozpiac, co ulatwia pakowanie przedmiotow A4.


 Torba jest pojemna i wypchana maksymalnie ciagle ladnie wyglada... czasami oprocz tej zawartosci ze zdjecia, w torbie laduje jeszcze jedna flaszka z piciem i butelka z jogurtem. W srodku mamy oczywiscie zapinana "kieszonke na telefon" i pare malych przegrodek... swietnie mi tam pasuje plyn do dezynfekcji rak, chusteczki i oczywiscie blyszczyk :D


Bardzo jestem zadowolona z zakupu, swietnie sie ja nosi... wszystko sie mi sie w niej miesci a do tego nie mam musze sie przejmowac, ze cos sie jej stanie (pobrudzi, uszkodzi) w aucie. 


46 komentarzy:

  1. no wreszcie, czekałam na nią :D świetna jest! idealna do biegania na zakupy :) i ten Miś przy suwaku *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie :))) i na wyjazdy, bo moge ja zwinac i upchac w walizce :D ... bezowa mi sie podobala ale jej i czarnej nie dali z rabatem pffff... ale szara tez sliczna :P

      Usuń
    2. no pewnie :) szara też uniwersalna i do wszystkiego pasuje, a nie jest tak smutna jak czarna :)

      Usuń
    3. tym bardziej, ze to glownie pracowa torba a wtedy chce czy nie to wystepuje w bialym ;) ... ale na urlop tez sie przyda :D

      Usuń
  2. Najs :) Uwielbiam takie torby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę porządku. Moja torebka to czarna dziura i znalezienie w niej czegoś graniczy z cudem.

      Jutro wybieram sie na objazd po okolicznych TiDżejach i Marszalsach celem upolowania torebki Steve'a Maddena BSocial. Kupiłam niedawno czarną, wróciłam po pudrowy róż i już jej nie było. A po nocach mi się śni...

      Usuń
    2. Zazdroszcze tych roznych outletow... u mnie w tk maxx taka nedza, za co tam zajrze to mnie trzepie :/

      Usuń
    3. Ostatnio w Marshalls kupiłam mamie piękną torebkę MKorsa (nie pamiętam jaki model) za $75 - była ostatnia, cena na metce $125 a przy nabijaniu na kasę wyszło o pół stówki mniej. Aż żałowałam, że to dla mamy, hehehe.

      Usuń
    4. Jasne... dobijaj lezaca ;)))

      Usuń
  3. Mnie też się bardzo podoba taki styl jeśli chodzi o "robocze" torebki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musze miec do pracy specjalna torebke i ta jest idealna :D

      Usuń
  4. Genialna torba bardzo poręczna i pakowana nawet na wyjście na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna torebka, niech ci się dobrze nosi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta Twoja pracowa torebka :) i do tego pojemna bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, ładna i praktyczna, idealna na zakupy, do pracy :) Tous coraz bardziej mnie kusi :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest bardzo fajna, a miś jak zwykle przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna... ja uwielbiam szarość, więc od razu przypadła mi do gustu...
    a misio jest przesłodki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam,że ona tak wielkaaa:) Ja myslałam o mniejszej ale w koncu ja wykupili hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze patrze czy sa zdjecia na manekinie, wtedy widac realna wielkosc :)

      Usuń
  11. Nie mój styl ale ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo... bardzo ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. taka torebka kojarzy mi się z weekendowymi wypadami za miasto, czyli bardzo miło :)
    ładna, pakowna, wygodna w użyciu czego można chcieć więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna...hmmm przydałaby mi się taka...przy dwójce dzieciaków byłaby idealna;-)
    Jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna! Wygląda na bardzo praktyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna torebka, ślicznie wykonana, fajny kolor, pasuje do wszytkiego i pomieści najpotrzebniejsze rzeczy. Udało ci sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moglam sobie darowac ;) dokladnie takiej szukalam :D

      Usuń
  17. Bardzo mi sie podoba:-)))teraz mnie olsnilo,że też mam torebkę w podobnym bardzo kolorze;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna torba, miś przy suwaku jak zwykle urzeka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego bardzo praktyczna i swietnie sie ja nosi :))

      Usuń
  19. świetna torebka,bardzo pojemna,a miś Tous jak zawsze urzeka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i swietnie sie spisuje :) naprawde jestem bardzo zadowolona z zakupu :D

      Usuń
  20. jak można dodać ten blog do obserwowanych? Help!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dole jest lista obserwatorow i tam tez jest buton "dolacz do tej witryny" :)

      Usuń
  21. mimo iż nie przepadam za materiałowymi torebkami ta jest wyjątkowo ciekawa-widać że i pojemna i wygodna. A miś dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie za takimi "sportowymi" tez nie ale do pracy taka jest dla mnie idealna... i swietnie wykonana a jakby mi sie pobrudzila, to spokojnie moge ja wyprac :)

      Usuń