Seiten

poniedziałek, 28 listopada 2011

z kolorem na oku, czyli sroka walczy z jesienna szaroscia ;)

W ramach powolanej przed chwila akcji, majacej na celu wprowadzenie koloru w ta cholernie szara i przygnebiajaca jesien bedzie dzis ogolnie mowiac zielono... turkusowo, szmaragdowo jak kto woli. Poniewaz dopadlo mnie cos w rodzaju chwilowej weny tworczej, moze niezbyt zaawansowanej artystycznie ale jakby nie bylo weny, bo przez ostatnie dni to biedaczka lezala i ciekno kwiczala a ja patrzylam obojetnym wzorkiem na to wszystko co mam do pokazania. I tak korzystajac z tego chwilowego zrywu moge tworzyc posty, conajmniej przez kolejne pare dni :)



Glownym bohaterem dzisiejszego postu, z zalozenia miala byc dwustronna kredka do oka Kiko, ktora jest czescia zimowej kolekcji Light Impulse Future Make Up. I jak juz pisalam, kupilam ta kredke przez pomylke, bo wlasciwie chcialam inny kolor.



Z tym, ze stwierdzilam, jak juz jest to moze zostac... tym bardziej, ze kolory o ile w sumie nie moje to calkiem mi sie spodobaly. Mam pare zielono - morskich cieni. Nazywa sie to dwustronne cudo Double Glam Eyeliner i kosztuje 7,90 €. Moj kolor to 06 Light and Dark Green.




Kredka jest mieciutka i bardzo przyjemnie sie nia maluje kreske. Do tego dobrze napigmentowana, wiec kolor wyglada na oku calkiem konkretnie. Co do trwalosci to na razie nie moge na ten temat za duzo powiedziec, na razie jest ok... kredka trzyma sie trzecia godzine bez uszczerbku :)



Ciemniejszym kolorem namalowalam kreske na gornej powiece, ten jasny uzylam lekko a wlasciwie bardzo lekko na dolnej ale na pewno pojawi sie on kiedys jeszcze na gornej, wiec bedzie go lepiej widac. Wg producenta nie nalezy jej stosowac na lini wodnej.




Zeby nie bylo, ze tylko sama kredka na powiece... tak lyso, to na szybko zlapalam paletke Catrice "New York" z LE Big City Life i cieniem Central Park oraz Time Square i Wall Street, zrobilam lekka oprawe dla kredki. Tak sie zdecydowanie lepiej prezentuje.



:)

28 komentarzy:

  1. prześlicznie! =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne kreski :) Kolorki kredek niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreska na górnej powiece jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten ciemnijeszy kolor jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny makijaż. Kolor to taki morski turusowy tej kredki... Prześliczny i cudnie na sroczym oczku wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się przepięknie Sroka w tych lazurach i dzięki !! Jest tak letnio od razu !

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu pieknie! nic dodac, nic ujac!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż :) świętami mi tu pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje dziewczyny :* ciesze sie, ze sie podoba, bo to naprawde byl makijaz na szybko :P

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze że sobie ją zostawiłaś :) Śliczny makijaż, usta wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maus sliczna Ty i sliczna kredka:)apropos slicznych cieni widzialas juz nowe żelowe cienie estee lauder?Bo pewnie e Niemczech juz sa..Ja własnie o nich piszeee no musze je miec:)

    OdpowiedzUsuń
  12. 4premiere,
    tez o nich pisalam :) ... ale jeszcze ich u mnie nie widzialam, jak dorwe to na pewno dokladnie im sie przyjrze, ciekawi mnie ta formula :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no mnie tez i to bardzooo, no i jakie maja nasycenie:)Zelowy puder-rozświetlacz był całkiem niezły więc sądząc po teksturze pudru spodziewam sie rewelacji:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie :-) Ja mam brązowe oczy i też lubię nakładać cienie pod kolor tęczówki, a niby tak się nie powinno malować ;-) A mi się wydaje, że mi to pasuje. I patrząc na Twoje niebieskie oczy to super się prezentują w niebieskościach z dodatkiem zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 4premiere,
    zelowy pudro - rozswietlacz troche mnie przeraza, wiec pozostane ewentualnie przy cieniach ;)

    Bella,
    no wlasnie kiedys tez cos takiego slyszalam ale ogolnie lubie sie w takich morskich zieleniach i niebieskosciach :) brazowe oczy we wszelkiego rodzaju brazach tez mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie to wygląda na sroczych oczach =]

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny.nie lubie kolorowych kresek na powiekach ale ten makijaz naprawde mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ladnaaa ta kredkaaa :D oczko w kolorze tez sie niezle prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyszło, tak mroźnie :) a kredka prezentuje się super!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze Ci w tej kolorystyce - śliczny makijaż. Mroźny, ale cieplejszy niż te okropne wiatry, które były dziś na zewnątrz brrr...
    Kredki ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesująco się to prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz w takich kolorach! A kredka wygląda bardzo interesującą, niestety dla mnie to zbyt odważne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam patrzeć na te wszystkie cudowne, barwne makijaże, którymi raczy nas kilka dziewczyn, bo to istne cuda, ale to miód na moje serce widzieć równie piękny, co łatwy do odtworzenia makijaż :D

    brawo Sroko! bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziekuje dziewczyny :*

    Fraise26,
    dla mnie w sumie tez ale od czasu do czasu mozna zaszalec ;)

    KT,
    bardzo mnie to cieszy i dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń