Seiten

środa, 30 listopada 2011

Givenchy Spring 2012

Propozycja Givenchy na wiosne 2012. Ogolnie lubie ta firme ale od dluzszego czasu nie potrafia mnie jakos pozytywnie zaskoczyc, tak zebym cos koniecznie chciala. Do ich cieni w ogole nie jestem przekonana ale lubie roze i pudry, z tym ze jakos nic ciekawego nie znajduje w ich ofercie.


  • Le Prisme Yeux Quatuor Bucolic Blossoms N° 79

  • Le Prisme Visage Bucolique in Bucolic Blossoms N°1
  • Le Prisme Blush Bucolique (Bucolic Rose N° 1, Bucolic Poppy N° 2)

  • Rouge Interdit Bucolic Poppy N° 54
  • Gloss Interdit Bucolic Poppy N° 32
  • Vernis Please! Bucolic Poppy N° 177

15 komentarzy:

  1. Pryzmy wyglądają ciekawie, lubię je :) tylko są straaaaasznie wydajne, a ja już bym chciała kupić nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyznania Kosmetykoholiczki,
    no wlasnie pryzmy prawie zawsze wygladaja ciekawie ale jak pozniej pomacam, do zdrowy rozsadek dochodzi do glosu, ze przy tych wszystkich kulkach i sypanych pryzmach to naprawde nie potrzebuje kolejnych :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to dziwak jestem ,ale powyżej pewnego pólapu cenowego nie kupuje .Nie to , ze mnie nie stac ,ale cos mi mówi ,ze często to grubo przesadzone kwoty ,a ktos zarabia głównie na naszym umiłowaniu do prózności i poczucia ,ze jak sie mazniemy tym nibycudem to od razu nam to nie wiem jakiej urody doda .
    Widzę tutaj dziesiątki makijazy wykonanych na naprawdę tanich kosmetykach gdzie kładzione na lepsza bazę wyglądają nie mniej spektakularnie .
    Najwazniesze to jednak umiejętności jak dla mnie ;)
    Aaa... i mazałam ostatnio w Sephorze kulki i ja chyba ślepa jestem ,ale tych 01 to nic ,a nic nie było widac na mojej dłoni (mazałam tym załączonym pędzlem ) więc podziękuje .

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście to tylko taki moj światopogląd -nie , ze chcę tu jakieś mądrości wygłaszać hehehhe ... ;)
    No i żeby nie było podkłady to lubie jakies dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o Givenchy to ja posiadam tylko podkład tej firmy (photo perfection) i uwielbiam go :) Dla mnie jest idealny. Jednak inne kosmetyki jakoś specjalnie mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pryzmaty, wyglądają ciekawie, ale kurcze za dużo trochę tego :D
    na razie dość z tego typu kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda60005,
    kusza :) ale ja bym chyba wolala sobie sypkie kupic... bo jedne jeszcze za mna chodza :D

    Mami,
    czasami tak jest... czasami nie :D dlatego trzeba znalezc sobie produkty, ktore pasuja i ktore naprawde sa dobre... bo i wsrod wysokiej polki jest wiele slabych produktow oraz bubli.
    Do tego co jednej osobie sluzy to innej wcale nie musi.
    Kulek sie nie da testowac na rece :] pomijajac zupelnie inna strukture skory i kolor... to kulki daja efekt jako wykonczenie makijazu i wtedy sa widoczne... lub nie, bo sa osoby, ktore w zadnym wypadku nie widza roznicy :D

    raquel-annabelle,
    o tym podkladzie slyszalam juz sporo dobrego :)

    Lyna_sama,
    no wlasnie tak samo sobie pomyslalam, chcialoby sie ale kiedy to zuzyc... w koncu mamy tylko jedna twarz :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie z tej kolekcji nic nie rusza ale za to Guerlainkowy rozświetlacz w kształcie kwiatka <3 będzie mój :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sroczko zgadzam się z tym co napisalaś :) ... jednak staram się poprostu nie szalec i nie dac się oszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasia,
    ja go musze pomacac, bo nie wiem tak do konca czy odcien bedzie mi sie podobac :)

    Mami,
    o ja tez sie staram... z roznym skutkiem co prawda ale staram sie bardzo mocno :D
    Dzis na przyklad wrocilam z wyprawy do duzego miasta raptem z jednym lakierem Essie :P ... a nie powiem, przelecialam przez wszystkie sklepy z mazidlami jakie mi sie na drodze znalazly :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chce to pastelowe, kolorowe w ciapki! :] Dawno juz nic nie kupilam Givenchy... moze czas to zmienic? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kolekcja - co nieco by pokusiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mami,
    :P

    Urbi,
    to w ciapki fajne... tez mi sie podoba :D

    Nulka,
    :D

    OdpowiedzUsuń