Seiten

piątek, 25 listopada 2011

KIKOwe co nieco :)

Ciagle mam zaleglosci z ostatnimi Kikowymi zakupami. Jeszcze pozostaly mi produkty z zimowej LE ale nie chce tez ciagle jednej firmy wstawiac.

Dzis mam cos godnego uwagi, cos ladnego i bubla :)



Na pierwszy rzut cos nad czym sie juz pare razy zastanawialam ale ciagle nie bylam przekonana. Jest to spary do fixowania makijazu Make Up Fixer i jak juz sie w koncu skusilam, uzylam... to bardzo polubilam. Krzywdy mi nie robi a naprawde dobrze utrwala makijaz. Zawiera wyciag z rumianku i jest na skorze niewyczuwalny. Opakowanie ma 75 ml, cena to 7,90 €



Do kolekcji dwa kolejne lakiery... a wlasciwie lakier i top coat z rybia luska :)
Wkrotce pojawi sie post z nimi w roli glownej, wiec sie nie bede rozpisywac.



I pozostal bubelek, czyli Skin Evolution Foundation. Na pewno znajda sie osoby, ktore beda z tego podkladu zadowolone. Kolorow do wyboru jest sporo, cos dla tych rozowych i dla zoltkow... niestety traba w sklepie dala mi dwa kolory dobre dla mulatki, bo podklad na twarzy wyglada dosc ciemno. Do tego nie jest to to co ja lubie, rozbrykana i rozpieszczona roznymi podkladami i bb kremami, stawiam poprzeczke dosc wysoko. W tym podkladzie nie bylo nic co by mnie zainteresowalo. Ani krycie, ani trwalosci, ani przyjemnosc nakladania a do tego te nieszczesne kolory probek, calkowicie mnie zniechecily. Zadnej "ewolucji"nie zauwazylam, za to podklad caly czas widzialam na mojej twarzy. Ogolnie mamy do wyboru 12 kolorow, cena to 12,90 €



Nastepnym razem w moim Kiko, pomecze pania o inne podklady (probki), tym razem w pasujacej kolorystyce ale ten wyzej przedstawiony i tak sobie daruje.

14 komentarzy:

  1. 12 kolorów podkładu to dośc dużo, pewnie można wybrac cos dla siebie. A za jaką pojemnośc ta cena?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama nie była zadowolona z podkładów Kiko bo dostawała od nich uczulenia, pierwszy kupiła i na szczęscie mogła go oddać, a potem już próbki miała i znowu to samo.
    Ciekawa jestem jak będzie ten top coat wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne przemyślenia o tym podkładzie choć zastrzegam ,ze tez tylko z próbki go nakladalam .kolor mialam porazkarski więc nie wiem jak tam z kolorystyka jest . Natomiast duzo przychylniejszym okiem oceniam ten 3D - próbka jeszcze nieco za ciemna jak dla mnie ,ale juz nakladanie inne ,zapach przyjemny nawet i ogolnie podobal mi sie efekt . Nie wiem czy skusiłabym sie na pelowymiarówkę bo nie mam jak przetestowac kurcze kolorów ... :( Liczę na Sroke i jej testy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor lakieru, i zaciekawił mnie ten top coat - w opakowaniu wygląda świetnie. Czekam na post z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chora... Byłam we Włoszech, byłam w dwóch salonach Kiko i kupiłam tylko błyszczyk za 3 euro :X. Teraz trochę żałuję, że nie capnęłam paletki poczwórnej we Florencji, bo w Bolonii niestety już nie mogłam znaleźć... :/ Kiedyś wybiorę się do Niemiec i nadrobię zaległości :D.

    Ten fixer wygląda zachęcająco :).

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba mam ten sam kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten spray do utrwalania makijażu jest bardzo ciekawy. chętnie bym taki kupiła, ale takie rzeczy to pewnie nie w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery sa super i ten top coat magiczny, ale pamietam Maus twojego posta o perelkach z Kiko a'la Guerlain i naprawde zazdroszcze ich:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Top coat prezentuje sie bosko i mam nadzieje, ze tak samo bedzie na pazurkach.Powinnam miec bana na lakiery.....i musze zabrac sie za e-maila:)

    OdpowiedzUsuń
  11. krzykla,
    za 30 ml :)

    Julia,
    fakt to jest na plus... tym bardziej, ze sa odcienie rozowe i zolte...

    Lady In Purplee,
    mi krzywdy nie zrobil ale w sumie to byl jednorazowy test :]

    Mami,
    kupony doszly :*

    wszystkich kolorow pewnie tez nie przetestuje ale poprosze ogolnie o jasne :)

    tumblingcurls,
    bedzie wkrotce, bo zdjecia mam juz zrobione :)

    Zzielona,
    ja jak pierwszy raz weszlam do ich sklepu to tez zachorowalam... a do tego mialam oczoplas i slinotok ;D

    Julia Natalia,
    :)

    GGGosiAAA,
    to jest nr 300 :)

    vilandre,
    tej firmy niestety w pl nie ma... a spray jest naprawde calkiem fajny, ja sie dlugo wzbranialam przed tego typu produktem :)

    4premiere,
    jeszcze pare innych rzeczy z zimowej kolekcji czeka na prezentacje ;)

    Hexx,
    top coat jest fajny ale ja bym chyba potrzebowala instrukcje obslugi, bo jakos sobie z tego typu lakierami nie radze :]

    z maila sie zabieraj, bo mam aktualnie kupon na 20% rabatu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Maus, ja tego rodzaju topy daje na jakis wybrany kolor a pozniej pociagam np.Seche Vite
    Ze mnie jest leniwiec wiec nie bawie sie w zadne wzorki itd.
    Do kiedy kupon wazny?:)bo moze jeszcze dzisiaj sie ogarne a jezeli nie to w poniedzialek wieczorem na bank!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hexx,
    jeszcze jakis czas jest wazny, wiec mozesz w poniedzialek :)

    o wzorkach to ja i tak moge zapomniec ;)

    OdpowiedzUsuń