Seiten

sobota, 5 listopada 2011

Les Harmonies de Printemps de Chanel - Spring 2012 Makeup Collection

Poniewaz zaraz ruszam na wycieczke, w koncu trzeba korzystac z urlopu i nie mam czasu sie rozpisywac, to mam dla was zdjecia reklamowe wiosennej kolekcji Chanel.



Les Harmonies de Printemps de Chanel


  • Poudre Universelle Compacte in Jasmin $39
  • Blush Horizon in Eclat Douceur $74

  • Les Quatre Ombres in Eclosion $62
  • Ombre Essentielle $34
  • Stylo Yeux Waterproof $29

  • Rouge Coco Baume $39 (biala pielegnujaca)
  • Rouge Coco Shine $39
  • Rouge Coco $39

  • Levres Scintillantes $31
  • Le Vernis in April $27

Roz mnie zainteresowal, bo ja kocham roze tej firmy ale ten musze przyznac, troche mi przypomina propozycje Guerlain z tego roku... w pudrze zlote drobinki wiec nic dla mnie. Moze tym razem przyjrze sie pomadkom i blyszczykom bo tez calkiem milo wygladaja. Cienie nie za bardzo, znowu ze zlotem... jak dla mnie nic ciekawego, zdecydowanie bardziej podobaja mi sie paletki proponowane przez Dior.

:)

13 komentarzy:

  1. Niewiele da się zobaczyć z różu, ale nawet z tego, co zobaczyłam - faktycznie, może być interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie pomyślałam, że warto by było sobie kupić jakiś dobry puder z dobrej, wyższej półki :D Chanel i złoto mówisz? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wszystko wygląda dość banalnie i pospolicie jak na CC!

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 cieni mi się podoba bardzo =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolorystyka kosmetyków - coś dla mnie (oprócz ceny ;P)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańczowy lakier b. ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie podoba się wszystko. Na pewno zafunduję sobie ten róż i którąś z pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, bardzo lubię Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi sie nic. Ale ja ogolnie jestem malo szanelowa :]

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli generalnie pastele ale nie mdłe i nie zimne

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej cudownie byłoby dostać taką paczuszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna kolekcja, niestety dla portfela... Oficjalnie bede Ci mowic Sroka-Zla-Kusicielka.

    OdpowiedzUsuń