Seiten

poniedziałek, 7 listopada 2011

Missha Signature Wrinkle Filler... moje wrazenia :)

Kremik ten dokladnie opisalam tutaj. Teraz go intensywnie pouzywalam i chcialam wam jeszcze napisac moje wrazenia.



Poniewaz trzeba go wymieszac i to najlepiej przed nalozeniem na twarz, to korzystam z wlasnej reki. Wyciskam srednio 2 - 3 pompki, bo tyle wystarcza mi zeby pokryc cala buzie. Po czym mieszam do uzyskania jednolitego koloru.



Umazany palec wycieram sobie o policzek, coby kremu nie marnowac ;)

I tak oto po lewej mamy moje plamiaste lico naked... po prawej ubrane w kremik, praktycznie ta sama czesc twarzy.



Tak to sie prezentuje po ca. 10 minutach.



A teraz bede piac z zachwytu :)

Ja nie wiem skad byly opinie, ze krem slaby albo, ze nie kryje. Dla mnie jest po prostu boski. I tak oto Missha powrocila na piedestal i chwilowo bardziej go lubie jak zloty Skin79. Moze dlatego, ze odrobine lepiej mi nawilza skore. Nakladam oczywiscie jajem ale probowalam tez pedzlem (Hakuro H51) i bylo w porzadku. Pozatym swietnie kryje (jak na moje wymagania) i bardzo dobrze sie na mnie trzyma. Kolor ma jasny i dobrze, ze wzielam No.23... swietnie wyrownuje mi kolor skory i optycznie odmladza ha ha ;P

Nie mam mu kompletnie nic do zarzucenia a do tego cieszy oko. Swietny krem dla skory, ktora potrzebuje juz troszke wiecej... i jakby tak z czasem faktycznie spelnil obietnice producenta, chocby czesciowo, to bylabym szalenie szczesliwa. Bo oczywiscie teraz ocenilam glownie walory optyczne i to jak mi krem sluzy a to czy faktycznie jest taki jak pisze producent... na to to potrzeba troche czasu i mysle, ze jak zuzyje to opakowanie to bede mogla powiedziec cos wiecej.

W kazdym razie bardzo sie ciesze, ze go kupilam... srocza intuicja dobrze mi podpowiedziala.

:)


29 komentarzy:

  1. kurcze, na Twojej buzi rzeczywiście dobrze się prezentuje, efekty super.
    nie używałam jeszcze tego typu cudów, ale jakoś wciąż mam wątpliwości. mimo tej całej sławy i pochwał nie potrafię się na nie zdecydować.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogini Płodności nie próżnuje :D:D:D

    Zaintrygowałaś mnie tym kremem... poprosze o próbusię :prosi:

    OdpowiedzUsuń
  3. LAdnie kryje to fakt,a opakowanie cud,miod malina,bym sie skusial,ale musze najpierw znalezc uczciwego sprzedawce na ebay.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kremik i rewelacyjne opakowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, kusić to Ty potrafisz jak nikt.
    Jestem skuszona. idę szukać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jak mnie kusza te kremy... ale boję się kupić w ciemno... wolałabym najpierw jakieś próbki przetestować, chociażby dla odcienia czy działania... jest tyle rodzajów, że ciężko się w tym temacie odnaleźć! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak w ogole roznica przed i po jest wow-owa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie jest piękne. Co do krycia- każdy ma inne wymagania po prostu, dlatego warto testować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ślicznie odmienia Twoją buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kiedys zastanawiałam się nad tym kremem - własnie to opakowanie najbardziej przyciąga ;) tylko bałam się, że ta biała częsć kremu będzie tłusta... nie wiem czemu, ale takie sprawia wrażenie... nie tłusci twarzy? kurdę no, mam ochotę go kupić :]

    OdpowiedzUsuń
  11. a wydaje mi się, że dziewczynom się nie podoba bo
    a) w pl uwielbia się płaski mat ;)
    b) nie oczekują od podkładu nawilżenia, a wręcz przeciwnie, stąd obrażają się o błyszczenie
    c) lubią podkłady kryjące pokroju dermacol i revlon, stąd ten to dla nich porażka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam duże wymagania jeśli chodzi o krycie, jednak missha pc 21 całkiem fajna dla mnie jest, więc myślę, że i ta by się jakoś sprawdziła. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, muszę dodac, że wyglada bardzo apetycznie, jak gęsta, delikatna, słodka mleczna czekolada. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie jest cudne ;) I na Twojej twarzy wygląda super. Może by się tak skusić... ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie Missha już nie skusi, bo robi u mnie masakrę na buzi :( Teraz po próbkach poluję na całą Lioele Triple The Solution. To jest dopiero krycie i trwałość ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. No ale faktem jest, że opakowanie jest piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie jest sliczne! Lece obczajac na ebay :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Nieźle kryje! Podoba mi się ten efekt ujednolicenia cery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem pod wrażeniem, zdaje się, że pod tak silnym, że aż sama będę musiała przetestować ; )
    no i to opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za cynk! Zaraz komuś wyślę instrukcję, jak znaleźć te palety... Mam nadzieję, że jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak taki dobry na nawilzenie to moze i ja zakupie....ostatnio Time Revlolution u mnie sie nie sprawdzil :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Poczta Polska już mnie nauczyła ostrożności, ale dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Let's Talk Beauty,
    dlatego najlepiej kupic sobie na ebayu probki za pare zlotych albo na wizazu, gdzie dziewczyny kupuja do spolki :)

    Urbi,
    no wlasnie jest spora, dlatego mnie ten krem zachwycil, bo wyglada u mnie lepiej jak Missha PC :) probke dostaniesz :)

    ilovemakeup,
    kiedys wstawialam posta z sprzedawcymi, u ktorych kupuje... bo ogolnie to ich sporo :)

    Zzielona,
    :)

    Sabbath,
    ja sie tylko dziele wrazeniami hehe ;D

    MiLi,
    u mnie jest wystarczajaco postow o bb kremach zeby miec juz jakies wstepne pojecie a na ebayu mozna kupic probki kremow i wtedy sobie potestowac :)

    zoila,
    no jasne a do tego na kazdej skorze bb krem moze inaczej reagowac, na szczescie mozna kupic probki na ebayu i zanim sie kupi plenowymiarowke, zobaczyc mi dany krem naprawde odpowiada :)

    simply_a_woman,
    dziekuje :) ... to jest wlasnie dzialanie bb kremow i za to je uwielbiam...

    ziarnko piasku,
    na szczescie nie jest tlusta i wiekszosc to i tak bb krem, bo jak sie wycisnie to tego "wypelniacza" prawie nie widac :)

    Pralka,
    dokladnie :) ja nigdy nie uzywalam ciezkich podkladow, bo kryc mozna tez inaczej jak robic sobie maske na twarzy i lubie ten naturalny "glow" jaki daja bb kremy, wyglada o wiele naturalniej jak mat... a do tego te kremy sa lekkie i nie obciazaja skory az tak jak niektore podklady... i wygladaja o wiele bardziej naturalnie :)

    Vila,
    bb kremem i korektorem tez mozna uzyskac dobre krycie :)

    msjaszczura,
    skus sie na probke albo ja rozbiorke na wizazu, bo zawsze lepiej przetestowac zanim sie kupi duze opakowanie, jak sie nie jest pewnym jak Missha sie na skorze przyjmie :)

    mama Stelli i Livii,
    a probowalas zloty Skin79 ??

    Cherry Berry,
    :)

    Bella,
    za to kocham bb kremy :)

    sophie czerymoja,
    mam nadzieje ze Ci bedzie pasowal :)

    Saint Lilith,
    bylo ich tyle, ze jak w najblizszych dniach ktos tam podjedzie, to powinny byc :)

    Viki,
    a czemu Ci sie TR nie sprawdzil ?? Piszesz o tym normalnym kremie na dzien ??

    Summerxoxo,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, napisalam na blogu. Strasznie mnie zapachal w przeciagu kilku dni uzywania i mialam tez problemy z suchoscia skory....

    OdpowiedzUsuń
  25. Viki,
    uuuu... to niefajnie :/ ja juz praktycznie dobijam do konca sloiczka i jestem calkiem zadowolona... z drugiej strony, wiadomo nie kazdej z nas musi sluzyc tak samo...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo czemu ja go przegapiłam?
    Świetnie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dezemka,
    nie wiem czemu :D ale nadrobilas ;)

    OdpowiedzUsuń