Seiten

piątek, 18 listopada 2011

mein Schatz... czyli sroka w pelni szczescia :)

Dzis o godzinie 1,30 w nocy odtanczylam szalony, radosny taniec... w ramach zlagodzienia faktu, ze licznik mi cyknal do przodu, dostalam moje wymarzone malenstwo. Moge sie calkowicie oddac radosci posiadania i osiagnelam cos na kszalt spokoju ducha. Stan ten trwal pare godzin ale calkiem mozliwe, ze wynikal z faktu zapadniecia w sen ;)

Jakby nie bylo slubny wrocil z pracy, targajac ze soba wielka papierowa torbe. Dumny byl przy tym jak jaskiniowiec wlakacy za soba swiezo ubitego mamuta. I tu zanim sie rozplyne w zachwytach mala dygresja. Wiadomo wszystko mozna kupic samodzielnie, tym bardziej ze mam sklep Fossila online ale wtedy za kazdym razem jakby slubny na nia spojrzal, to myslalby "to ta kolejna torebka co tyle kosztowala"... a tak to za kazdym razem jak na nia spojrzy to bedzie pekal z samozadowolonia, ze to on upolowal i cena jest wtedy zupelnie nieistotna, wiec nic tu nie bylo dzielem przypadku. Akcja byla przemyslala, zaplanowana i zakonczona sukcesem. Ja mam to co chcialam, slubny calkiem sluszne uczucie, ze mnie szalenie uszczesliwil :)



Oczywiscie powodem mojej dzikiej radosci jest fakt, ze stalam sie posiadaczka fossilowej torebki, o ktorej pisalam tutaj.



Mozemy ja nosic za uszy albo przewieszona przez reke. Ma takze dlugi, szeroki pasek do powieszenia na ramie, co jest dosc praktyczne na zakupach.



W srodku nie mamy zadnych przegrodek, na szczescie. Torebka mimo, ze nie jest duza to jednak bardzo pojemna ale tego typu "kuferki" maja to do siebie. Mamy oczywiscie dwie kieszonki z jednej strony i z drugiej wieksza na zamek.



To co lubie w tej firmie to naprawde swietne wykonczenie, torebka jest dopracowana do najmniejszego szczegolu i swietnie wykonana, co przy tej cenie poniekad w ogole nie powinno byc niczym zaskakujacym.



Jak fajnie, ze wkrotce sa swieta... z tej serii jest jeszcze porftel...

:P

35 komentarzy:

  1. Śliczna
    I ostatnie zdanie wpisu najlepsze :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. OD razu mam wyszczerz przez ostatnie zdanie. :D

    Torebka prześliczna. Ślubny spisał się na medal. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten upolowany "mamut" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest a ten klucz dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczny prezent mąż spisał się na medal ;-)
    jeżeli dobrze rozumiem to...wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat Sroczko :) a torebka bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej tutaj wygląda jeszcze piękniej :) wszystkiego najlepszego Sroczko :* żebyś zawsze była w humorku i nam pisała cudowne notki i robiła śliczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiałam się czytając tego posta :) Torebka śliczna :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. baaaardzo ładna :) wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuferek pico bello ;)
    no i akcja .... myślę , że GROM by się nie powstydził takiej strategii ... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje za zyczenia :*

    Vila,
    spial sie jak agrafka :D

    Nielotchen,
    jak wiekszosc jednostek plci meskiej... trzeba go popchnac w odpowiednim kierunku... i kiedys doplynie do celu ;)

    Mami,
    glowka pracuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :) i gratuluję wymarzonego prezentu :)
    Nigdy nie zapomnę urodzin mojej przyjaciółki sprzed kilku lat kiedy to dostała w prezencie wtedy jeszcze od swojego chłopaka płytę o której on sam marzył od dawna. Na szczęście zrehabilitował się kilka dni później i zabrał ją na zakupy, aby sobie coś wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego dobrego! sama mam zegarek i portfel z Fossila i uwielbiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna :)
    I mikołaj nie będzie miał problemy z nabyciem prezentu na mikołajki, a na gwiazdkę się pomyśli.. Nie ma kosmetyczki z serii?

    OdpowiedzUsuń
  16. I tak się zapatrzyłam, że aż zapomniałam złożyć życzenia: wszystkiego najlepszego! Zdrowia i radości

    OdpowiedzUsuń
  17. Maus:* wszystkiego NAJ!!!!!!

    Cudny prezent i w pelni rozumiem radosc:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyznania Kosmetykoholiczki,
    dziekuje :) to ten chlopak niezle zaszalal ;)))

    MizzVintage,
    dziekuje :) ja najbardziej kocham torebki :D

    Wszystko co mnie zachwyca,
    dziekuje :) nie wiem czy sa kosmetyki bo nie potrzebuje, wiec sie nie zaglebialam ;)

    Hexx,
    dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ajjjj, wszystkiego najlepszego!!! :* Piękna ta torba!

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepsze życzenia Sroczko :*

    A torebka...boska! Uwielbiam torebki a ta to cuuudo

    OdpowiedzUsuń
  21. Desti,spelnienia najskrytszych marzen! :*
    Prezent cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Aga,
    dziekuje :* ... ta torebka to byla milosc od pierwszego spojrzenia :D

    Maja,
    dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego :))) Torebeczka super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno się tak nie uśmiałam, jak teraz czytając tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze Ci tak :) Malenstwo piekne, niech sie dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń