Seiten

czwartek, 17 listopada 2011

talfa na ustach... czyli Supergloss z Kiko :)

Ostatnio wpadla mi w oko oferta Kiko, czy blyszczyki Supergloss. Nie wiem czy wczesniej tez byly, moze ich nie zauwazylam, co przy ofercie jaka ma Kiko nikogo w sumie nie zdziwi. I tak mamy 28 kolorow do wyboru, 6 ml blyszczyka kosztuje 3 €... wiec cene ma bardzo przyjazna.

I tak na niego popatrzylam a prezentuje sie calkiem milo i oczywiscie jeden wzielam ze soba. Maja ladne, proste opakowania. Blyszczyk idealnie nadaje sie do kosmetyczki, jest nieduzy i lekki.



Aplikator taki jak lubie, czyli pacynka. Blyszczyk pachnie dosc slodko, typowy cukierek ale nie jest to jakis nachalny, czy przeszkadzajacy zapach. Glownie ma nawilzac nasze usta i nadawac im blask. I faktycznie nie dosc, ze swietnie sie trzyma i jest dosc trwaly... do tego nie ma w sobie nic z klejucha, to bardzo fajnie pielegnuje usta.



Kolor typowo sroczy :) ... czyli brudny, lekko pastelowy roz. Jest to nr 109 Mat Pink. Z tym, ze nie ma w sobie nic z matu, daje nam cudna tafle na ustach. Nie zawiera zadnych drobinek i moge spokojnie powiedziec, ze nalezy do tych troszke bardziej kryjacych ale jest przy tym lekki i przyjemniejszy w noszeniu jak lakiery do ust. Kolor podany na stronie calkiem dobrze oddaje rzeczywista farbe produktu.



A tak sie prezentuje na ustach :)



Przy nastepnej wizycie bede musiala sie przyjrzec innym kolorom. Bo za taka cene to naprawde warto, blyszczyk jest bardzo fajny i nic zlego nie moge o nim powiedziec.

25 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się efekt, szkoda tylko, że kosmetyki Kiko nie są dostępne w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor, bardzo ładnie prezentuje się na ustach :) też nie lubię klejuchów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ev,
    niestety nie ma... choc prawde mowiac nie rozumiem dlaczego. Bo kosmetyki naprawde maja niedrogie i swietne.

    pannajoanna,
    jak blyszczyk jest klejuchem, to bez wzgeldu na to jak by mi sie podobal kolor, czy efekt... na u mnie przerabane ;) ... nie cierpie jak mi cos usta skleja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie myslałaś kiedyś by zrobić jakieś większe zamowienie z kiko i wysłać do PL?:P ja bym była chetna cosik z KIKO kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kolor taki Twój :) Sama też bym przygarnęła chętnie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. I właśnie dlatego każdy mój wyjazd do Monachium kończy się bankructwem i brakiem miejsca w kuferku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny !
    Do mnie lecą dwa Super Glossy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dokladnie ten sam blyszczyk kupilam dwa dni temu :))nawet ten sam kolor hehe, co jesce wyprobowalas z Kiko?jest u mnie notka co ja kupiłam, jak masz chwilke zerknij, wymienimy sie opiniami :))

    http://agnesss25.blogspot.com/2011/11/zakupy-kiko.html

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie:) Śliczny kolor, bardzo mi się podoba:) Ładny efekt na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie błyszczyki! Efekt na ustach bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje że za jakiś czas Kiko też będzie u nas, w sumie niedawno jest dopiero w Niemczech czy Hiszpani, więc wiadomo że u nas by od razu firma też nie weszła

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten kolor produktów do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknoscdnia,
    zapisane :)

    MATLEENA make up,
    nie myslalam i nawet nie zamierzam ;) ... ja nie mam czasu ani w sumie ochoty na bawienie sie w sklep wysylkowy... pomijajac problemy z przelewami na niemieckie konto (ktorego tez nie mam ochoty kazdemu podawac) i nieuczciwa poczte polska, ktorej sie czasami paczki kleja do rak, co powoduje ze cena wysylki to minimum 5,50 €

    Saint Lilith,
    hehe... jak tam polowanie na paletke ?? Udalo sie ??

    Mami,
    no prosze :D ... masz Kikowego dostawce hehe...

    agnesss25,
    wszystko co wyprobowalam z tej firmy, znajduje sie u mnie w zakladce Kiko :)

    Lady In Purplee,
    calkiem mozliwe, bo tak jak piszesz u mnie to tez w sumie poczatki i wcale tak duzo sklepow nie mamy ale ciagle przybywa i jak tak dalej bedzie to pewnie z czasem sie i w pl pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ano mam :) i jestem z tego powodu happy ;)
    Jednak moim guru od recenzji w tej kwestii jesteś Ty ;) Więc kupuj i pisz ,a ja będę ...małpować po Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam nr 107 i jest to taki sliwkowy odcien. W sam raz na jesien/zime.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mami,
    hehe...

    Cuciola,
    ja pewnie jeszcze jakies kupie... przy tej cenie to juz w ogole ;)

    OdpowiedzUsuń