Seiten

sobota, 19 listopada 2011

essencowy zwyklaczek... czyli paletka w akcji :)

Pierwszy makijaz wykonany Essence Limited Edition Palette z uzyciem linera, pokazywalam wam tutaj. Tym razem uzylam innych kolorow i chcialam tez napisac pare slow na temat wrazen z uzytkowania paletki.



Na zdjeciu powyzej mamy zaznaczone cienie, ktore uzylam. Niestety i nie wiem wlasciwie co zrobic... swiatlo ostatnio mam tak fatalne, ze jak zrobie zdjecia, to mi sie zadne nie podoba, bo kolory gina niesamowicie. Od paru dni utrzymuje sie mgla, wiec jest sino i ciemno a to nie sluzy robieniu zdjec, bo wiadomo nie zawsze zdaze sie uwinac do 12 (szczegolnie gdy pracuje) ... a pozniej robienie zdjec ogolnie moge sobie darowac. No coz, uroki jesieni i zimy.





Moje wrazenia: W miedzyczasie pare razy korzystalam juz z tej paletki i moge co nieco na jej temat powiedziec. Wydaje mi sie, ze faktycznie cos takiego to dobre rozwiazanie dla mlodych dziewczyn. Ta paletka nie mozna sobie zrobic krzywdy, makijaze wychodza raczej dzienne, srednio widoczne na zdjeciach ale calkiem fajnie prezetujce sie w rzeczywistosci. Cienie sa latwe w obsludze i dobrze sie rozcieraja. Na bazie trzymaja sie caly dzien bez problemu, to samo tyczy sie linerow, ktore sa bardzo dobrej jakosci i nawet niewprawiona osoba, moze sobie z nimi poradzic.

***


A teraz cos co pewnie niektore z was zainteresuje. Wiem, ze ta paletka nie bedzie dostepna w Polsce i dlatego mam dla was niespodzianke. A wlasciwie zapowiedz... bo wkrotce bedzie u mnie do wygrania nowiutka Limited Editon Palette. Czesc z was kojarzy moze, ze pisalam w poscie o wyprawie do Monachium, ze tam te paletki byly dostepne i nie moglam sie oprzec, majac w glowie komentarze, ktore pozostawilyscie pod postem przedstawiajacym paletke. Mysle, ze wam sie taka nagoda spodoba.



Z tym, ze bedzie to glownie dla osob, ktore mnie regularnie odwiedzaja od dluzszego czasu i biora aktywny udzial. A poniewaz mam bardzo dobra pamiec, to nie bede miala zadnych problemow z zakwalifikowaniem i dopisaniem na liste osob, z ktorych potem wybiore zwyciezczynie :)

41 komentarzy:

  1. och Ty czarodziejko :))

    śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. super nagroda ;d Masakra, że do nas nic prawie nie dociera ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładnie :) masz śliczny kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwyklaczek zwyklaczkiem, ale jest śliczny :) masz śliczne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż ładnie pobija kolor tęczówki, ten ciemniejszy różowy cień, robi dobrą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cień przeważający w tym makijażu jest bardzo ładny ;) a ogólnie to dobra kompozycja ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się makijaż. jest taki... hmn.
    interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejuu też tak chcę! :(

    masz taką ksieżycową tęczówkę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dosyć bezpieczna i btw jakoś sie nie dziwie ze nie dotrze do Polski :) A kolorki, mimo że 'zjadlo' wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, paletka wygląda na bezpieczną. Skoro tak długo trzyma, to może kiedyś skuszę się na jakąś. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny makijaż a paletka śliczna, prawie jak UD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paletka jest taka śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje makijaże, są zdecydowanie w moim stylu! Popieram przedmówczynie - masz niesamowite tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda świetnie, niesamowicie podbił twoją tęczówkę, aż zapiera dech:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszło :) Widzę, że nie tylko ja testuje paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się, jak zawsze :) Ja się zawzięłam i kupiłam paletkę z serii wampirzej i będę mazać aż się nauczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 'takiej niekrzywdzącej' paletki potrzebuje kazda kobieta;d
    na pewno wezmę udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny, przyjemny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle pięknie :) zaciekawił mnie ten róż, bo niby róż a nie róż :) ( mam nadzieje, że wiesz o co mi chodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle piękny makijaż. Chociaż muszę przyznać, że wolę Cię w nieco mocniejszych odcieniach. A Twoim kolorem oczu zawsze się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje oczka cudnie wyglądają w tym makijażu, bo tęczówka jest świetnie podkreslona tymi kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje dziewczyny :) ... cieszy mnie to, ze mimo takiej zwyczajnosci tych moich makijazy, wam sie one podobaja :*

    Aga,
    raczej czarownico ;)

    motylek023,
    ja tez sie wole w mocniejszych, choc ten na zywo wygladal troche mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że pomyślałaś o swoich czytelnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim lekkim makijażu Twoje oczka wyglądają inaczej ,ale bardzo młodzieńczo i lekko .Bardzo mi sie podoba. Powiało wiosną ech ...

    OdpowiedzUsuń
  25. zgodze sie z poprzedniczką. Pięknie wygląda ten makijaż przy kolorze Twoich teczówek! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rebellious lady,
    ja bardzo czesto mysle o moich czytelniczkach ;)

    Mami,
    musialam jakos wiosennie bo inaczej szlag mnie w koncu trafi przy tej uroczej aurze :P

    Daria,
    dziekuje :) niektore kolory robia cos niesamowitego z niebieskimi slepiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. I tak Ci ładnie te zdjęcia wychodzą, bo ja ostatnio próbowałam kilka razy tym swoim Canonem (chyba dobrze kojarzę że mamy podobnego) pstryknąć fotki i kolory mi całkiem nie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. dezemka,
    zalezy na jakich ustawieniach robisz, pomijajac ze sporo sie nagimnastykowalam, zanim znalazlam pomieszczenie i okno przy ktorym normalnie robie zdjecia... a czasami wystarczy, ze nie tak stoje i juz jest doopa a nie zdjecie ;) ... a teraz przy tej szarowie to musze na dwor wychodzic i zdjecie z lampa robic :]

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ladny makijaz - zreszta jak zawsze :) kolorki bardzo do Ciebie pasuja :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze, no to prostu fenomenalny dzienniaczek :) dobra robota :) myślę że na mnie też by ładnie wygladał :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wyszedł Ci majkapik. Lubie cienie, którymi nie można sobie zrobić krzywdy. Mam kilka cieni, którymi nieważne jak się maluję zawsze jest za mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny makijaż, wybrałaś te kolory które by mnie pewnie do tej paletki zachęciły gdyby była w pl :D co do zdjęć,to ja sobie chyba daruję wstawianie makijaży teraz bo wszystkie wyglądają szaroburo :/
    i niespodzianka bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  33. róż jest kolorem, który w odpowiednim odcieniu pasuje chyba każdej kobiecie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. W Twoim makijażu najbardziej widać róż i srebro :) Podoba mi się! A co do niespodzianki - ale fajnie :) Lubię jak są właśnie takie rozdania z produktami, których w Polsce nie można kupić. Podwójna frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ladny, delikatny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. potwierdzam, zrobienie dobrego zdjęcia makijażowi to nie lada sztuka...
    ale paletka spisała się bardzo dobrze w Twoich rękach :)

    OdpowiedzUsuń