Seiten

piątek, 4 listopada 2011

NYX Butt Naked Eyes Makeup Palette... znalezione w sieci

Musze przyznac, ze moje oko dluzej zawislo na tej paletce i z checia przyjrzalabym sie jej z bliska, co jest oczywiscie niemozliwe ale pomarzyc mozna. Sprawdzilam w dougim i oczywiscie nawet sladu po tej paletce nie ma, wiec watpie zeby sie pokazala. Jedynym wyjsciem byloby sciagniecie ze stanow.

Ale do rzeczy... NYX wypuscil nowa nudkowata palete Butt Naked Eyes Makeup Palette z 15 cieniami (matowymi i blyszczacymi) a do tego dla odmiany zamiast blyszczykow/pomadek mamy w paletce 4 roze, bronzer i dwa rozswietlacze. Cena to 25 $

Kolory calkiem przyjemne i ja akurat nie posiadam typowo nudkowej.

Tak sie prezentuje w calosci.



I jak wam sie podoba ??

37 komentarzy:

  1. Totalnie w moim stylu! Ojej, jaką mam na nią ochotę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne nudziaki, takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och och och... świetnie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, ale ja mam na razie Au Naturel od Sleeka. Pisałam dziś o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, bo błyszczyki w takiej paletce są mało przydatne - mimo, że kolory są fajne - całkowicie o nich zapominam :/ Podobno podkłady i róże z NYXa są idealne dla bladolicych, wiec na pełne zużycie mogłabym liczyć tylko w okresie jesienno-zimowynm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, moje kolejne marzenie ;)
    Czas zacząć odkładać na pierwą paletkę NYX'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super. Co prawda nie wszyscy lubią takie kolorki, ale NYX jest świetny w robieniu kolorów typu nude, bo pigmentacja ładna a i odcienie są różne, nawet jesli wyglądają podobnie. Zainteresowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba, podoba :) Szkoda tylko, że mam już kilka nudkowych paletek a oczu cieniami prawie nie maluję :) Przy okazji - co to za problem ściągnąć ze Stanów? Nie szukaj argumentu na stłumienie pożądania ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. lady_flower123,
    ja jestem niesleekowa ;) jakos mnie te cienie w ogole nie przekonuja :P

    shinodka,
    no wlasnie a czesto wlasnie pomadki/blyszczyki w takie paletki pakuja... ten zestaw jest o wiele bardziej praktyczny :)

    Linusiaczek,
    szczesciaro :) Ty mozesz sobie ja pomacac, z Twojej strony kaluzy pewnie mozna ja bez problemu kupic :)
    Mi tez sie ta paletka niesamowicie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  11. Viollet,
    na ebayu jej na razie nie ma :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta paletka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładna *.*
    ale mam moją Nude on Nude, także na razie mi starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna :) Chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna, taki nudziaczek :))choć mojego serca nie skradła bo ja lubię nasycone i na ogół ciemne kolory

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie pomyślana paletka :) kolorki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie bardzo ładne, ale jakoś nie za bardzo trafia do mnie łączenie ich jeszcze z pudrami i różami...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się podoba :D Chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie 25$ za paletkę z NYXa to trochę dużo, zwłaszcza, że nie ma tam jakichś super kolorków, których nigdzie nie można dostać. To samo tyczy się róży do policzków. Ale generalnie mi się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda pięknie! Dobrze, że wolę dobierać kolory pojedynczo bo bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ojjjj baaaaaardzo w moim stylu ;D zdecydowanie przemyślę zakup jak tylko będzie gdzieś na necie dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna jest :) uwielbiam takie kolory :) zwłaszcza matowe! Tu jest więcej matowych czy perłowych cieni?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda bardzo zachęcająco :) Naturalne kolorki to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o tak, to coś dla mnie. śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio wolę raczej kolorowe kolory cieniasów :D

    Moją szczególna uwagę przyciągnął gustowny design tej paletki. No coś pięknego, kochana Maus - srocze oko wyłapuje same smakowite kąski, widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne kolory , wprost idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna kasetka! Dobry pomysł z tą częścią pudrową, bo ja nienawidzę jak dają pomadki i błyszczyki [zazwyczaj beznadziejne!].

    OdpowiedzUsuń
  29. O właśnie takiej nudziakowej paletki mi potrzeba - stawiam na naturalność a jednak bez makijażu się nie obejdzie więc paletka ideał <3
    Kup mi ktoś ^^

    OdpowiedzUsuń