Seiten

czwartek, 3 listopada 2011

Missha Signature Wrinkle Filler BB Cream

Bylabym wielka klamczucha, gdybym powiedziala, ze przy zakupie tego kremu, wcale nie mialo znaczenia opakowanie :P ... bo owszem mialo, jak tylko zobaczylam, to natychmiast chcialam. A poniewaz i tak mialam kupic a rozwazalam na zime krem Missha Signature Real, to ten wydal mi sie jeszcze lepszy. Kupilam go jak zwykle na ebayu, kosztowal ca. 25€



Signature Wrinkle Filler BB Cream to nowosc firmy Missha, 2 w 1... podklad i krem ​​BB ma pokrywac drobne linie i pory, pozostawiajac skore promienna i gladka.
Wielofunkcyjny BB krem: Wypelniacz zmarszczek, pielegnacja, ochrona przeciwsloneczna, wybielanie.

Krem ​​z mieszanina wypelniaczy i BB krem ktory zapewniaja anti-aging i dajacy nawilzajace korzysci, wypelniajacy drobne zmarszczki i pory, aby dac wyglad ceramicznej (gladkiej) i promiennej skory. Za to odpowiedzialna jest "Technologia Tornado" oddzielajaca wypełniacz zmarszczek (bialy) oraz BB krem ​​(bez).Elastomer krzemu wyrownuje powierzchnie skory a BB krem wyrownuje koloryt skory. Zawiera Fulereny i przyjazny dla skory SLLS (Lipid Skin), ktory nawilza, daje uczucie komfortu i chroni skore.



Filler Wrinkle
  • Syn-Ake: peptyd, ktory zapobiega zmarszczkom
  • Decorinyl: peptyd, poprawia elastycznosc i gestosc skory
  • Neuropeptydy: Nowy kompleks peptydow, ktory dotyczy aktywacji komorek
  • Hydra Plumper: przyjazny dla skory kwas hialuronowy (nawilzanie)

    BB cream
  • Hyalurosmooth LS 8998 (Skladnik patentu: Cassia angustifolia Polysaccharide Seed)
    Patent nr EP 0742007 B1 (DE, FR, GB, IT, ES) - Pochodza od kwasu hialuronowego patentowego w Europie
  • Multivita Ceramide: Complex składnikow Retinol, Ceramide 3, kwas linolenowy, tokoferol, z dzialaniem przeciwzmarszczkowym, antyoksydacyjnym i nawilzajacym.
  • Fruit Extract Rose: Zawiera flawonoidy i taniny, skladniki lagodzace, nawilzajace i przeciwutleniajace
  • Fresh Herb Complex: Kompleks 12 rodzajow ekstraktow ziolowych z eukaliptusa, miety i drzewa herbacianego z kojacym i przeciwutleniajacym dzialaniem


To bylo by tyle skomplikowanych informacji ze strony producenta, teraz jeszcze pare slow ode mnie, wiadomo pierwsze wrazenie jest wazne i tym moge sie z wami podzielic, bo kremu jeszcze nie uzywalam, wiec na temat trwalosci itp spraw na razie sie nie wypowiem.



Opakowanie ma pompke, rzecz bardzo uzyteczna, zawartosc to 44g. Jest wyjatkowo ladnie zdobione, przezroczysty platik z kremem zamkniety jest w zlotej klatce ;)


Jak tu przewaznie u Misshy bywa, do wyboru mamy dwa odcienie 21 jasniejszy i 23 ciemniejszy.


Ja sugerowalam sie posiadanym odcieniem Misshy Perfect Cover a mam No. 21, ktory mam wrazenie jest lekko za jasny i dlatego zdecydowalam sie w przypadku Signature Wrinkle Filler, kupic ten ciemniejszy czyli No. 23.



Chociaz jak wycisnelam z buteleczki to sie lekko wystraszylam, bo kolor wydal mi sie bardzo ciemny.



Dopiero gdy go troche rozetrzemy to widac ta jasna czesc kremu, ktora na szczescie zmienia troche jego kolor i daje nam to, czego oczekiwalysmy znajac odcienie kremow Misshy.



Tu dla porownania PC 21 i SWF 23



Krem sie bardzo ladnie wchlania i dopasowuje do koloru skory. Nie zauwazylam utleniania po jakims czasie ale zobaczymy jak to bedzie po nalozeniu na twarz. Efekt bardzo mi sie podoba, krem nawilza i wygladza optycznie.



Jutro zaczne testy na buzi, wrazeniami na pewno sie podziele.

29 komentarzy:

  1. Kupiłabym dla samego opakowania :). Wygląda całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sroka z Ciebie wychodzi, Sroko ;p

    Nie mogę się doczekać recenzji, bo właśnie jestem przed kupnem :) Mogłabyś w recenzji porównać go ze Skin79 Oriental Gold Plus? (Wciąż go lubisz?:>)

    OdpowiedzUsuń
  3. zoila,
    no wlasnie na opakowanie tez polecialam ;)

    Pralka,
    nic nowego ;)

    Skin79 OGP dalej kocham bardzo mocno i w sumie najczesciej uzywam, jak bede pisac o tym, to moge zrobic wstawke porownawcza obu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzi mi, żebyś po testach zdradziła czy bardziej kochasz OGP czy może nową, sroczą misshę ;p ciekawa jestem, który z nich lepiej nawilża

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na wrazenia z testowania... przez pewien okres tez nad nim dumalam, ale wstrzymalam sie z wiadomych powodow ;)))) Odechcialo mi sie Misshy raz na zawsze :/ Ale poczytac chetnie poczytam :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm...ponoć ten krem BB nie jest najlepszy. Też mi się strasznie podoba opakowanie. Chciałam go kupić mamie, ale zamiast tego wybrałam Hanskin Super Plus Perfect. Jej bardzo zależało na dobrym kryciu a Missha w tej kwestii jest chyba ciutkę przereklamowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowanie przywodzi na myśl bardziej drogie perfumy niż kremik :D Czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęka mi opadła ≧◡≦ Cudo! Na pewno kiedyś wypróbuję :) Czekam na relacje z testów na buźce ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, piekne opakowanie ma - nawet sie nie spodziewalam, ze azjatyckie kosmetyki staja sie coraz bardziej luksusowe. Cudo

    OdpowiedzUsuń
  10. łał, naprawdę piękne to opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo to opakowanie jest śliczne :) W życiu nie miałam okazji wypróbować żadnego BB kremu niemniej jednak chyba niedługo się na jakiś skuszę. Tylko problem mam z odcieniem bo ja niby jasna ale nie za jasna, takie coś pomiędzy hehe. No cóż, podumam jeszcze trochę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny gadżet! Marki wysokopołkowe mogłyby zdecydowanie brać przykład. Czekam na relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie cudne! Oni dobrze wiedzą, na co dziewczyny polecą...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglada bardzo ekskluzywnie .Samo opakowanie obiecuje dużo ..jestem bardzo ciekawa opini :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie śliczne! Takie luksusowe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. opakowanie jest rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno jak tylko zapragnę jakiś nowy krem bb to padnie na ten, bo opakowania jest naprawdę cudne. Wydaje mi się, że mógłby być to świetny prezent. Czekam na dokładniejszą relację jak to się go "nosi".

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech zgadnę... Dostępne tylko na ebay'u? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. No nie ma co się dziwić, sroki lecą na świecidełka :P a tak na serio to ja bym ten krem za samo opakowanie kupiła jakbym go spotkała :) więc się nie dziwię :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Pralka,
    to na pewno napisze :)

    Urbi,
    na pielegnacje Misshy bede uwazac ale bb kremy kocham :D

    Silverose,
    ja nie mam nic do zarzucenia bb kremom Misshy ani jezeli chodzi o trwalosc ani o krycie, dla mnie sa swietne a przetestowalam juz sporo :)

    Iwetto,
    azjatyckie firmy wiedza co sroki lubia najbardziej ;)

    Merody,
    beda na pewno :)

    Agata Ma Nosa,
    azjatyckie wcale nie ustepuja naszym a czesto je przewyzszaja np. wiekszosc kremow do twarzy ma w opakowaniu szpatulke, zeby nie grzebac palcami :) ... a pozatym ciesza niesamowicie oko ;)

    Obsession, E., Naila, Mami, Miętówka, One_LoVe,
    :)

    TheRedRibbon,
    ja tez niby jasna ale nie za jasna i wiekszosc kremow ladnie mi sie dopasowuje do koloru skory :)

    aeluri,
    jak go pouzywam to napisze :)

    Saint Lilith,
    tak :)

    wizażownia,
    opakowanie ma cudne i na zywo wyglada jeszcze ladniej jak na zdjeciach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Do mnie przemawia nie tyle opakowanie, co twój opis i kolor. czekam na recenzję za czas jakiś.

    OdpowiedzUsuń
  23. opakowanie boskie !! i po kolorze widac, ze to moze byc cos dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta linia ma super opakowania. Ja wygrzebałam mojego Signature Real, który leżał od dawna nieużywany, no i tym razem się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sabbath,
    na pewno bedzie :)

    Swirrusku,
    :) calkiem mozliwe... choc na twarzy nie byl juz tak ciemny, slicznie sie dopasowuje :)

    ~~Lila~~ ,
    :)

    mirr,
    SR tez jest fajny, mialam pare probek i milo go wspominam ale to opakowanie przewazylo, choc moze SR tez kiedys kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba się zakochałam... Muszę kupić skarbonkę :S

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogłabyś podać nick sprzedawcy z ebay-a od którego kupiłaś ten bb? :) Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie moge... z prostego powodu, nie pamietam od kogo bralam :)

      Usuń