Seiten

wtorek, 14 grudnia 2010

Missha Oriental Herb Medicine Gold Care BB


Od paru dni testuje kremik BB dla cery hmm... nie tyle dojrzalej co potrzebujacej troche wiecej jak tylko krycia :) ... wybor padl na produkt Missha bo ta firma najbardziej mi odpowiada, jezeli chodzi o produkty pielegnacyjne. Oriental Herb Medicine Gold Care oprocz wygladzania, rozjasniania... ochrony SPV 30/Pa++ ... jest kremem przeciwzmarszczkowym... zawierajacym przeciwutleniacze walczace z wolnymi rodnikami. Zawiera wyciag z zenszenia i zloto... a do tego rozne ziola. Polecany do wszystkich rodzajow cer. Kremik ten ma dwa odcienie... jak widac na zdjeciu: Bright skin tone 01 i Natural skin tone 02.

Ja mam 01 ... i jest to jasny mleczny bez...
w tonacji zblizony do Missha Perfect Cower nr 21.

Wrazenia: bardzo pozytywne :) ... jak dla mnie mieszanca jest to super kremik na zime, jest troche bardziej tresciwy jak inne BB kremy... przez co daje lepsza ochrone na mrozie. Krycie bardzo dobre, praktycznie takie jak ma PC... jest moze ciut bardziej gesty ale naklada sie go latwo... dobrze dopasowuje sie do koloru skory. W jednym punkcie jest slabszy od Misshy, wymaga poprawek matujacych w ciagu dnia ale moze to tez byc spowodowane tym, ze ja ciagle zmieniam otoczenie (cieple/zimne) ... do tego paskudne suche powietrze w sluzbowym aucie. Ale to naprawde drobnostka bo w tym momencie bardziej zalezy mi na tym, zeby skora byla dobrze chroniona... nie przesuszala sie i nie byla podrazniona. I tu radzi sobie ten kremik bardzo dobrze :)

5 komentarzy:

  1. czy on lekko zoltawy? czy zdjecie przeklamuje? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecie robione komorka wiec slabe ale zolci w nim w sumie nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  3. kupilam go skuszona promocja i musze przyzynac, ze mi pasuje skubany :]

    OdpowiedzUsuń
  4. o prosze, to bardzo milo z jego strony :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To moj ulubiony BB cream. :) Lubie mieszac go z podkladem (Revlon), jest to dla mnie mix idealny!!

    OdpowiedzUsuń