Seiten

piątek, 10 grudnia 2010

z pamietnika testera... Lioele Perfect Pore


Ostatnio do ktoregos zamowienia dostalam dosc spora probke Lioele Perfect Pore. Jest to maseczka majaca oczyszczac i sciagac pory. Do stosowania glownie w strefe T ale mozna tez jej uzyc na cala twarz. Zdecydowalam sie na pierwsza opcje, tak probka na dluzej wystarczy. Produkt ten jest czescia programu "Pore Care Series" . Maseczka ma dodatkowo usuwac martwe komorki i kontrolowac wydzielanie sebum.


Wyglada jak szare blotko ;) ... latwa do nalozenia, dosc szybko zasycha. Jest delikatna dla skory, nie podraznia... w stanie zachnietym daje lekkie odczucie sciagniecia ale w koncu nic dziwnego... i znika to po zmyciu. Nalezy ja pozostawic 10 - 15 minut na twarzy a potem zmyc lekko ciepla woda. Producent zaleca jako kolejny krok plyn Lioele Blackhead Clear.

Wrazenia: hmmm... nie mam jakis specjalnych problemow ze strefa T... choc pory czasami sa jak dla mnie zbyt widoczne. Maseczka dobrze sobie z nimi radzi, choc trzeba ja uzywac systematycznie... wiadomo efekt nie jest na wiecznosc ;) . Skora na nosie i okolicy jest po uzyciu gladka, pory troche zmniejszone. Prawde mowiac ten sam efekt da sie uzyskac innymi ogolnie dostepnymi maseczkami... wiec raczej sie nie zdecyduje na zakup... przede wszystkim z tego powodu, ze trzeba ja sciagac z Azji.

4 komentarze:

  1. Desti jeśli chcesz maseczkę która pięknie oczyszcza pory, rozjaśnia i ogólnie robi niemal fotoshop to polecam lusch Aqua Marina.
    pachnie specyficznie, ale po 2 użyciach zapach jest spoko.
    to mój mega hit ostatnich lat!!!!!!!!!!!!!!! Redshine potwierdzi, kupiłyśmy na pól pierwsze opakowanie a teraz kupujemy dla sióstr i koleżanek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania,
    moze przy okazji sprobuje :) ... musze powachac bo jak mi nie podjedzie zapach to moze byc swietna ale nie przejdzie ;) ... ta Lioele to byla probka... mam jeszcze co innego z Azji na pory i nie tylko ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Desti jesli chcesz moge Ci wyłsłac próbke, własnie wczoraj doszla do mnie kolejna :)) z

    zapach jest rybi ale uwierz mi na słowo byłam pewna że nie dam jej szansy ale ona jest najlepsza z najlepszych!! :)

    hola ola

    OdpowiedzUsuń
  4. o za rybi zapach to ja podziekuje ;)))) ... niecierpie ryb... ogolnie ;P ... i podejrzewam, ze nie zmusilabym sie na nalozenie tego na twarz :] ... i az takich problemow nie mam, zebym byla zdesperowana hihi... ale dziekuje za propozycje :* ...

    OdpowiedzUsuń