Seiten

sobota, 18 grudnia 2010

netowe zakupy - plyny micelarne Bioderma

Zachecona pozytywna opinia na temat plynu firmy Bioderma, ktora przeczytalam na blogu... poszukalam go u mnie... oczywiscie dostepny tylko w necie... ale znalazlam. I poniewaz szukalam jakiegos plynu micelarnego na zastepstwo mojego Lancome... to doszlam do wniosku, ze dlaczego nie sprobowac... cena tez o wiele bardziej przyjazna :)

Przegladnelam oferte Biodermy i zdecydowalam sie na dwa produkty

Bioderma SENSIBIO H2O płyn miceralny 250ml

Wg producenta: Czyszczący płyn miceralny do cery wrażliwej. Cerę dokładnie oczyści, ale nie drażni. Dzięki ekstraktowi z ogórka działa łagodząco. Płyn jest doskonale tolerowany nawet w okolicach oczu.

Bioderma WHITE OBJECTIVE H2O Płyn micelarny do demakijażu redukujący przebarwienia 200 ml

Wg producenta: Płyn micelarny White Objective H2O zawiera, chroniony patentem, kompleks W.O.®, który rozjaśnia i ujednolica koloryt skóry oraz redukuje przebarwienia i zapobiega ich powstawaniu. Skrupulatnie opracowana formuła sprawia, że White Objective H2O może być stosowany nawet do skóry bardzo wrażliwej.

I teraz czekam az paczuszka przyjdzie... ogolnie jestem juz mistrzynia w czekaniu na przesylki ;)) ... a przy okazji poniewaz nie znam tej firmy to ciekawa jestem jakie sa wasze doswiadcznia z nia zwiazane :) ...

12 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa tej Biodermy... taka zachwalana... Kupię ją chyba tylko z tej ciekawości, bo na moje potrzeby wystarcza mi Ziaja Sopot Spa :D. Wyznaję po prostu zasadę, że na niektóre kosmetyki z pewnych grup właśnie typu demakijaż - gdzie po użyciu i tak myje się twarz, po prostu nie warto wydawać kasy...

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie plyny micelarne nie jest tak latwo znalezc... do tej pory uzywalam Lancome Eau Micellaire Douceur jedyny, ktory mi odpowiadal... dlatego ciekawa jestem jak wypadnie Bioderma...

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam Bioderme i jestem zadowolona,w czesniej mialam z Ziajki Sopot Spa i bylam zachwycona chyba do 3 buteleczki,zaczelo mnie szczypac w oczy i wysuszac skore i dla tego postanowilam kupic Bioderme i porownujac te dwa to bioderma jest rewelacja przy Ziajce przynajmniej dla mnie.Zakupilam sobie tez Tonic z Biodermy i kremik i jestem rownie zadowolona,uratowaly mi wysuszona cere po kwaskach.Desti a gdzie zamawialas?na tej stronce co trzeba czekac do 2 tygodni?bo ja zakupilam w Polsce ale jak mi sie skonczy to tutaj bym chciala zamowic,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a na jakiej stronie trzeba tyle czekac ?? ...

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak :D ... 5 - 10 dni ale to nie jest jakos dlugo... na przesylke zza granicy to w sumie standard :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nio nio wiem wiem,szkoda ze calego asortymentu tam nie maja z Biodermy

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz Agawcia ja rzadko jezdze do pl wiec musze inaczej kombinowac ;) ... a wiecej mi z Biodermy tez w sumie nie potrzeba... chwilowo mam zapasy pielegnacji... dzis jeszcze przyszedl mi kremik na noc i dwufazowka do demakijazu Misshy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Biodermy SENSIBIO H2O używam od kilku lat, czasami mam skok w bok ale zawsze wracam bo jest idealna dal mnie, nosze soczewki i zmywacz do oków ma byc mega idealny i bioderma taka jest:))

    OdpowiedzUsuń
  9. to juz sie ciesze, ze go kupilam i czekam az bede mogla potestowac :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Biodermę bardzo lubię, ale uważam, że micel Avene jest jeszcze lepszy :) Z niższej półki natomiast wart uwagi jest micel Bourjois. A z najniższej nasza polska Delia. Różnią się ceną, ale jakością wszystkie są bardzo zbliżone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jakos na razie z Avene sie nie polubilam ;) ... burzuj u mnie niedostepny o Delii juz nawet nie wspomne :)

    bardzo ciekawi mnie ten na przebarwienia :]

    OdpowiedzUsuń