Seiten

sobota, 4 grudnia 2010

paczki... paczuszki...

co dzien cos przychodzi a pan listonosz zaczyna na mnie juz podejrzanie patrzec :)

doszly juz: peeling enzymatyczny Missha, Handskin krem na noc, BB Cream Cell fusion C... oraz na dwoch zdjeciach ponizej maseczki z Lioele... w rozowym kartoniku :D ... o tych produktach napisalam juz pare slow wstepu -> tutaj



i mam tez (w koncu) krem po oczy BRTC, na ktory czekalam z utesknieniem... oraz krem pod sklepia Artdeco (Rich Caviar Eye Cream) ... pare slow o tej nowej serii tutaj

i od dzis startuje test produktu La Roche - Posay Kerium przeciwko wypadaniu wlosow... zobaczymy co to ze tego wyjdzie... dodatkowo mam zamiar znowu lykac... a wlasciwie juz zaczelam... pastylki z Merz Special... jak dla mnie najlepsze na problemy z wlosami.

4 komentarze:

  1. jestem ciekawa czy to cudo do wlosow faktycznie cos pomoze:) nie wierze w takiej bajery za bardzo, ale skoro juz masz i bedziesz testowac to zdradzisz mi czy pomaga i czy kupic;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Desti piękne zakupy, widzę ze "rodzina" BB cie pochłonęła bez reszty:)

    ja wypadanie włosów w okresie jesienno-zimowym od zawsze łykam Merz - kuracja 3 m-ce. dla mnie to jedyne rozwiązanie, wiele łykałam, wcierałam ale zawsze pokornie wracałam do Merz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie serie Kerium z LRP i jakis czas temu mialam ten specyfik w rekach-sklad wygladal ciekawie wiec tymbardziej bede wyczekiwac Twojej recenzji bo moze zdecyduje sie na zakup:-)
    Od jakiegos czasu zaczelam brac Bellise Detox ale jak skoncze to moze kupie Merz Special bo sporo osob sobie bardzo je chwali.
    Fajne zakupy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dimiti,
    zobaczymy :) ... chcialabym zeby troche wzmocnil moje wlosy... nie wierze w cuda ale milo by bylo gdyby cos dal :)

    Anna,
    nie tylko BB... choc te uwielbiam ale ogolnie azjatyckie kosmetyki... jak na razie jedynym minusem jest troche utrudnony dostep ;)... a Merz lykam juz od lat... z przerwami i jak dla mnie jest najlepsze :)

    Hexxana,
    Merz spezial polecam... a tego Kerium to bardzo jestem ciekawa... recenzje napisze po calej kuracji...

    OdpowiedzUsuń