Seiten

środa, 22 grudnia 2010

paletka tokidoki for Smashbox


Jest to moja pierwsze paletka Smashbox... mam ja z wymianki. Firma ta jest u mnie praktycznie niedostepna wiec trudno cokolwiek przetestowac. I jak sie nadazyla okazja... to czemu nie sprobowac :) ... z tego co znalazlam w sieci paletka ta byla czescia kolekcji wiosennej 2007.

Kasetka jest mala (5,5 x 5,5 cm) i sa to dobre cienie na podroze... letnie, gdy i tak nie potrzeba za wiele makijazu. Ten quard ma nazwe Modella. Zawartosc to 3,6 g cieni.

Jak ja pierwszy raz zobaczylam, skojarzyla mi sie z moja ulubiona paletka na lato... z azjatyckiej limitowanki... Chanel Les 4 Ombres - 17 Promesse. Czyli zestawienie matowego brazu z trzema jasnymi pastelowymi kolorami... i te sa z delikatnym polyskiem.

Cienie sa calkiem dobrze napigmentowane... wiadomo szalu nie ma ale makijaz widac, dobrze sie lacza i latwo sie je naklada. Troszke sie sypia... i na bazie wytrzymuja pare godzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz