Seiten

niedziela, 5 grudnia 2010

NIVEA Pure & Natural Colours


Nivea wypuscila nowa serie produktow kolorowych... wg producenta 95% to naturalne skladniki. Produkty nadaja sie do skory wrazliwej... zawieraja min. ekstrakt z zielonej herbaty, olejek arganowy i olejek z pestek owocu granatu. Kolory sa inspirowane natura.

Podklad zawiera ryz i silice... ma wyrownywac kolor skory, nie obciazajac jej... i zapewniac trwaly efekt... podklad zawiera olejek arganowy, ktory ma dbac o odpowiednie nawilzenie.
  • 02 Nude
  • 04 Sand
  • 05 Apricot
  • 07 Carame

Puder nie zawiera konserwantow... ale za to wyciag z zielonej herbaty, dzialajacej antybakteryjnie... puder ma minimalizowac pory i dawac jedwabisty efekt.
  • 02 Nude
  • 04 Sand
  • 07 Caramel

Cienie tez nie zawieraja konserwantow... w skladzie jest wyciag z rosliny Buddleja davidii. Dostepne sa w 8 kolorach... i maja dawac satynowy efekt.
  • 11 Nobel Ivory
  • 12 Dulcet Apricot
  • 13 Vintage Rose
  • 14 Mystic Plum
  • 15 Snaggy Brown
  • 16 Vivid Green
  • 17 Cool Blue
  • 18 Foggy Grey

Roz tez zawiera wyciag z Buddleja davidii, ktory ma uspokajac podrazniona skore... wolny od srodkow konserwujacych... daje naturalny efekt.
  • 07 Desert Rose
  • 08 Desert Sand

Pomadki nie zawieraja silikonow, olei mineralnych ani srodkow konserwujacych. W skladzie znajdziemy olejek z pestek granatu... nienasycone kwasy Omega 5 znajdujace sie w tym olejku, pomagaja w walce z wolnymi rodnikami. Dodatkowo olejek z pestek migdalow nawilza i pielegnuje usta.
  • 72 Coral Rose
  • 73 Vintage Mauve
  • 74 Petal Cranberry
  • 75 Spiced Plum
  • 76 Earthern Nude
  • 77 Cinnamon Dream
  • 78 Chestnut Brown
  • 79 Rich Cocoa

NIVEA Pure & Natural Colours
Podklad ca. 12,99 €
Puder ca. 10,99 €
Roz ca. 10,79 €
Cien ca. 7,99 €
Pomadka ca. 10,49 €

dostepne od listopada 2010
-------------------------------------

I choc wyglada to calkiem interesujaco... widzialam juz ta serie na zywo w sklepie, to ciagle mam obawy bo niestety produkty pielegnacyjne i niektore kolorowe z tej firmy pieknie mnie uczulaja. Z drugiej strony skoro to taka naturalna seria to moze bylo by lepiej... bo musze przyznac roze mnie zainteresowaly... maja piekne kolory :)

9 komentarzy:

  1. Mnie te wybrzuszone kwiatki kreca :D Szczegolnie na puderku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobaja mi sie!:D kupilabym podklad, puder i moze jakis cien;) chociaz pielegnacja nivei mnie tez uczula;)ale ladnie to wyglada:) puder kojarzy mi sie z brazerem shashboxa z serii green room;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urbi,
    mnie te kwiatki na rozu zauroczyly :))

    Dimiti,
    to widze, ze nie jestem jedyna :) ... kiedys testowalam jakis ich podklad ryzowy i tez mnie uczulil... dlatego troche sie boje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym róż chętnie przetestowała. Szkoda, że u nas w PL kolorówki Nivei brak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania,
    prawde mowiac juz mnie to kiedys zastanawialo dlaczego... produkty Nivea od zawsze cieszyly sie w pl zainteresowaniem... i na pewno kolorowka tez by im ladnie schodzila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh to typowe, że jakich produktów nie ma w Pl. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. moze kiedys beda :) ... ale ogolnie kolorowka Nivea nie wzbudza we mnie szczegolnej sympatii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaał! mam nadzieje, że za dwa tygodnie w niemczech kupie sobie pare takich drobiazgow:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Goniaroniaa,
    Nivea wycofuje ze sprzedazy kolorowke wiec w wielu miejscach sa spore obnizki :) ...

    OdpowiedzUsuń