Seiten

niedziela, 19 grudnia 2010

pielegnacja wlosow farbowanych - Kerastase

W zwiazku z tym, ze wlasnie sobie zafarbowalam kudelki... przypomnialo mi sie, ze jeszcze nie napisalam nic na temat moich produktow do wlosow farbowanych. Nie uzywam ich za wiele bo w sumie nie widze takiej potrzeby... te maja tylko chronic kolor... inne pielegnowac :)

Pierwszym z nich jest szampon Bain Chroma Riche
z serii Reflection firmy Kérastase.

Jesto to szampon do wlosow farbowanych... nawilza i chroni przed utrata wilgotnosci, przedluzajac nalozony kolor. Zawartosc butelki to 250 ml... szampon jest wydajny, ma ladny zapach... i dobrze pielegnuje, szczegolnie swiezo po farbowaniu... chroni tez przed wolnymi rodnikami (wg producenta).

Drugim produktem jest maska Crème Richesse
z serii Soleil (slonecznej) rowniez z Kérastase.

Lubie ta maseczke bo nie obciaza mi wlosow... zawiera ceramidy i vit. E. Mimo, ze to seria sloneczna (na lato) to uzywac mozna ja do wlosow farbowanych przez caly rok. Bo glownym zadaniem i tak jest ochrona przed utrata koloru i nawilzanie. Zawartosc opakowania to 200 ml kremu, ktory wystarcza mi na dosc dlugo... szczegolnie, ze nie uzywam go za kazdym razem ;)

5 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt 2010 roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie nie farbuje włosów. ;) Ale i tak są bardzo suche. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. to widocznie masz suche wlosy... takie wymagaja porzadnego nawilzania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie zakupilam ten szampon, jestem po dwoch uzyciach- na razie nie zachwycil mnie.... co stosujesz po nim ?? tz jaka odzywke ??

    OdpowiedzUsuń