Seiten

piątek, 3 grudnia 2010

Skin79 Crystal Finish Pact


Dzis przyszlo moje malenstwo, prasowany puder firmy Skin79 Crystal Finish Pact. Bardzo mi sie spodobalo w opisie, ze uzyskamy ekspresowy trojwymiarowy matt... ciekawa jestem jak to bedzie wygladac ;)
Opakowanie bardzo porzadnie wykonane i ladne... z 14 g pudru... puszkiem do nakladania i lusterkiem... i ja osobsicie lubie te rozwiazania gdzie puszek ma swoje osobne miejsce a nie lezy bezposrednio na pudrze.

Puder ma za zadanie kontrolowac wydzielanie sebum... ma tworzyc na twarzy woal i dawac naturalny efekt... odbijac swiatlo (opis jak chanelowego krysztalka) ... zawiera pochodne vit.E i alantoine (pochodna mocznika; dziala regenerujaco, ulatwia gojenie i odnowe uszkodzonego naskorka, polecana dla cer wrazliwych) ... puder ma dbac o to, zeby skora byla odpowiednio nawilzona.

Z tego co widze... wazny jest do 23.06.2013 ... i posiada certyfikat ISO 9001

ps. sorry za slabe zdjecia ale z komorki wiecej nie wyciagne :]

18 komentarzy:

  1. Ile kosztowal? Kiedy go przetestujesz? Ma drobinki? Kurcze, napisz cos wiecej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kosztowal 7,96 ojro... po prostu padlam jak zobaczylam ta cene :))) ... jak mu sie przypatrze to widac sredrne drobinki ale niewiele bo faktycznie na twarzy daje mat... i trzyma sie niezle... pomyzialam sie nim probnie zaraz po tym jak napisalam posta... i do tej pory trzyma sie bez zmian... autentycznie jestem pod wrazeniem... jutro przetestuje dokladniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Link do sprzedawcy, bitte :cisza:

    OdpowiedzUsuń
  4. rubyruby76 je sprzedaje :)

    http://cgi.ebay.de/SKIN79-CRYSTAL-FINISH-PACT-14g-FULL-SIZE_W0QQitemZ320605930314QQcategoryZ21021QQcmdZViewItemQQ_trksidZp5197.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D5393579085270951971

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać koniecznie jak przetestujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno wstawie recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Desti a nie jest to takie "ciezkie" na buzce,bo mi kompakty to sie kojarza z taka ciezka konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  8. nie nie... to jest calkiem normalny prasowany puder :) ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Klikne se jak wroce do NYC w nagrode za przetrwanie w Düss LOL

    OdpowiedzUsuń
  10. duzo ich tam nie zostalo ;) ...

    OdpowiedzUsuń
  11. acha nio teraz widze jak napisalas prasowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agawcia,
    dzis go testowalam i musze przyznac dawno mnie zaden prasowany tak nie zachwycil... trzyma pieknie mat... ale nie jest to plaski mat... 7 godzin temu go nalozylam i jak na razie w sumie bez zmian... a bylam jesc, zaliczylam centrum handlowe z milionem ludzi... i zakup szafy w Ikei :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj go nareszcie dostałam, potwierdzam jest genialny i takie piękne opakowanie i to wszystko za jedyne 30zł:D Dzięki za polecenie go:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo sie ciesze, ze pasuje :)) ... niech Ci dobrze sluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jest fantastyczny, nie mogę wyjść z podziwu, że kupiłam go tak tanio:) I w pierwszej chwili myślałam, że brakuje puszka, ale weszłam na twój opis i zobaczyłam gdzie go szukać:D

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe... puszek schowany :)) ... ale puder rewelacyjny, tym bardziej za taka cene :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ponownie kusisz:P ale bardzo zachecajaco!
    Fajnie,ze o nim napisalas i dalas mi znac:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hexx,
    :)) ... ja go bardzo lubie... i przede wszystkim nie jest drogi :)

    OdpowiedzUsuń