Seiten

czwartek, 30 grudnia 2010

Bioderma SENSIBIO H2O płyn miceralny

Tak jeszcze na szybko pare slow na temat plynu micaralnego Bioderma. Bo sie Agawcia nie moze doczekac ;)) ... tak wiec od paru dni uzywam Sensibio i jestem bardzo zadowolona. I mam wrazenie, ze lepiej zmywa makijaz jak ten co uzywalam do tej pory z Lancome. Sensibio nie podraznia i faktycznie jest delikatny... tak wiec bez problemu zmywam nim oczy. Jedynym minusem jest brak stalej sprzedazy na terenie Niemiec... i moje przychodza z czeska naklejka z aptyki internetowej :]. Zastanawiam sie jak bedzie z wydajnoscia... bo przez te 4 dni, troche juz ubylo ;) ... Lancome na co prawda wieksza pojemnosc (400ml) ale jest zabojczo wydajny.

Podsumowujac: chyba sie z nim zaprzyjaznie... przetestuje za jakis czas ten drugi, ktory zakupilam... rozjasniajacy przebarwienia... i potem albo bede kupowac na zmiane albo pozostane przy tym, bo mozna spokojnie powiedzec, ze spelnia zapewnienia producenta i daje mi to czego potrzebuje :)

13 komentarzy:

  1. :) nio i sie doczekalam jupii,ciesze sie ze Ci przypadl do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. no i przyszly szybciutko :)) ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sie uzywa tego typu plynow? Na wacik? Czy prosto na twarz?

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie niezle sobie polalas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. on jest troszke niewydajny,to juz u siebie widzialam ale przy drugiej buteleczce juz wydajnosc poprawilam,mi poprostu jakos zawsze za duzo sie nalewalo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urbi,
    ona tez nie bylo po brzeg napelniona... ale zeby porzadnie zmyc makijaz to troche trzeba :] ... i ja mam duze waciki hehe...

    Agawcia,
    wlasnie to zauwazylam ;P ... ale i tak chyba wole bioderme z lepszym dzialaniem i mniejsza wydajnoscia jak Lancome, ktory ma odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Desti ciesze się ze Ci biodrma przypadła do gustu, ja właśnie w poszukiwaniu czegoś nowego bo bioderme stosuje od lat kupiłam micel z bourjois i dwufazowy YR no no no. YR robi mi pande i micel bourjois szczypie w oczy...

    potulnie wracam do biodermy...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bede testowac wkrotce dwufazowke z Missha :D ... ale ogolnie przy Biodermie dluzej pozostane... przynajmniej odpoadnie mi kiedys zakup kolejnej dwufazowki Clinique... bo spokojnie moge uzywac Biodermy... no chyba, ze Missha mnie zachwyci ale ja musze sciagac z Azji... a Bioderme z Czech... troche to blizej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też przez 1 opakowanie miałam problem z wydajnością. Warto potrzymać płatek kosmetyczny z 30 sek wtedy bardzo ładnie rozpuszcza tusz. Dodatkowo w PL od jakiegoś czasu jest w nowym opakowaniu, taki jak tutaj http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php?c=273&products_id=3136&n=bioderma-sensibio-h2o-plyn-micelarny-do-skory-wrazliwej-500ml.html . Jest inny korek, tj przykładasz płatek i naciskasz, wtedy on się nasącza płynem. Bez chalapania, wylewania, dokladnie wyle ile potrzeba. I tym sposobem swoje 500 ml mam juz 3 miesiąc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja moj przelalam do opakowania z pompka... wydajnosc wzrosla niesamowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam cerę mieszaną i zdecydowanie lepiej sprawdza się u mnie wersja niebieska tej Biodermy,aby nie byc gołosłowną miałam także tą rózową i ze zmywaniem makijażu jak i z wydajnoscią była taka sobie.Butelka starczyła 250 ml. starczyła mi na ok 1.5 miesiąca.Natomiast ta niebieska wersja to moja 3 butelka ,pojemnośc 500ml wystarczy na 4 miesiące i to całkiem sporego lania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogole darowalam sobie Bioderme, zdecydowanie wole Vichy i LRP :)

      Usuń